Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Montaż mat grzewczych w skórach z angola ( wcześniej welur) jak to zrobić?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaroszCG8

JaroszCG8
  • Klubowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Warka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive AT
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:51, 08.12.2017

Witam,mam nadzieje ze wybrałem dobry dział. Planuje zakup accorda Vi sedan 1.8 2000r w którym zostały przeszczepione fotele z accorda liftbacka Uk ( wcześniej welur bez grzania) lecz maty się nie nadawały więc nie zostały zamontowane. Pytanie czy da się teraz założyć nowe maty i co trzeba zrobić żeby to miało ręce i nogi ( najlepiej jak oryginał) czy seryjnie acco w welurze miało wiązka do grzania? Co będzie potrzebne do wykonania tego, jakie mogą być koszta, jestem zielony w temacie, znalazł by się ktoś kto mógłby mi z tym pomoc ? Warszawa,Radom i okolice tych miejscowości. Z góry dzięki za odpowiedź.
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 07:34, 08.12.2017

Witam,mam nadzieje ze wybrałem dobry dział. Planuje zakup accorda Vi sedan 1.8 2000r w którym zostały przeszczepione fotele z accorda liftbacka Uk ( wcześniej welur bez grzania) lecz maty się nie nadawały więc nie zostały zamontowane. Pytanie czy da się teraz założyć nowe maty i co trzeba zrobić żeby to miało ręce i nogi ( najlepiej jak oryginał) czy seryjnie acco w welurze miało wiązka do grzania? Co będzie potrzebne do wykonania tego, jakie mogą być koszta, jestem zielony w temacie, znalazł by się ktoś kto mógłby mi z tym pomoc ? Warszawa,Radom i okolice tych miejscowości. Z góry dzięki za odpowiedź.

musisz sobie odpowiedziec na jedno bardzo wazne pytanie.

Czy jest Ci to potrzebne ?

i ile kasy chciałbyś w taki "luksus" zainwestować