Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wypadanie zapłonu F20B6

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fazi_gdansk

Fazi_gdansk
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 04.12.2017

Witam 

Pacjent to Accord VI F20B6. Na wolnych obrotach czuć jak losowo wypada zapłon. Odpięcie fajki z każdego cylindra powoduje zauważalną różnicę w pracy silnika. Podczas przyspieszania na drodze ,na benzynie nie czuć braku mocy ani problemów z zapłonem . Taki sam test na hamowni i czuć delikatne wypadanie. Na LPG tragedia - powyżej 3 tys obr ledwo się wkręca i bardzo mocno wylatuje zapłon ( zaczyna migać check) .  Po takiej akcji mam zapisany błąd losowego wypadania zapłonu.

Co zostało zrobione w aucie. 

- Nowy rozrząd 

- regulacja zaworów

- Kable NGK ( niebieskie)

- Świece BERU ( przerwa ustawiona na 1 mm)

-Wymieniony palec i kopułka 

-Sprawdzona wiązka elektryczna

- Sprawdzona kompresja. Wszystkie garki równo po 12 barów

- Sprawdzona rezystancja cewki . Obwód pierwotny 0.7 ohma  a wtórny 27kohmów

 

Czy spotkał się ktoś w tym silniku z nieprawidłową pracą czujnika obrotów wału?

W tygodniu podmieniam jeszcze cały aparat zapłonowy

 

Macie jeszcze jakiś pomysł???


  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:05, 06.12.2017

Wizyta u gazownika. Wtryski mogą puszczać
  • 0

#3 Fazi_gdansk

Fazi_gdansk
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 07.12.2017

Wizyta u gazownika. Wtryski mogą puszczać

Sprawdzone Były . Wszystko jest ok .  BTW reduktor nowy


  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:27, 07.12.2017

No ale o ile na benzynie jest przyzwoicie a na gazie tragedia to co może szwankować?
  • 0

#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:10, 08.12.2017

Wtryski od Pb sprawdzone?
  • 0

#6 Fazi_gdansk

Fazi_gdansk
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 12.12.2017

Temat rozwiązany. Problemem okazał się czujnik CYP w aparacie zapłonowym. Pomierzenie oporności nie wskazywało na usterkę. Natomiast po zmianie aparatu zapłonowego wszystko ustąpiło.

Pozdrawiam


  • 0

#7 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 13.12.2017

Jak mierzona byla kompresja? W tych silnikach powinno byc 16barów
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq