Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

znowu pocenie się silnika czy reklamować ?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:54, 20.11.2017

Witam

 

Wymieniałem łańcuchy rozrządu i przy okazji została uszczelniona miska olejowa bo się pociła i wymieniony uszczelniacz koła pasowego na wale bo lekko przepuszczał. Nie minął rok czasu nawet i znowu poci się miska albo leci z uszczelniacza wału korbowego ( prawa strona silnika mokra w okolicach miski )

 

Pytanie czy jechać do warsztatu z reklamacją czy dać sobie spokój ? Za naprawę zapłaciłem kupię kasy i jestem lekko wkurzony że nawet roku to nie wytrzymało.  Serwis to OSA Motors w Sękocinie polecany warsztat na tym forum.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:58, 20.11.2017

  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:05, 20.11.2017

Złóż reklamację na piśmie, weź pokwitowanie przyjęcia i czekaj na odpowiedź. Jeśli to poważny zakład to powinien uwzględnić albo chociaż dać Ci duży rabat na powtórną naprawę.


  • 0

#3 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:08, 21.11.2017

Mialem dokladnie taki sam wyciek jak kupowalem auto. Miska/pokrywa lancucha + uszczelniacz kola. Po wymianie przez caly okres uzytkowania (3.5 roku/ 80tys km) nic sie nie dzialo.

Tak z ciekawosci dodam iz uszczelniacz z VII pasowal do VIII (K seria ma takie same).


  • 0

#4 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:25, 21.11.2017

Mialem dokladnie taki sam wyciek jak kupowalem auto. Miska/pokrywa lancucha + uszczelniacz kola. Po wymianie przez caly okres uzytkowania (3.5 roku/ 80tys km) nic sie nie dzialo.

Tak z ciekawosci dodam iz uszczelniacz z VII pasowal do VIII (K seria ma takie same).

 

Zakładałeś uszczelniacz koła pasowego oryginał czy zamiennik ?


  • 0

#5 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:52, 21.11.2017

Z tego co pamietam (a bylo to z 6 lat temu) wyciek na uszczelniaczu ujawnil sie dopiero po sciagnieciu kola pasowego i na szybko trzeba bylo kupowac - takze wydaje mi sie ze byl to zamiennik. Jakiej firmy nie wiem bo nie ja kupowalem ale wiem ze przewidziany byl do 2.4 z VII i pasowal bez problemu.


  • 0

#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:30, 29.01.2018

Reklamacja została uwzględniona. Za robociznę i części nie zapłaciłem ani złotówki !!

( Serwis to OSA Motors w Sękocinie )


  • 0

#7 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:43, 29.01.2018

Brawo. Jakich części użyli tym razem? 

Raz zamontowałem uszczelniacz wału który nie był oem - nigdy więcej. Nie minął miesiąc i ot tak sobie wyskoczył. Przy takich tematach wolę dopłacić kilkadziesiąt zł bo i tak robocizna to wielokrotność ceny samego uszczelniacza.


  • 0

#8 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:05, 29.01.2018

Brawo. Jakich części użyli tym razem? 

Raz zamontowałem uszczelniacz wału który nie był oem - nigdy więcej. Nie minął miesiąc i ot tak sobie wyskoczył. Przy takich tematach wolę dopłacić kilkadziesiąt zł bo i tak robocizna to wielokrotność ceny samego uszczelniacza.

 

Zamontowany został oryginalny simmering przy kole pasowym. Wcześniej też niby był założony oryginał. Na razie nic nie cieknie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq