Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dpf

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcinsw

Marcinsw
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 08.12.2017

Witam, jestem tu nowy oraz jestem od nie dawna uzytkownikiem accorda 2.2 diesel, po zakupie po przejechaniu 5k kikometrow zapalil mi sie od razu dpf z wykrzyknikiem. Dbalem, nie jezdze prawie po miescie a zapalilo sie jak troche wkrecilem na obroty. Ja wiem ze temat walkowany ale moze cos zmienilo sie od tego czasu. Co robic, czy mozna tak jezdzic? Moze ktos z okolic kto moglby pomoc? Obiwiazkowa wizyta w aso?
  • 0

#2 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:47, 08.12.2017

Jedź do firmy, która usuwa dpf i będziesz miał święty spokój. 


  • 0

#3 Marcinsw

Marcinsw
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 08.12.2017

Z tym rozwiazaniem wolalbym zaczekac. Jesli wierzyc historii auta ( z Polski) to byloby drugie czyszczenie. Jest moze ktos kto pomoze czy aso?
  • 0

#4 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:23, 08.12.2017

Bez komputera, którym możesz zainicjować wypalanie serwisowe błędu nie skasujesz. To nie jest zwykły błąd, który skasujesz pierwszym lepszym "kabelkiem" - musi mieć opcję regeneracji. Zostaje ci albo ASO, albo ktoś z takim komputerem. W trybie serwisowym instrukcja nie pozwala jeździć - zły wpływ na katalizator, no i nie działa tempomat, turbo i wyżej nie wkręcisz niż 3 tys. obotów na 3 biegu i wyższym. U mnie problem rozwiązały dodatki czyszczące do paliwa - w lato można je sobie odpuścić, a że skład mają podobny do depresatorów, to zimą będą robić podwójną robotę. Poczytaj trochę tematów o DPFach. U mnie problemy zaczęły się przy 30 tys. przebiegu. Dzisiaj 70 tys. i jakoś żyję. Z usuwaniem się nie spiesz - zawsze zdążysz. Jak masz większy przebieg to spróbuj czyszczenia mechanicznego - Tyberiusz niedawno to przerabiał, jest gdzieś wątek na ten temat.Pozdrawiam

Użytkownik piotr2012 edytował ten post 08:07, 09.12.2017

  • 0

#5 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:59, 09.12.2017

Robiłem robiłem, fakt. Nic nie usuwaj.

Manualne czyszczenie, wyciągaj filtr z auta i środkami do czyszczenia kominków plus płukanie wodą pod wysokim ciśnieniem i to dość długo. Są firmy które to robią, jak nie wiesz jak się za to zabrać.

Jest parę tematów niżej w tym dziale właśnie o filtrze cząstek i co z tym robić, dodałem reż zdjęcia. Poszukaj i poczytaj.

Żadne wypalenia serwisowe bo to nic nie da.

Dobra, sam poszukałem:
http://www.accordklu...stałych/page-14

14 stron do poczytania ;)

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 01:03, 09.12.2017

  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:44, 09.12.2017

Tyberiusz 

Można tak zrobić jak najbardziej ale to nie jest lek na całe zło.Wszystkiego nie usuną i popiół zostanie!!!!!!!!!!!! sprawdzone na wielu samochodach.Za jakiś czas auto wraca z tym samym problemem (:


  • 0

#7 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:23, 09.12.2017

Zależy jak kto robi.

Jeden z forumowiczy od blisko dwóch lat jeździ na wyczyszczonym ręcznie filtrze głównie po mieście i żadnych oznak przytkania itp.

Więc śmiem twierdzić, że za śmieszne pieniądze to spokój na dość długo.

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 13:24, 09.12.2017

  • 0

#8 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:43, 09.12.2017

Zgadza się - równie dobrze można napisać, że nowy filtr też się kiedyś zapcha - więc wymiana na nowy nie rozwiąże definitywnie problemu. Nie róbmy kolejnego wątku o usuwaniu.
  • 0

#9 Marcinsw

Marcinsw
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 12.12.2017

Wczoraj zrobilem regeneracje z kompa koszt 100zl . Przed czyszczeniem pokazal zapelnienie filtra 29G po czyszczeniu 0. Spec powiedzial ze skoro poziom oleju sie nie podniosl to nie ma sensu wymieniac. Zobaczymy na ile to pomoze. Czy mozecie polecic jakies dodatki do paliwa? tzn do dpf, do wytryskiwaczy czy na zime, warto stosowac?


  • 0

#10 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:14, 12.12.2017

Olej jakoś nigdy mi się nie podniósł, nie zauważyłem nigdy takiego efektu, w czasach kiedy jeszcze często "ćwiczyłem" wypalanie serwisowe  :)

zresztą jak była regeneracja komputerowa to zakończyła się zgodnie z procedurą. Olej podobno najchętniej podnosi się, kiedy procedura zostanie przerwana;

 

wg mnie najlepszy jest Wynn's DPF Cleaner (fioletowy);

 

poza tym masz jeszcze cleanery firm: Millers, Valvoline, K2, STP, Mannol i wiele innych; jest tego od... (wiadomo czego)  ;)

 

w każdym sklepie moto powinny być dostępne, na stacjach benzynowych zwykle STP

 

pozdrawiam


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 10:19, 12.12.2017

  • 0

#11 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:36, 12.12.2017

Wczoraj zrobilem regeneracje z kompa koszt 100zl . Przed czyszczeniem pokazal zapelnienie filtra 29G po czyszczeniu 0. Spec powiedzial ze skoro poziom oleju sie nie podniosl to nie ma sensu wymieniac. Zobaczymy na ile to pomoze. Czy mozecie polecic jakies dodatki do paliwa? tzn do dpf, do wytryskiwaczy czy na zime, warto stosowac?

100 zł wywalone w błoto.

Pojeździsz chwilę i zaraz będzie to samo. Z kompa to nie jest żadne czyszczenie ani regeneracja. Wiele osób tu z forum zanim podjęło inne działania, wypalało serwisowo i skutek zawsze był ten sam.

wg mnie najlepszy jest Wynn's DPF Cleaner (fioletowy);

pozdrawiam

Mogę potwierdzić, kilka osób wspominało o tym.

Aczkolwiek ja nic nie leje, dobre paliwo, czasami trochę ognia na trasie i tyle :)

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 13:52, 12.12.2017

  • 0

#12 Marcinsw

Marcinsw
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 01.01.2018

Witam po 900km znowu to samo(Tyberiusz wykrakales :) moze ktos podpowie jak wykrecic filtr I jakich srodkow uzywaliscie do czyszczenia?
A czy moze to byc wina czujnikow? Jak to sprawdzic? Bo przy ikonce z wykrzyknikiem komputer diagnostyczny nie widzial zadmych bledow

Użytkownik Marcinsw edytował ten post 12:06, 02.01.2018

  • 0

#13 Lissek

Lissek
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Limaowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:45, 22.01.2018

Trochę czasu minęło,pewno DPF zregenerowany. Ja tez po zakupie autka musiałem regenerować DPF było 80g sadzy. Oddałem do gościa, płacilem ponad 400zl gwarancji daje na 2lata. Zrobiłem juz 5tys km po regeneracji i jest ok. Sprawdzałem na kompie; sam się automatycznie wypala i nie ma więcej jak kilkanaście mg sadzy. Polecam taka regenerację, bo faktycznie jak tu koledzy wspominali wypalanie wymuszone popiołu nie wypali, tylko sadze.
  • 0

#14 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:25, 22.01.2018

Trochę czasu minęło,pewno DPF zregenerowany. Ja tez po zakupie autka musiałem regenerować DPF było 80g sadzy. Oddałem do gościa, płacilem ponad 400zl gwarancji daje na 2lata. Zrobiłem juz 5tys km po regeneracji i jest ok. Sprawdzałem na kompie; sam się automatycznie wypala i nie ma więcej jak kilkanaście mg sadzy. Polecam taka regenerację, bo faktycznie jak tu koledzy wspominali wypalanie wymuszone popiołu nie wypali, tylko sadze.


Mi od momentu czyszczenia, dopiero wczoraj się pierwszy raz wypalanie załączylo, zrobiłem 1500 km ale tylko po mieście w zasadzie. Więc uważam, że interwał całkiem spory ;)
  • 0

#15 Lissek

Lissek
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Limaowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:01, 22.01.2018

U mnie podobnie 1600 km, dużo autostrad. Jest jakiś sposób żeby dowiedzieć się kiedy zaczyna się wypalac? Dowiedziałem się po podpieciu komputera kiedy było wypalanie.

Użytkownik Lissek edytował ten post 21:03, 22.01.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq