Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pompa paliwa i regulator ciśnienia paliwa

VI pompa paliwa regulator ciśneinai paliwa regulator ciśnienia vi f18b2

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MeCiu

MeCiu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 06.12.2017

Witam wszystkich,

 

Problem z którym aktualnie się borykam to wyjąca pompa paliwa.

 

Poprzednią pompę wymieniłem bo też wyła, natomiast aktualna wyje od nowości i w miarę upływu kilometrów wyje coraz głośniej.

 

Aktualnie wycie czasami przybiera formę modulacji... i tu jest moje pytanie.

 

 

Jest to problem z pompą paliwa czy regulatorem ciśnienia paliwa? Nie zauważyłem  zmiany w pracy silnika (mulenie itp).

 

 

Jeżeli wymieniać pompę paliwa to jaką kupić? (nowa org 2tyś zł...dziękuję)

Ashika? Magnetti Marelli?

 

Jeżeli wymieniać regulator ciśnienia paliwa to na jaki? (jeżeli w ogóle dostępny)

 

 

Z góry dzięki za pomoc.


Użytkownik MeCiu edytował ten post 15:07, 06.12.2017

  • 0

#2 MeCiu

MeCiu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:58, 09.12.2017

Jakieś podpowiedzi?


  • 0

#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:11, 09.12.2017

Na Listwie sprawdz jakie jest cisnienie paliwa na wolnycb obrotach i przy obciążeniu.
Jesli bedzie sie zgadzac to znaczy ze regulator jest ok.
I tylko pompa zostaje
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 08:29, 12.01.2018

Tak jak kolega slasz129 napisał ;) Zawsze można też regulator odpiąć od kolektora i sprawdzić, czy zmieni się sytuacja z obrotami (powinien dostać kopa). Jak nic się nie zmieni, a regulator zacznie pluć paliwem po jakimś czasie, to do wymiany. Jak się nie pluje, to generalnie pompka umiera. Może być też problem z filtrem paliwa, przewodami, lub wtryskami i od wtrysków należało by zacząć. Jak wszystko jest w porządku, benzynka nigdzie nie znika, to masz winnego :D


  • 0

#5 Gancarro

Gancarro
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:mmz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 14.01.2018

Podepne się do tematu bo ost zaczął mnie trapić podobny problem. 

Auto postało sobie dzień pod lekkim skosem w górę od str. wlewu paliwa ;) i objawy tak jakby paliwko nie dochodziło Bo zaskoczyła lekko i przygasła. Póżniej operowanie gazem i dopiero po kilku kilkunastu obrotach rozrusznika odpaliła prychając bo pewnie trochę ją przylałem? Po przekręceniu kluczyka slychać jak pompa pracuje przez chwile ale to chyba normalne? Poza tym zauwżyłem, ze jak mam pełen bak i przycisne mocno to rozpędza się jakby lepiej. Natomiast jak wskazówka paliwa spadnie poniżej 2/3 to niby się wkręca ale jakby gorzej idzie. Czy to objawy umierającej pompy?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, pompa paliwa, regulator ciśneinai paliwa, regulator ciśnienia, vi, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq