Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Lampka CHECK SYSTEM

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:46, 12.12.2017

To chyba sprezarka zdycha ba ma duze opory.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 gigi6

gigi6
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:Katalogowo - 201, realnie - ???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 15.12.2017

Auto zbadane na "lewo i prawo" - układ zapłonowy OK, szczelność wydechu OK, skład mieszanki LPG OK. Wariuje druga sonda. Trzyma cały czas napięcie 0,7V i nagle spada do 0,1V (nie stopniowo od 0,7V do 0,1V) i w tym momencie wywala błąd P0420. 

 

Jaką tulejkę na drugą sondę mam kupić: prostą czy kątową? Jaki otwór: 0,2mm czy 0,4mm? Jaki rozmiar gwintu powinna mieć tulejka?


  • 0

#18 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:43, 15.12.2017

W takim razie zmien 2sonde

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:51, 15.12.2017

Mam tak samo jak Ty gigi6 , na PB wszystko super (wszystko szczelne, świece nowe) na LPG od kilku miesięcy taki błąd i dokładnie tak samo wariuje druga sonda na LPG plus na zimnym silniku na LPG potrafią wypadać zapłony kilka razy ( i to jeszcze będę diagnozował ... podmienię świece i cefki miejscami)

 

Kilka miesiecy po zakupie auta,  na LPG było wszystko ok, zero błędu, ale wtedy gaz miałem tak ustawiony czy już rozjechany, że mieszanka była chyba trochę za bogata ok 10%. 

 

Jaki masz przebieg auta bo u mnie 190k ?


  • 0

#20 gigi6

gigi6
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:Katalogowo - 201, realnie - ???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 15.12.2017

W takim razie zmien 2sonde
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka


iwan jaki koszt tego ustrojstwa? Jest jakiś zamiennik czy oryginał za 450 zł?
  • 0

#21 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:14, 15.12.2017

Mi pojawiał się jakiś czas po założeniu LPG błąd P0420. W komputerze gazowym Stag QBox było to opisane jako "niska sprawność katalizatora". Założyłem tulejkę na drugą sondę lambda u gazownika i błąd P0420 więcej się nie pojawił.

 

Pojawia mi się teraz błąd drugiej sondy lambda ( nie pamiętam oznaczenia ) i są dwa wyjścia albo ją wymienić na sprawną albo można podobno ją wyłączyć przy robieniu Reflash.


  • 0

#22 gigi6

gigi6
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:Katalogowo - 201, realnie - ???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 15.12.2017

Mam tak samo jak Ty gigi6 , na PB wszystko super (wszystko szczelne, świece nowe) na LPG od kilku miesięcy taki błąd i dokładnie tak samo wariuje druga sonda na LPG plus na zimnym silniku na LPG potrafią wypadać zapłony kilka razy ( i to jeszcze będę diagnozował ... podmienię świece i cefki miejscami)
 
Kilka miesiecy po zakupie auta,  na LPG było wszystko ok, zero błędu, ale wtedy gaz miałem tak ustawiony czy już rozjechany, że mieszanka była chyba trochę za bogata ok 10%. 
 
Jaki masz przebieg auta bo u mnie 190k ?


166500 km. Kupiona przy niecałych 163 tys. Bierze Ci olej? Jeśli tak, to ile i przy jakiej jeździe?
  • 0

#23 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:26, 15.12.2017

Tak bierze jak większość forumowych K24Z3 :)   0,2-0,4l / 1000km zalezności czy trasa czy miasto w trasie więcej. 

 

Ja niestety nie potrafię dojść jaka jest przyczyna tego błędu i czemu wcześniej go nie było po zakupie auta ... tak się złożyło ze jak przestałem jeździć na LPG bo chciałem zobaczyć ile pali PB w mieście itd to akurat wymieniłem filtr powietrza , świece na nowe NGK irydowe, i zmieniłem olej z castrola 5W40 C3 na Neste 0W40 City Pro.  Jedno co wiem na 100%, że w okresie jak jeżdziłem na LPG po zakupie auta korekty na LPG miałem ~ -10% i krótkie i długie ale wtedy jeszcze nie śledziłem tego jak zachowuje się 2 sonda i nie mam porównania ;) . Teraz już nawet na gwarancji wyminili mi wszystkie wtryski gazowe korekty są teraz ok -/+5% ale sonda faluje i błąd wyskakuje, chociaż czasami potrafi działać lepiej jak zatankuje lepszy gaz i błąd wyskakuje po dłuższym czasie.  Tuleja najprostsze rozwiązanie i pewnie na tym się skończy ale ja jeszcze zamienię świece/cefki miejscami może wkręce stare świece. Zastanawia mnie czy olej C3 średniopopiołowy nie miał tutaj jakiegoś znaczenia ale za dużo opcji do sprawdzenia kupno używki sondy, zmiany oleju, świec a wyjdzie na końcu że to faktycznie już słaby KAT (chociaż nie mam objawów które mogłyby na to wskazywać)


  • 0

#24 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:30, 15.12.2017

Moze na poczatek tulejke.
Bo to koszt 12zł. A jak nie pomoze to sonde2.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:54, 15.12.2017

Reflash i druga sonda zostanie wyłączona..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Bełchatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:33, 20.06.2018

Chcialbym sie podpiac.
U mnie jest podobna sytuacja z tym ze pierwszy raz wywalil blad po 400km. Pojechalem do gazownika, podpial komp lpg i lampka zgasla. Z tym ze po kolejnych 400km znowu wywalilo. Towarzysza temu objawy jak poszarpywanie przy wchodzeniu na obroty, a gdy swieci sie check engine przestalo pokazywac wskazowek na ktorym biegu jechac.
Nie podpinalem jeszcze pod kompa bo drugi raz zapalilo sie wczoraj. Moje pytanie czy w osemce touer 2.0 tez moge zrobic spinke jak w siodemce zeby odczytac blad?
  • 0

#27 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:18, 21.06.2018

Tak

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#28 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:48, 20.04.2019

Tak

Wysłane z ALE-L21

i tez 4i9 🤔
  • 0

Czarne jest piękne !!!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq