XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:05, 02.01.2018
Masz 16"/205 czy 17"/225?
Bez zastanowienia brałbym 205/50/17, niestety ten rozmiar występuje wyłącznie w wersji wzmacnianej - XL, i trochę się zastanawiam...
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#32
Napisano 00:22, 03.01.2018
Indeks nośności opon dla tej gen. Acco to min. 91 (615kg), a standardowo dla 205/50/17 ta wartość wynosi 89 (580kg) - za takie zabawy można już dostać bęcki z kilku stron.
W przypadku tego rozmiaru dopiero XL (z indeksem 93) spełniają wymogi.
#33
Napisano 12:41, 03.01.2018
ja ze swojej strony powiem że yokohama jest dobra ale jak nie ma śniegu w trudnych warunkach
z tego co wiem to ta opona to porażka już kilku klientów mi to potwierdziło moim zdaniem nokian wrd4
bije yokohame na głowę
#34
Napisano 22:02, 03.01.2018
Dziwne, bo 205/55/16 i 225/45/17 występują z indeksem 91, a że 205/50/17 nie udźwigną 91?
W trudnych warunkach na wszystkich będzie ciężko, dlatego są łańcuchy
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#35
Napisano 22:26, 03.01.2018
Trudne warunki to zapewne śnieg :P Nie wyobrażam sobie żeby tam gdzie pług jeszcze nie dojechał za każdym razem montować łańcuchy. Z resztą żeby poruszać się na łańcuchach musi być ku temu stosowane oznakowanie.
W takich warunkach na wrd4 jeździło mi się świetnie.
Co do poniższych wyników testów, im niższa wartość tym lepsza ocena. Wiadomo to tylko cyferki i "testy" podobnie jak z tematem hałasu. Bynajmniej mogę śmiało napisać że po śniegu lepiej "trzymających" opon zimowych nie miałem. A trochę tych opon już w życiu zjeździłem. Od barum po michelin.
Nokian WR D4 - Å‚Ä…czna nota: 2,6
Suchy asfalt: 2,5
Mokry asfalt: 2,6
Åšnieg: 1,9
Lód: 2,5
Hałas: 3,4
Zużycie paliwa: 2,0
Nośność: 2,5
Cena: 390 zł
Michelin Alpin 5 - Å‚Ä…czna nota: 2,7
Suchy asfalt: 2,1
Mokry asfalt: 2,4
Åšnieg: 2,7
Lód: 2,5
Hałas: 3,8
Zużycie paliwa: 2,3
Nośność: 0,5
Cena: 390 zł
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 23:56, 03.01.2018
Za cholerę nie wiem dlaczego tak jest, być może ktoś tutaj jest bogatszy o taką informację i się nią podzieli.Ale dlaczego nie ma 205/50/17 z indeksem 91? Tak jak napisałeś - do wyboru albo 89, albo 93 XL.
Dziwne, bo 205/55/16 i 225/45/17 występują z indeksem 91, a że 205/50/17 nie udźwigną 91?
Od strony praktycznej z problemem zmierzyłem się parę lat temu szukając z kumplem zimówek 205/50/17 do jego Civica UFO (mimo niższej masy ma taki sam indeks jak Accord VII gen.). Mieliśmy zagwozdkę z tym 89/93 ale przepis jest przepis i stanęło na Dunlopie WS3 XL. Ponieważ ani fabryczne letnie Primacy 225/45/17 ani sam Civ (Type S) królami komfortu nie są po założeniu owych Dunlopów zasadniczych różnic w komforcie nie było. Za to wyraźna poprawa na plus ujawniła się w koleinach, znacznie mniej szarpało kierownicą.
Zresztą, opona oponie nierówna i są bardziej lub mniej "wygodne".
Zdarzają się sytuacje (choć nieczęsto) gdy wariant XL jest i tak lepszy pod tym względem niż "zwykła", konkurencyjna opona innego producenta.
#37
Napisano 00:56, 04.01.2018
To sÄ… trudne warunki:
Pete,
nie obawiam się XL, mam letnie i jestem zadowolony, ponadto potwierdzam to co napisałeś - aktualna XL jest wygodniejsza od swojej konkurencyjnej poprzedniczki bez XL.
Ale zastanawiam się jak to XL może zachowywać się w warunkach zimowych, czy/ewentualnie jak wzmocniona konstrukcja wpływa na charakterystykę i właściwości opony w niskich temperaturach.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#38
Napisano 22:48, 30.09.2018
Jakie obecnie najlepsze 16" na zime polecacie? hałas mi nie przeszkadza, mam letnie nokiany ktore tak dudnia ze radio musi dosc glosno chodzic zeby je zagluszyc... zalezy mi przede wszystkim na jak najlepszym zachowaniu na sniegu lodzie itd, teraz nie pamietam nawet jakie mam zimowki ale sprawdze i napisze, ale do domu pod gorke przy troche ubitym sniegu nie daly rady wyjechac, musialy pojsc awaryjki zjechalem i na okolo inna droga musialem dojezdzac do domu, bylo tak w sumie tylko kilka razy, ale moja kobieta jest w ciazy stad zalezy mi na jak najbezpiecznieszych oponach na trudniejsze warunki zimowe, co polecicie?
#39
Napisano 05:50, 01.10.2018
#40
Napisano 06:45, 01.10.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#41
Napisano 09:21, 01.10.2018
Miałem Frigo 2 - na śnieg super ale jak już breja się pojawia to bardzo słabe
Mam Nokiana WR D3 - zaje... opona - wyciągała pod górki pod które nie podjechały inne auta i tylko lodu wyślizgały. Po 4 sezonach dalej mają mięsa ale już słabiej się sprawują.
Aktualnie szukałbym Dębicy Frigo HP2
#42
Napisano 22:21, 12.11.2018
Mam Pytanie w cenie do 1000 za komplet coś lepszego niż NOKIAN WR D3 - wczesniej myślałem o Falken EuroWinter HS01
Auto Accord VII Tourer.
#43
Napisano 22:48, 12.11.2018
ważniejszej informacji brakuje - śnieg czy breja pośniegowa?
#44
Napisano 06:14, 13.11.2018
Opony nowe, pełnowartościowe
257.37 zł/szt.Ilość sztuk:4
WARTOŚĆ PRODUKTU: 1029.48
https://www.sklepopo...r16-91-h-100229
Pozdrawiam
- Artur
#45
Napisano 10:57, 14.11.2018
ważniejszej informacji brakuje - śnieg czy breja pośniegowa?
Opony na naszą zimę wiec pewnie więcej brei i lodu niż świeżego puchu więcej autostrady niż górskich ścieżek, ale w zimę wole bezpieczniej niż szybciej
Gdzieś wyczytałem że te NOKIAN WR D3 to bardzej do mniejszych aut wiec się pytam co polecicie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych