To dobra wiadomość, ale lepiej zwalić pasek z pompy, by wtedy ona nie pracowała??
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:40, 05.12.2017
#17
Napisano 16:26, 05.12.2017
Napisał ci kolega gons "Bez pompy, magiel dostanie po tyłku i wtedy koszty napraw znacząco wzrosną"
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#18
Napisano 17:31, 05.12.2017
Tak wiem to, ale w momencie ruszania kierownicą. Ja mam zamysł tylko odpalania silnika, aby akumulator nie padł... Wiesz mrozy
#19
Napisano 18:33, 05.12.2017
lepiej bedzie jakbys wyciagnl akumulator, jak bedziesz codziennie odpalal auto na kilka minut to chyba bedzie gorzej dla akumulatora bo bedzie potrzebny prad na rozruch a nie zdazy sie naladowac przez kilku minut.
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#20
Napisano 17:14, 08.12.2017
Witam ponownie. Części przyszły wczoraj, zamówiłem z jdmshop. Wszystko wymieniłem, zamontowałem, zalałem świeżym psf i po ok 5 minutach ta upragniona cisza... Plan zamierzony i wykonany perfekcyjnie. Niestety przy ściąganiu jednego z węży od zbiorniczka "ściągnąłem" go razem z kawałkiem zbiorniczka... skleiłem to jakimś klejem, ale gdy się robi ciepły płyn i klej się robi elastyczny, ryzykownie to wygląda. Może ktoś ma pomysł jak to skleić, jakim klejem? Albo ma ktoś taki zbiorniczek na odsprzedanie?
#21
Napisano 17:17, 08.12.2017
A w dziale giełda masz chociażby wolka który coś powinien mieć na części. Możesz też podjechać na jakąś kasację pojazdów może coś będą mieli.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 17:33, 08.12.2017
Ok, takie kleje tu znajdę Wielkie dzięki wszystkim za pomoc
#23
Napisano 10:28, 09.12.2017
Wysłane z Tapatalk
#24
Napisano 15:26, 09.12.2017
Co masz na myśli? Odklei się? Tam nie ma ciśnienia nie?
#25
Napisano 19:22, 09.12.2017
Na krótko można sklepie ale docelowo wymienić
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#26
Napisano 01:36, 10.12.2017
Też bym wymienił na Twoim miejscu Takie zbiorniczki kosztują grosze, a klej będzie kosztował połowę ceny takiego zbiorniczka Zabawa w klejenie jak dla mnie, to gra nie warta świeczki, a do tego po sklejeniu człowiek będzie cały czas siedział jak na szpilkach z myślą: rozklei się, czy się nie rozklei
#27
Napisano 01:39, 10.12.2017
Z tym myśleniem to masz rację . Na razie zaklejone i jestem w trakcie szukania zbiorniczka, ale jeszcze pytanie, czy każdy accord gen 6 ma taki sam zbiorniczek? Ma on jakiś numer czy coś żeby można było go znaleźć np w hondzie?
Znalazłem 3 potencjalnych dawców zbiorniczka, z ty że daleko od mojego miejsca zamieszkania, a więc wie ktoś czy z każdej wersji zbiorniczki są identyczne?
Użytkownik Grzesiek9022 edytował ten post 16:30, 10.12.2017
#28
Napisano 21:15, 10.12.2017
możesz sobie na japancars.ru porównać między wersjami czy były takie same
EDIT
2.3; 2.0 i 1.8 majÄ… te same zbiorniczki
#29
Napisano 17:57, 11.12.2017
Jest możliwe że jakiś civic ma identyczny zbiorniczek? Z jednym gościem porównywaliśmy na zdjęciach mój i ten z civica, wydają się identyczne. Nie wiem niestety jaki to civic.
Co do klejenia klejem 2 masowym, nie wiem czy coś źle robię, ale ciągle cieknie. Po 24 godzinach po klejeniu zamontowałem wszystko, twarde i mocne, nagrzewa się olej, klej robi się miękki i cieknie... Klej niby do 120 stopni, powinno działać, a jednak lipa, także według mnie nie warto.
#30
Napisano 21:31, 11.12.2017
który civic?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych