Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Olej silnikowy 0W30 C2 do I-DTEC (z DPF)

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#91 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 337 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:37, 29.05.2019

A co przede wszystkim jest w nim na plus na tle konkurencji ?

Jak dla mnie motor na nim lepiej chodzi - ale już tutaj ktoś to podważał że to nie jest argument. 

Dla mnie na pewno lepszy jak motul bo miałem oba.


  • 0

#92 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 448 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:02, 29.05.2019

Jak dla mnie motor na nim lepiej chodzi - ale już tutaj ktoś to podważał że to nie jest argument. 

Dla mnie na pewno lepszy jak motul bo miałem oba.

A jak z kulturą pracy silnika na zimnym ? Jest różnica ?


  • 0

#93 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 337 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:45, 29.05.2019

Dla mnie tak na totalu dużo lepiej niż na Motulu
  • 0

#94 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 551 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:52, 30.05.2019

Z racji tego, że prawdopodobnie castrol proffesional H już nie będzie produkowany, muszę przejść na inny olej. Mi je trzy typy, wybrane na podstawie tego tematu, własnych przemyśleń i innych analiz ;)

Castrol Edge Turbo Diesel 0w30
https://oil-club.de/...o-diesel-0w-30/

Valvoline Synpower 0w30
https://zmienolej.pl...l-8710941022154

Total Quartz 0w30
https://zmienolej.pl...2-3425901029320

Czy ktoś potrafi, na podstawie suchych danych technicznych, stwierdzić, który olej jest lepszy?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#95 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 448 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:28, 31.05.2019

TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W30 C1 C2 mój nr 1 jak na ten moment do tego silnika.


Tan Total to jest dokładnie ten który wrzucił remik w ostatnim poście, czy to jeszcze coś innego ?
  • 0

#96 schamrock28

schamrock28
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Ireland
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Salon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:18, 01.06.2019

Tan Total to jest dokładnie ten który wrzucił remik w ostatnim poście, czy to
jeszcze coś innego ?


Total Quartz Ineo First 0w30 Taki ma byc

Mam obecnie zalany Valvoline 0w30 i jak wczesniej mowilem, Total o wiele ciszej chodzil Na zimnym silniku. Nie chce nikomu robic antyreklamy. Ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze Total w Hondzie z silnikiem 2.2idtec spisuje sie lepiej niz Valvoline jak dla mnie.
Przy nastepnym serwisie zalewam MPM 0w30 C2. Ponoc to ten sam olej Co Total.
  • 0
schamrock28

#97 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 448 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:52, 02.06.2019

Total Quartz Ineo First 0w30 Taki ma byc

Mam obecnie zalany Valvoline 0w30 i jak wczesniej mowilem, Total o wiele ciszej chodzil Na zimnym silniku. Nie chce nikomu robic antyreklamy. Ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze Total w Hondzie z silnikiem 2.2idtec spisuje sie lepiej niz Valvoline jak dla mnie.
Przy nastepnym serwisie zalewam MPM 0w30 C2. Ponoc to ten sam olej Co Total.


Ale to jest ten opracowany razem z Peugotem? Innej wersji nie ma ?
  • 0

#98 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 337 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:17, 02.06.2019

Tak
  • 0

#99 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 448 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:49, 18.06.2019

Ostatecznie zamówiłem Millersa, mam nadzieje, że będzie to dobry wybór ;]


  • 0

#100 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:24, 19.06.2019

jak zamówiłeś 0w30 to obserwuj silnik, szczególnie okolice turbosprężarki, jak pojawią się zapocenia to zmieniaj szybko na 5w30


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#101 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:18, 20.06.2019

Niby dlaczego miały by się pojawić...?
  • 0

#102 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:38, 20.06.2019

auto z 2004 roku jest dość leciwe, niestety ale uszczelnienia silnika też się zużywają, zresztą guma nawet jak leży nie używana to i tak powoli traci swoje wlasciwosci, weźmy np. opony które mogą być zakładane tylko do 10 lat od daty produkcji.

ps. poza tym temperatura też powoduje twardnienie uszczelniaczy.


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:40, 20.06.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#103 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 448 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:45, 20.06.2019

auto z 2004 roku jest dość leciwe, niestety ale uszczelnienia silnika też się zużywają, zresztą guma nawet jak leży nie używana to i tak powoli traci swoje wlasciwosci, weźmy np. opony które mogą być zakładane tylko do 10 lat od daty produkcji.
ps. poza tym temperatura też powoduje twardnienie uszczelniaczy.


Kolego, ale ja to zalałem do VIII z 2013, a nie VII z 2004 VII tez przechodziła z 5w30 na 0w30 przy przebiegi grubo ponad 200k i nic się nie dzieje :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#104 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:55, 20.06.2019

Kolego, ale ja to zalałem do VIII z 2013

jak tak to spoko, Twój profil mnie zmylił :-P , ja nie twierdzę że w każdym przypadku w aucie z 2004 roku będzie jakis wyciek, twierdzę tylko że trzeba obserwować bo auto jest z grupy podwyższonego ryzyka. Koledze zalali 0w20 lub 0w30 (nie wie on dokładnie co mu wlali) do volvo xc90 2.9 benzyna 2004 rok i zaczęło cieknąć po silniku, to teraz zbiera pieniadze bo mechanik za uszczelnienie silnika powiedział mu 3000 zł


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:56, 20.06.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#105 schamrock28

schamrock28
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Ireland
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Salon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:59, 07.11.2019

Maly upgrade jesli chodzi o testowanie olejow.Przejezdzilem 12 tys.km Na Valvoline. Olej glosniejszy Na zimnym silniku od Totala. Ale jakis duzych poborow oleju nie zauwazylem. Teraz jezdze juz chyba ponad 1000km Na tym MPM 0w30 o ktorym pisalem wczesniej. Napewno jest ciszej niz Valvoline. Podobnie jak Na Totalu. Ale nastepny Serwis mam chec wyprobowac tego Shell helix 0w30 C2/C3 Bo widzialem go w sklepie. Chce miec osobista opinie Na temat oleji.
  • 0
schamrock28





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq