Dziękuję za pomoc.
Dokręciłem trochę słabiej niż podajecie. 45 Nm to już jest spora siła. Obudowa skrzyni aluminiowa a klucz dynamometryczny mam chiński zatem zaufania do niego jest nieco ograniczone.
Od wymiany zrobiłem 50 km i jest sucho.
W pracy skrzyni nie zauważyłem żadnych większych zmian. Mój egzemplarz ma taką charakterystykę, że na postoju i zimnym oleju wyczuwam lekkie drżenie całego układu na R i D. W pozycji N wibracje są słabsze a po rozgrzaniu proporcja drgań dla poszczególnych pozycji lewarka pozostaje, tylko jest mniej odczuwalna.
Przy zmianie biegów 1 na 2 i 2 na 3 wyczuwam takie lekkie, jedno sekundowe przyhamowanie i dopiero następny bieg zaczyna ciągnąć. Nie określiłbym tego jako szarpnięcie tylko wyraźny moment zmiany biegu na wyższy. . Pozostałe wchodzą już płynnie, redukcje biegów także idą gładko.
Czy to jest normalny objaw dla automatu Hondy ?
Pytam ponieważ wcześniej miałem doświadczenie tylko z automatem w VII kolegi ale tam z racji wieku, charakteru eksploatacji i przebiegu 400 k km wszystko już dzwoni.