Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gumowaty pedał hamulca słaby hamulec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 28.04.2010

Z racji że accordy mają słabe hamulce wymieniłem je na nowe (przód) założyłem tarcze z ATR sportowe nawiercane Zimmermany i klocki również sportowe firmy EBC GREEN STUFF docierałem je 500km i efekt mam taki że jak mi przyjdzie zahamować ostrzej z np 100km/h do 0 to pedał mam gumiasty nie ma twardości deptam w niego jak w gąbkę a hamulec jak by miał polane tarcze olejem i się ślizgał! o co kaman? nowe tarcze jedne z lepszych nawiercane lepsze odprowadzenie ciepła i gazów klocki również ok a tu takie cyrki się dzieją, płyn chamulcow wymieniony również.
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 28.04.2010

przypadłość wszystkich Accordów VIIgen ale pedał robi się taki gumowaty po kilku ostrych hamowaniach przy mocno rozgrzanym układzie na zimno jest w miarę poprawnie ale i tak sprawnie wyhamować np z 180-190 jest ciężko... a ty tu opisujesz jakiś totalny dramat... jeżeli sam odpowietrzałeś i masz pojęcie to ok powietrza raczej nie masz... jeżeli robił ci to ktoś to lepiej kupić jakiś porządny płyn np motula i wszystko od nowa przepompować zaczynając od najdalszego koła do najkrótszego. pozatym 500km to za mało na dobre dotarcie klocków i tarcz no chyba że jeździłeś umiejętnie i celowo je docierałeś... sprawdź tył może on nie hamuje przez co przód jest nadmiernie obciążony... na tył też przydałby się jakiś dobry klocek. jak to wszystko nie pomoże to nie wiem o co kaman :mrgreen:
Na początek jedź na rolki daj 10pln i niech ci sprawdzą dobrze kilka razy siły hamowania na zimnym układzie potem rozgrzej dobrze hamulce i znowu na rolki zobaczysz jaka będzie różnica w sile... ważne żeby na tą samą stację jechać.
  • 0
F1

#3 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 28.04.2010

Ja nie rozumiem o co kaman. Dałem na przód i tył te same klocki co Ty do ori tarczy i nie mam z heblami żadnych problemów. Oczywiście skuteczność hamowania uległa znacznej poprawie, a o gumowatym pedale raz na zawsze zapomniałem.
Nie rozumiem dlaczego tak u Ciebie się dzieje. I to przy tak dobrych tarczach???
  • 0

#4 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 29.04.2010

...
  • 0

#5 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:00, 30.04.2010

może być zapowietrzony układ, warto w 2 osoby popompować
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#6 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 04.05.2010

może być zapowietrzony układ, warto w 2 osoby po pompować

nie to nie to po prostu bardzo mi się grzeją hamulce, na zimnych jest ok ale jak trochę się zagrzeją to kiepsko nawet za 120 ostrzej wyhamować, tłoczki pracują płynnie nic nie trze ładnie tłoczki wracają wszystko sprawdzone ... chyba się będę musiał przyzwyczaić do takich hamulców bo chyba nic lepiej już z nimi się nie da zrobić
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:55, 04.05.2010

zregeneruj zaciski, miałęm podobnie, jak zimne to brzytwa, jak się rozgrzewały to gumowy pedał nie hamowało :/ Mimo że tłoczki były czyściutkie i pracowały płynnie, po wymianie gumek hamulce jak nówka ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 04.05.2010

oświeć mnie co mają gumki do skuteczności hamulców jak tłoczki były OK :roll:
  • 0
F1

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:43, 04.05.2010

oświeć mnie co mają gumki do skuteczności hamulców jak tłoczki były OK


wiem bo tak miałem, a co mają to się ich sam zapytaj jak nie wierzysz
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 04.05.2010

znowu siła autosugestii... może po prostu dobrze ci hamulce wyczyścili , nasmarowali etc
  • 0
F1

#11 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 04.05.2010

...
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:31, 04.05.2010

znowu siła autosugestii... może po prostu dobrze ci hamulce wyczyścili , nasmarowali etc


jedyne z czym mogę polemizować to to że nie pomogła regeneracja zacisków, a ich całkowite rozebranie wyczyszczenie i złożenie. Tyle tylko że jak to się robi to dodatkowo powymieniać gumki to koszt dodatkowo 20 zł, więc nie bardzo widze sens w samym rozebraniu i czyszczeniu bez wymieniania gumek.

jak tłoczki pracują ok to wina na pewno nie leży w gumkach zwłaszcza że mam je ok nie są popękane ani w jakikolwiek inny sposób uszkodzone


Przepraszam, a w jaki sposób stwierdziłęś że gumowy pierścieć uszczelniający w środu zacisku który uszczelnia tłoczek jest nieuszkodzony i niepopękany ? Bo żeby to stwierdzić to trzeba rozebrać zacisk.
Ja tylko mówie jak miałem i co pomogło, nie zmuszam nikogo do wymiany.
Dodam że mi proponowali mechanicy, wymiane pompy hamulcowej i serwa :shock: A najlepiej odrazu przewodów :shock: Wszystko działa jak z fabryki tylko po regeneracji zacisków. Chcecie to kupujcie tarcze nawiercane, nacinane i sportowe klocki i tu szukajcie przyczyny :k
Polecam jakiś zestaw hebli za 5k zeta powinno pomóc
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:19, 05.05.2010

...
  • 0

#14 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:16, 15.05.2010

Jakim płynem zalałeś układ? Moim zdaniem wina może leżeć po stronie płynu - może gotuje się i nie ma skuteczności.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#15 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 15.05.2010

nie pamiętam firmy DOT4 ale prosiłem o płyn z wysoką temp. wrzenia
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq