XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:36, 21.11.2017
Jest może jakiś poradnik jak samemu usunąć rdzę pod maski.lub jakaś osób która to już robiła i opisała by krok po kroku
#2
Napisano 15:21, 24.11.2017
Gdzie Ci rdzewieje, masz jakieś forty?
U mnie (2009 rok) rdza chrupie to metalowe ucho U, także punktowo w miejscach gdzie maska styka się z odbojami i trochę po lewej stronie przy mocowaniu. Na wiosnę zamierzam się za to definitywnie zabrać, oczyścić papierem ściernym, na to jakiś APP R-Stop i psiknąć lakierem w kolor.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#3
Napisano 18:08, 24.11.2017
#4
Napisano 20:07, 24.11.2017
Dokładnie w tych samych miejscach co u ciebie i nie jest tego dużo
Użytkownik Burzowy edytował ten post 20:09, 24.11.2017
#5
Napisano 20:55, 24.11.2017
Ile taka wymiana kosztuje orientuje się ktoś? Ale narazie można jakoś zabespieczyc
Dokładnie w tych samych miejscach co u ciebie i nie jest tego dużo
Ale u Ciebie to VII gen. - ja mam VIII gen i to dosyć znana przypadłość tego modelu, niektórym nawet wymieniali maski na gwarancji perforacyjnej. Jeśli to problem także VII gen. to dziwię się, że nie wyeliminowali tej bolączki w kolejnym modelu.
Nie mam niestety pojęcia jak jest w środku bo to endoskopem trzeba by zajrzeć. Myślę jednak, że nie dramatu więc doraźne działania powinny powstrzymać rudą tym bardziej, że auto mam garażowane.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#6
Napisano 23:07, 24.11.2017
#7
Napisano 16:32, 27.11.2017
Gdzie Ci rdzewieje, masz jakieś forty?
U mnie (2009 rok) rdza chrupie to metalowe ucho U, także punktowo w miejscach gdzie maska styka się z odbojami i trochę po lewej stronie przy mocowaniu. Na wiosnę zamierzam się za to definitywnie zabrać, oczyścić papierem ściernym, na to jakiś APP R-Stop i psiknąć lakierem w kolor.
R-Stop jest dostepny tylko w puszcze z tego co widze, znacie może jakiś dobry preparat z aplikatorem (w sprayu ?) ktory daloby się wstrzyknąć przez otwory od spodu maski?
#8
Napisano 17:59, 27.11.2017
Może warto spróbować Tectyl ML
Użytkownik Bliźniak edytował ten post 18:00, 27.11.2017
#9
Napisano 21:56, 27.11.2017
#10
Napisano 22:48, 27.11.2017
Ale to był analogiczny produkt Boll.
Po aplikacji troszkę smrodku przez kilka dni, ale takiego sympatycznego smrodku - nie wiem jak długo będzie to schło i wietrzało w obecnych temperaturach.
No i najważniejsze - poza zabezpieczeniem przed rdzą - zniknął u mnie prawie całkowicie efekt falującej maski przy większych prędkościach. Pozdrawiam.
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 10:50, 28.11.2017
#11
Napisano 22:52, 15.12.2017
No to miły efekt uboczny. U mnie mimo usunięcia standardowej korozji (Tourer 2009) maska powyżej 140 km/h odrobinę faluje. Traktuję to jako ogranicznik prędkości.
#12
Napisano 09:27, 16.12.2017
#13
Napisano 09:33, 16.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#14
Napisano 15:19, 16.12.2017
#15
Napisano 18:16, 16.12.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych