Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Rdza pod maską

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:36, 21.11.2017

Witam
Jest może jakiś poradnik jak samemu usunąć rdzę pod maski.lub jakaś osób która to już robiła i opisała by krok po kroku
  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:21, 24.11.2017

Gdzie Ci rdzewieje, masz jakieś forty?

 

U mnie (2009 rok) rdza chrupie to metalowe ucho U, także punktowo w miejscach gdzie maska styka się z odbojami i trochę po lewej stronie przy mocowaniu. Na wiosnę zamierzam się za to definitywnie zabrać, oczyścić papierem ściernym, na to jakiś APP R-Stop i psiknąć lakierem w kolor.


  • 0

#3 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:08, 24.11.2017

Nic z tym nie zrobisz i tak wylezie tylko wymiana maski. Rdzewieje wewnątrz tych zamkniętych blach
  • 0

#4 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:07, 24.11.2017

Ile taka wymiana kosztuje orientuje się ktoś? Ale narazie można jakoś zabespieczyc
Dokładnie w tych samych miejscach co u ciebie i nie jest tego dużo

Użytkownik Burzowy edytował ten post 20:09, 24.11.2017

  • 0

#5 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:55, 24.11.2017

Ile taka wymiana kosztuje orientuje się ktoś? Ale narazie można jakoś zabespieczyc
Dokładnie w tych samych miejscach co u ciebie i nie jest tego dużo

 

Ale u Ciebie to VII gen. - ja mam VIII gen i to dosyć znana przypadłość tego modelu, niektórym nawet wymieniali maski na gwarancji perforacyjnej. Jeśli to problem także VII gen. to dziwię się, że nie wyeliminowali tej bolączki w kolejnym modelu.

 

Nie mam niestety pojęcia jak jest w środku bo to endoskopem trzeba by zajrzeć. Myślę jednak, że nie dramatu więc doraźne działania powinny powstrzymać rudą tym bardziej, że auto mam garażowane.


  • 0

#6 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:07, 24.11.2017

Nowa maska nic nie da, bo i tak wylezie w newralgicznych miejscach, trzeba to po prostu oczyścić i zabezpieczyć, sam to samo u siebie mam i na wiosnę to ogarnę, przy okazji zobaczę w jakim tempie to się rozwija.
  • 0

#7 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 27.11.2017

Gdzie Ci rdzewieje, masz jakieś forty?

 

U mnie (2009 rok) rdza chrupie to metalowe ucho U, także punktowo w miejscach gdzie maska styka się z odbojami i trochę po lewej stronie przy mocowaniu. Na wiosnę zamierzam się za to definitywnie zabrać, oczyścić papierem ściernym, na to jakiś APP R-Stop i psiknąć lakierem w kolor.

R-Stop jest dostepny tylko w puszcze z tego co widze, znacie może jakiś dobry preparat z aplikatorem (w sprayu ?) ktory daloby się wstrzyknąć przez otwory od spodu maski?


  • 0

#8 Bliźniak

Bliźniak
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:59, 27.11.2017

Może warto spróbować Tectyl ML 


Użytkownik Bliźniak edytował ten post 18:00, 27.11.2017

  • 0

#9 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:56, 27.11.2017

A ktoś już używał tego na forum?
  • 0

#10 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:48, 27.11.2017

Ja używałem - profilaktycznie - przy konserwacji progów - też profilaktycznie, w tym roku.
Ale to był analogiczny produkt Boll.
Po aplikacji troszkę smrodku przez kilka dni, ale takiego sympatycznego smrodku - nie wiem jak długo będzie to schło i wietrzało w obecnych temperaturach.

No i najważniejsze - poza zabezpieczeniem przed rdzą - zniknął u mnie prawie całkowicie efekt falującej maski przy większych prędkościach. Pozdrawiam.

Użytkownik piotr2012 edytował ten post 10:50, 28.11.2017

  • 0

#11 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:52, 15.12.2017

No to miły efekt uboczny. U mnie mimo usunięcia standardowej korozji (Tourer 2009) maska powyżej 140 km/h odrobinę faluje. Traktuję to jako ogranicznik prędkości.


  • 0

#12 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:27, 16.12.2017

Ja poradziłem sobie z falowanie. Na podszybiu jest uszczelka. Otwuż ją z boku jest taki koreczek dość lekko wklejony. Do środka włożyłem ok 1m przewodu okrągłego od predłużacza kosiarkowego taki pomarańczowy. Wkleiłem koreczek z powrotem. Maska nie falije i nie drży w słonicu.
  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:33, 16.12.2017

Jak możesz to wklej foto jak to wygląda
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:19, 16.12.2017

I co niby miał dać ten przewód że nagle maska nie faluje
  • 0

#15 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:16, 16.12.2017

A to że teraz uszczelka jest wyżej i podpiera maskę na całej jej szerokości. Nie ugina się tak jak wcześniej. Była na to akcja i honda zakładała wyższą uszczelkę. Ale mało kto się o to upominał. Mam znajomego w serwisie i sam mi to podpowiedział można też włożyć wężyk akwarystyczny ale ja miałem przewód to go wsadziłem i uzyskałem ten sam efekt. Akcja jest banalnie prosta i trwa maks 2 min. Falowanie maski znika przy wyższych prędkościach i drżenie środka na wolnych obrotach. Jutro zrobię fotki.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq