Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nierównomierne zużycie opon

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 11.12.2017

Witam zużywają mi się nadmiernie opony z przodu w środkowej części czy jest to spowodowane obniżającymi sprężynami  na oem amortyzator?


  • 0

#2 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 07:15, 12.12.2017

Nie jest to wina sprężyn.

"Gdy przez dłuższy czas będziemy jeździć z zawyżonym ciśnieniem, efektem będzie większe zużycie na środku bieżnika niż na barkach. Dzieje się tak dlatego, że opona styka się z nawierzchnią głównie środkowym pasem bieżnika, który szybciej ulega wytarciu. Takie nierównomierne zużycie zmniejsza przebiegi jakie możemy uzyskać na komplecie opon. Z wysokim ciśnieniem wiąże się też ryzyko uszkodzenia w wyniku uderzenia o krawężnik lub wpadnięcia w dziurę w jezdni. Często dochodzi wtedy do uszkodzenia nitek kordu tekstylnego, czyli szkieletu opony."
http://www.opony.com...zkodzi/?id=1139

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#3 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 12.12.2017

Nie jest to wina sprężyn.

"Gdy przez dłuższy czas będziemy jeździć z zawyżonym ciśnieniem, efektem będzie większe zużycie na środku bieżnika niż na barkach. Dzieje się tak dlatego, że opona styka się z nawierzchnią głównie środkowym pasem bieżnika, który szybciej ulega wytarciu. Takie nierównomierne zużycie zmniejsza przebiegi jakie możemy uzyskać na komplecie opon. Z wysokim ciśnieniem wiąże się też ryzyko uszkodzenia w wyniku uderzenia o krawężnik lub wpadnięcia w dziurę w jezdni. Często dochodzi wtedy do uszkodzenia nitek kordu tekstylnego, czyli szkieletu opony."
http://www.opony.com...zkodzi/?id=1139

Pozdrawiam
- Artur

Ja nigdy nie mam więcej niż 2,4 wiec przyczyna leży gdzie indziej może amortyzatory? ale sprawdzałem zużycie 70 procent,a może przeguby dodam że drży przy 120


  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:17, 13.12.2017

Przy 120 to pewnie wina wyważenie i masz za wysokie ciśnienie
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 14.12.2017

Przy 120 to pewnie wina wyważenie i masz za wysokie ciśnienie

Na dwóch kompletach opon niemożliwe


  • 0

#6 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:37, 14.12.2017

SstSvYr.jpg
http://www.motofakty...e-ci-powie.html

Co to za opony?
Mierzyłeś bieżnik, jak duża różnica?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#7 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 15.12.2017

Continentale letnie a zimówki dunlop róznica znaczna 3 mm 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq