Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII problem z odkręceniem sanek silnika

VII wozek zawieszenia sanki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:23, 05.12.2017

to ja bym od udaru zaczął. Na pewno bezpieczniejsze niż metrowa laga!

O to chodzi.
Jakieś dziwne metody, najpierw laga zamiast dobrym udarem spróbować.

Prędzej od metrowej przedłużki gwint się urwie jak od udaru.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#17 Sasquatch

Sasquatch
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 01.01.2018

Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale coś dodam od siebie.Czasem trzeba pojechać na kowala w takich sytuacjach.Wiadoma nie ma co robić jakiejś rzeźni ale jak mus to mus :)

Ja osobiście kiedyś przerabiałem podobny temat i wyglądało to tak że trzeba było ściąć sam łeb śruby żeby można było opuścić wózek na dół. Jak odsłoniła się już sama szpilka to  przyspawałem nakrętkę na koniec szpili żeby było jak kręcić a dalej grzałem ją palniczkiem. Prawo,lewo,na spoko i poszło.Oczywiście trzeba to robić z głową,bez jakiegoś hardcoru.

 

W sumie to nie wiem o jaką śrubę u Ciebie chodzi dokładnie,nie mam jej przed oczami, toteż wyżej opisana historia może być mało użyteczna:)

 

Aha i jeszcze coś.Udar jest wskazany w takich sytuacjach i na pewno ktoś ją częstował nim ale te śmieszne udary na 1/2 cala to są do odkręcania jak wszytko idzie spoko i bez bólu.Ja podjechałbym do kogoś kto ma taki na 3/4 i spróbował. 


Użytkownik Sasquatch edytował ten post 11:50, 01.01.2018

  • 0

#18 drapiezny1

drapiezny1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:49, 01.01.2018

Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale coś dodam od siebie.Czasem trzeba pojechać na kowala w takich sytuacjach.Wiadoma nie ma co robić jakiejś rzeźni ale jak mus to mus :)

Ja osobiście kiedyś przerabiałem podobny temat i wyglądało to tak że trzeba było ściąć sam łeb śruby żeby można było opuścić wózek na dół. Jak odsłoniła się już sama szpilka to  przyspawałem nakrętkę na koniec szpili żeby było jak kręcić a dalej grzałem ją palniczkiem. Prawo,lewo,na spoko i poszło.Oczywiście trzeba to robić z głową,bez jakiegoś hardcoru.

 

W sumie to nie wiem o jaką śrubę u Ciebie chodzi dokładnie,nie mam jej przed oczami, toteż wyżej opisana historia może być mało użyteczna:)

dzieki za rade moze bedzie użyteczna w przyszlosci:)


  • 0

#19 Adam B

Adam B
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:ok 140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:CB9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:42, 01.01.2018

Cześć jeśli szukasz indukcji to na stacji diagnostycznej na zagnańskiej prawie na samym początku tam mieli. 

 

Pytanie czy śruba zapiekła się na gwincie czy w tulei metalowogumowej 
z własnego doświadczenia zaczął bym od udaru odkręcać dokręcać i tak przez jakiś czas jeśli pneumat urwie śrubę to przy odkręcaniu ręcznym skutek byłby taki sam   jak by to nie skutkowało to grzanie palnikiem. 



PS: zapraszam do działu regionalnego :)


Użytkownik Adam B edytował ten post 12:43, 01.01.2018

  • 0

CB9 CB7 CC1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wozek zawieszenia sanki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq