O to chodzi.to ja bym od udaru zaczął. Na pewno bezpieczniejsze niż metrowa laga!
Jakieś dziwne metody, najpierw laga zamiast dobrym udarem spróbować.
Prędzej od metrowej przedłużki gwint się urwie jak od udaru.
Wysłane z Tapatalk
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:23, 05.12.2017
O to chodzi.to ja bym od udaru zaczął. Na pewno bezpieczniejsze niż metrowa laga!
Napisano 11:40, 01.01.2018
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale coś dodam od siebie.Czasem trzeba pojechać na kowala w takich sytuacjach.Wiadoma nie ma co robić jakiejś rzeźni ale jak mus to mus
Ja osobiście kiedyś przerabiałem podobny temat i wyglądało to tak że trzeba było ściąć sam łeb śruby żeby można było opuścić wózek na dół. Jak odsłoniła się już sama szpilka to przyspawałem nakrętkę na koniec szpili żeby było jak kręcić a dalej grzałem ją palniczkiem. Prawo,lewo,na spoko i poszło.Oczywiście trzeba to robić z głową,bez jakiegoś hardcoru.
W sumie to nie wiem o jaką śrubę u Ciebie chodzi dokładnie,nie mam jej przed oczami, toteż wyżej opisana historia może być mało użyteczna:)
Aha i jeszcze coś.Udar jest wskazany w takich sytuacjach i na pewno ktoś ją częstował nim ale te śmieszne udary na 1/2 cala to są do odkręcania jak wszytko idzie spoko i bez bólu.Ja podjechałbym do kogoś kto ma taki na 3/4 i spróbował.
Użytkownik Sasquatch edytował ten post 11:50, 01.01.2018
Napisano 11:49, 01.01.2018
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale coś dodam od siebie.Czasem trzeba pojechać na kowala w takich sytuacjach.Wiadoma nie ma co robić jakiejś rzeźni ale jak mus to mus
Ja osobiście kiedyś przerabiałem podobny temat i wyglądało to tak że trzeba było ściąć sam łeb śruby żeby można było opuścić wózek na dół. Jak odsłoniła się już sama szpilka to przyspawałem nakrętkę na koniec szpili żeby było jak kręcić a dalej grzałem ją palniczkiem. Prawo,lewo,na spoko i poszło.Oczywiście trzeba to robić z głową,bez jakiegoś hardcoru.
W sumie to nie wiem o jaką śrubę u Ciebie chodzi dokładnie,nie mam jej przed oczami, toteż wyżej opisana historia może być mało użyteczna:)
dzieki za rade moze bedzie użyteczna w przyszlosci:)
Napisano 12:42, 01.01.2018
Cześć jeśli szukasz indukcji to na stacji diagnostycznej na zagnańskiej prawie na samym początku tam mieli.
Pytanie czy śruba zapiekła się na gwincie czy w tulei metalowogumowej
z własnego doświadczenia zaczął bym od udaru odkręcać dokręcać i tak przez jakiś czas jeśli pneumat urwie śrubę to przy odkręcaniu ręcznym skutek byłby taki sam jak by to nie skutkowało to grzanie palnikiem.
PS: zapraszam do działu regionalnego
Użytkownik Adam B edytował ten post 12:43, 01.01.2018
CB9 CB7 CC1
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych