XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:46, 12.12.2017
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 12:38, 15.12.2017
Auto zbadane na "lewo i prawo" - układ zapłonowy OK, szczelność wydechu OK, skład mieszanki LPG OK. Wariuje druga sonda. Trzyma cały czas napięcie 0,7V i nagle spada do 0,1V (nie stopniowo od 0,7V do 0,1V) i w tym momencie wywala błąd P0420.
Jaką tulejkę na drugą sondę mam kupić: prostą czy kątową? Jaki otwór: 0,2mm czy 0,4mm? Jaki rozmiar gwintu powinna mieć tulejka?
#18
Napisano 12:43, 15.12.2017
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 12:51, 15.12.2017
Mam tak samo jak Ty gigi6 , na PB wszystko super (wszystko szczelne, świece nowe) na LPG od kilku miesięcy taki błąd i dokładnie tak samo wariuje druga sonda na LPG plus na zimnym silniku na LPG potrafią wypadać zapłony kilka razy ( i to jeszcze będę diagnozował ... podmienię świece i cefki miejscami)
Kilka miesiecy po zakupie auta, na LPG było wszystko ok, zero błędu, ale wtedy gaz miałem tak ustawiony czy już rozjechany, że mieszanka była chyba trochę za bogata ok 10%.
Jaki masz przebieg auta bo u mnie 190k ?
#20
Napisano 13:11, 15.12.2017
W takim razie zmien 2sonde
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
iwan jaki koszt tego ustrojstwa? Jest jakiś zamiennik czy oryginał za 450 zł?
#21
Napisano 13:14, 15.12.2017
Mi pojawiał się jakiś czas po założeniu LPG błąd P0420. W komputerze gazowym Stag QBox było to opisane jako "niska sprawność katalizatora". Założyłem tulejkę na drugą sondę lambda u gazownika i błąd P0420 więcej się nie pojawił.
Pojawia mi się teraz błąd drugiej sondy lambda ( nie pamiętam oznaczenia ) i są dwa wyjścia albo ją wymienić na sprawną albo można podobno ją wyłączyć przy robieniu Reflash.
#22
Napisano 13:14, 15.12.2017
Mam tak samo jak Ty gigi6 , na PB wszystko super (wszystko szczelne, świece nowe) na LPG od kilku miesięcy taki błąd i dokładnie tak samo wariuje druga sonda na LPG plus na zimnym silniku na LPG potrafią wypadać zapłony kilka razy ( i to jeszcze będę diagnozował ... podmienię świece i cefki miejscami)
Kilka miesiecy po zakupie auta, na LPG było wszystko ok, zero błędu, ale wtedy gaz miałem tak ustawiony czy już rozjechany, że mieszanka była chyba trochę za bogata ok 10%.
Jaki masz przebieg auta bo u mnie 190k ?
166500 km. Kupiona przy niecałych 163 tys. Bierze Ci olej? Jeśli tak, to ile i przy jakiej jeździe?
#23
Napisano 13:26, 15.12.2017
Tak bierze jak większość forumowych K24Z3 0,2-0,4l / 1000km zalezności czy trasa czy miasto w trasie więcej.
Ja niestety nie potrafię dojść jaka jest przyczyna tego błędu i czemu wcześniej go nie było po zakupie auta ... tak się złożyło ze jak przestałem jeździć na LPG bo chciałem zobaczyć ile pali PB w mieście itd to akurat wymieniłem filtr powietrza , świece na nowe NGK irydowe, i zmieniłem olej z castrola 5W40 C3 na Neste 0W40 City Pro. Jedno co wiem na 100%, że w okresie jak jeżdziłem na LPG po zakupie auta korekty na LPG miałem ~ -10% i krótkie i długie ale wtedy jeszcze nie śledziłem tego jak zachowuje się 2 sonda i nie mam porównania . Teraz już nawet na gwarancji wyminili mi wszystkie wtryski gazowe korekty są teraz ok -/+5% ale sonda faluje i błąd wyskakuje, chociaż czasami potrafi działać lepiej jak zatankuje lepszy gaz i błąd wyskakuje po dłuższym czasie. Tuleja najprostsze rozwiązanie i pewnie na tym się skończy ale ja jeszcze zamienię świece/cefki miejscami może wkręce stare świece. Zastanawia mnie czy olej C3 średniopopiołowy nie miał tutaj jakiegoś znaczenia ale za dużo opcji do sprawdzenia kupno używki sondy, zmiany oleju, świec a wyjdzie na końcu że to faktycznie już słaby KAT (chociaż nie mam objawów które mogłyby na to wskazywać)
#24
Napisano 13:30, 15.12.2017
Bo to koszt 12zł. A jak nie pomoze to sonde2.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#25
Napisano 14:54, 15.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#26
Napisano 15:33, 20.06.2018
U mnie jest podobna sytuacja z tym ze pierwszy raz wywalil blad po 400km. Pojechalem do gazownika, podpial komp lpg i lampka zgasla. Z tym ze po kolejnych 400km znowu wywalilo. Towarzysza temu objawy jak poszarpywanie przy wchodzeniu na obroty, a gdy swieci sie check engine przestalo pokazywac wskazowek na ktorym biegu jechac.
Nie podpinalem jeszcze pod kompa bo drugi raz zapalilo sie wczoraj. Moje pytanie czy w osemce touer 2.0 tez moge zrobic spinke jak w siodemce zeby odczytac blad?
#27
Napisano 19:18, 21.06.2018
Wysłane z ALE-L21
#28
Napisano 15:48, 20.04.2019
i tez 4i9 🤔Tak
Wysłane z ALE-L21
Czarne jest piękne !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych