Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Honda Accord VII 2006 2.0 Stag 200 gofast

VII stag zavoli valtek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:51, 08.12.2017

Panowie spokojnie w/g mnie podzespoły są OKIj, po za sterownikiem. Powinien tu wylądowć mnimum Qbox Basic,, tylko ten montaż to mnie się nie podoba. Wrzut pod maskę i pa, pa.....Co do spalania niestety nie wypowiem się, bo wszystko zależy od kierownika, oraz regulacji na drodze, te auta mają AFRa na pokładzie

Wedlug ciebie listwa valtek jest ok???
Zavoli jest ok u brata juz z 7 lat jezdzi bezproblemowo.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 20:53, 08.12.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#17 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:34, 09.12.2017

Adam nie mówiłem akurat o wszystkich gratach ale chyba nie założył byś valteckow do hondy ? Są inne lepsze wtryski a chyba chodzi o zadowolenie klienta a nie tylko nabicie kabzy:)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#18 krzysztof86

krzysztof86
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 09.12.2017

Dorzucam screeny z dzisiejszej proby kalibracji i regulacji mnoznika

https://drive.google...GCoJzE0wU7h_ohM

Autoryzowany Pan przez Stag niech zobaczy sobie czy te bebechy napewno wystarcza, bo z zalaczonych screenow wynika ze nie. po autokalibracji i auto ustawieniu mnoznika auto ma nadal mula na gazie.  Nie sadze zebym chcial cokolwiek wsadzic z tej firmy po takim doswiadczeniu negatywnym. 

Certyfikaty jakie  posiada ta firma,  sa chyba w photoshopie zrobione, nie maja sie nic do tego jak partactwo ta firma robi.  Niby szkolona przez firme Stag, 


Użytkownik krzysztof86 edytował ten post 23:16, 09.12.2017

  • 0

#19 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:26, 11.12.2017

Panowie tak na poważnie. Odróżniacie modele VALTEKa????. Nie sadzę....

 

krzysztof86

 

Według mnie wystarczy rozwiercić dysze i ponownie wyregulować instalacje..


  • 0

#20 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:15, 11.12.2017

W znajomym zakladzie dawno temu pytalem o te wtryski to mowili ze czesto padaja w nich cewki.przez to ich nie montuja.
I chyba troche slabe jak do acco 2.4
U kolegi mnoznik wysoki. Cisnienie wysokie mozliwe ze za male dysze a moze ich wydajnosc kiepska?
.Pewnie teraz petli na wysokich rpm.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:19, 11.12.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#21 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:58, 11.12.2017

slasz129

Ja je kiedyś montowałem i powiem szczerze że w tym silniku działały bez problemu....Po za tym Stag 200 Gofast ma inny przelicznik mnożnika jak Qbox, a to że ,mnożnik wysoki o niczym nie świadczy, wystarczy zrobić jak pisałem wyżej i będzie wszystko ok.


  • 0

#22 krzysztof86

krzysztof86
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 17.12.2017

dziekuje Panowie za madre rady. Firme dodam na nasza czarna liste, i dam na tym lpg forum feedback. bede w polsce to odwiedze gazownikow zeby mi to wyprowadzili na prosta. Chyba tu najgorzej wyglada listwa wtryskowa, ktora zapewne wymienie lub karze te dysze rozwiercic - chociaz wole cos dlugo bezawaryjnego niz gwarancje u partaczy, i gdyby dalej tak wysokie cisnienie bylo karze wyregulowac reduktor.
  • 0

#23 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:28, 21.01.2018

Btw
Rozmawiałem ostatnio z moim zaufanym gaziarzem - ma taksówkarzy, którzy na baraccudach przejechali już ok 240tkm..i nie ma z nimi problemów.. Gdzie hany jak wytrzymają 100-130tkm to jest sukces..

Kolego, a co ile wymieniają filtry?
Pewnie nie będziesz wiedział, ale jakbyś był następnym razem zapytaj się?
Tobie co ile zaleca wymianę filtrów?
  • 0

#24 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:14, 21.01.2018

Co 10 tys km.
Filtry musza byc dobrej jakosci odstojnikowe lub ja mam np włókno szklane kme.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:18, 21.01.2018

Przeważnie co 10tkm..chyba, że silnik małolitrazowy czytaj małopaliwozerny to co 20tkm..

Przyznam się, że ostatnio w jazzie wymienialem po 25tkm i praktycznie były czyste, aż gazownik się zdziwił.. Tankuje tylko na Orlenie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:19, 22.01.2018

filtry co 10 tys - nie ma sensu przedłużać wg mnie- każdy ma inną instalację, albo inaczej wyregulowaną i jednemu filtr wytrzyma 10 innemu 30 tys - do tego dochodzi jakośc gazu na danej stacji a nie danego koncernu. Bo u mnie Orlen może być ok, a Orlen za 20 km już jest do d...

Filtry kosztują 20-30 zł - więc chyba tyle można odżałować co 10 tys km? 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#27 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:40, 25.01.2018

Kolego #slasz129, akurat to pytanie było do kolegi #Edsona ;)
Chciałbym wiedzieć co ile Ci taksiarze wymieniają.

Wiem, że powinno się wymieniać co 10k km, jednak ja raczej odchodzę od tego.
Mam jeszcze instalację na gwarancji i mnie przegląd czyt. serwis kosztuje - 100 zł. Wychodzi, że przeglądy muszę robić co 2 miesiące. Z instalacją nic się nie dzieje, zrobione ok. 50k km.
A na gwarancji jakby padła listwa to i tak pewnie by jej nie zrobili na gwarancji, bo by wtedy twierdzili, że słabe paliwo.

Pamiętam jak zakładali, mówili tylko, aby nie tankować na Orlenie. Później przyjeżdżam koleś wyjął filtr i się pyta, gdzie ja tankuję, że taki czysty filtr.
Ostatnio koleszka pojechał na serwis, a też chciał zrobić test - koleś się pyta po ilu będzie serwis, on mówi, że nie wie bo nie pamięta.
Koleś wyciągnął filtr, on się go pyta i jak ten filtr. Koleś mówi on całkiem spoko, a on mówi, że ten filtr przejechał 70k km. Nieźle był zdziwiony.
A i napiszę, że koleszka tankuje na różnych stacjach, gdzie popadnie.

Nie wiem jak w innych samochodach, ale my z koleszka doszliśmy do wniosku, że wymiana filtrów w Accord VI i VII, nie ma raczej sensu.
Może źle będę robił, ale 10k km w moim przypadku to bezsens. Jak wymienię co 20 bądź 25 tys km, czyli nie co 2 miesiące, a co 5 miesięcy rączej nic się stanie.
A jeśli nawet to będę miał jakieś zadanie na ten temat.

Tylko i wyłącznie dlatego chciałem poznać Wasze zdanie.
  • 0

#28 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 25.01.2018

ja po Orlenie miałem nieźle zasyfiony filtr fazy lotnej po 11tyś kilometrów, wcześniej tankowałem na małej niefirmowej stacji i filtry były prawie czyste po 10tyś


  • 0

#29 krzysztof86

krzysztof86
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 22.07.2018

Tak jak obiecałem, bylem w polsce, odwiedziłem  gazowników, i o to co zrobili- auto odżyło:

1. Za luźny sterownik - skoki  napięć - konkretnie zamocowali go 

2. Czarny filtr fazy ciekłej (ten w parowniku ) - był czarny jak smoła - wymieniony

3. Nieprawidłowa konfiguracja instalacji. - zostawione były jakieś dotryski itp.   - poprawione

Teraz po 6 miesiącach jeżdżenia, znowu  podejrzewam ze musze  wymienic filtr  fazy ciekłej bo auto ma muła na gazie,  to zrobię znowu jak wrócę do polski. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stag zavoli valtek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq