Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

LPG do Hondy Accord 2.0 z 2009r 

VIII LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 maleta299

maleta299
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 20.11.2017

Witajcie,

 

napiszcie mi proszę na podstawie własnych doświadczeń "za" i "przeciw" wykonania instalacji gazowej do Hondy Accord 2.0 2009r.. Jaki jest koszt takiej instalacji i jakiego gazownika w Warszawie polecacie. Dzięki z info.


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4158 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 112
Super

Napisano 15:15, 20.11.2017

http://www.accordklu...lpg-do-20-i-24/

Tu masz wszystko napisane..

Do R20 takie same komponenty co do k20z2..

Plusy/minusy też są na forum opisane.. Jedyny minus to częstsza regulacja zaworów 15/20tkm..

Przed założeniem lpg koniecznie regulacja zaworów..

A zakład, hmmm koniecznie Wwa? Bo mam Celestynowie ogarniętego faceta..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#3 ENDRU745

ENDRU745
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:-
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:20, 28.11.2017

Witajcie,

 

napiszcie mi proszę na podstawie własnych doświadczeń "za" i "przeciw" wykonania instalacji gazowej do Hondy Accord 2.0 2009r.. Jaki jest koszt takiej instalacji i jakiego gazownika w Warszawie polecacie. Dzięki z info.

Witam,

Ja mogę Ci napisać co założyłem u siebie, również mam Hondę Accord 2.0 tyle, że z 2011 r., rocznie robię około 70 tys.km, więc zyski są ogromne. Generalnie rynek teraz jest już taki, że nie ma złych instalacji, kwestia tylko doboru dobrego instalatora. Jeśli jesteś z Warszawy mogę Ci polecić serwis landirenzo na Łopuszańskiej, ja tam wykonałem swoja instalacje landirenzo omegas, zapłaciłem 3,5 tys. Masz tutaj link do ich stronki na Yotube

https://www.youtube....WDkc6nWg/videos


Użytkownik ENDRU745 edytował ten post 09:21, 28.11.2017

  • 0

#4 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:23, 15.12.2017

Ja w 2009 roczniku założyłem instalację BRC Sequent 32 i po 12 kkm rewelacja. Nie ma z nia najmniejszych kłopotów, a el nie oszczędzam na aucie (po 10 kkm przegląd i zmiana filtrów), natomiast wielki szacun dla gazownika - Jacka Cecota z Brzozówki k. Tarnowa. Naprawdę zna się na rzeczey.


  • 0

#5 Czejen

Czejen
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 16.12.2017

Ja w 2009 roczniku założyłem instalację BRC Sequent 32 i po 12 kkm rewelacja. Nie ma z nia najmniejszych kłopotów, a el nie oszczędzam na aucie (po 10 kkm przegląd i zmiana filtrów), natomiast wielki szacun dla gazownika - Jacka Cecota z Brzozówki k. Tarnowa. Naprawdę zna się na rzeczey.

Też mam BRC SQ 32, tylko przeglądy mam co 15 tys.km, montowane w Wawie na Regulskiej u p.Przybysza. Faktycznie silnik 2.0, na LPG sprawuje się naprawdę nieźle. Praktycznie nie widać różnicy w porównaniu z Pb.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7150 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 21:41, 16.12.2017

Z całym szacunkiem (sam mam sq24) - dajcie obaj znać jakie macie odzczucia za 50kkm, czy wtryski jeszcze działają i ile kasuje was gazownik za połączenie się z kompem który macie całkowicie zablokowany.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 Czejen

Czejen
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 20.12.2017

No tak się składa, że na razie mam przejechane tak lekko licząc ok 32-33 tys,km, więc 50 stuknie za jakieś pół roku. Ostatnio za przegląd zapłaciłem 110 ziko z filtrami. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Co do jazdy to na razie nie ma problemów. Jak coś się wydarzy nie omieszkam się przypomnieć:)


  • 0

#8 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 159 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:18, 21.12.2017

110 zł jak za przegląd to sporo, ja kilka dni temu płaciłem 80, choć w tamtym roku było po 60. Filtry oczywiście nie papierowe, tylko z włókna szklanego. Cena pewnie zależy od rejonu kraju i czym większy zakład, tym drożej.


  • 0

#9 Czejen

Czejen
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 27.12.2017

Jak na Warszawę to i tak nie jest drogo. Ale masz rację, dużo zależy od regionu, teść jak się spotkaliśmy w święta to w Zamościu też płacił poniżej 100 zł za przegląd, chyba tak jak Ty 80 zł.


  • 0

#10 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:00, 30.12.2017

No tak się składa, że na razie mam przejechane tak lekko licząc ok 32-33 tys,km, więc 50 stuknie za jakieś pół roku. Ostatnio za przegląd zapłaciłem 110 ziko z filtrami. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Co do jazdy to na razie nie ma problemów. Jak coś się wydarzy nie omieszkam się przypomnieć :)

 

rozumiem, że w tej cenie miałeś podłączenie pod komputer i diagnostykę instalacji ? nie tylko same filtry. Cena na pewno zależała będzie od warsztatu.


  • 0

#11 wojtek54

wojtek54
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:26, 31.12.2017

Witam Kolegów

Ja mam założony BRC Sequent 24, przejechałem ok. 80 tys. km na gazie i jest ok. Żadnych problemów. Wymiana filtrów (2 sz.) z podłączeniem do komputera i sprawdzeniem parametrów co 10 tys. koszt 120 zł . Teraz cos się dzieje ze szczelnościa na reduktorze - gazownik twierdzi, że nie ma co wymieniać membrany i uszczelnień tylko cały reduktor - koszt ok. 400 zł  Samochód spala średnio ok. 11 l gazu (różna jazda w miescie i w trasie). Pozdrawiam


  • 0

Wojtek54


#12 Czejen

Czejen
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 31.12.2017

rozumiem, że w tej cenie miałeś podłączenie pod komputer i diagnostykę instalacji ? nie tylko same filtry. Cena na pewno zależała będzie od warsztatu.

 Wyglądało to tak, że była wymiana filtrów, podłączenie pod kompa, sprawdzenie ustawień mieszanki, gość się nawet ze mną przejechał kawałek żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. 


  • 0

#13 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:05, 01.01.2018

W takim razie wyglądało to tak jak powinno. Widać, że się przykładają do tego co robią i cena według mnie jest ok. 


  • 0

#14 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:51, 17.03.2018

Po 20 kkm na gazie nuda. Do wymiany kwalifikowała się wyłącznie sonda lambda, bo głupiała (niezależnie od rodzaju zasilania), a sama instalacja nie sprawia żadnych problemów. Co mnie cieszy, to fakt, że regulacja zaworów właściwie nie była potrzebna, po zdjęciu czapki luzy mieściły się w normach.

Ogólnie wszystko ok. Oszczędności ogromne.


  • 0

#15 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2621 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 30
Super

Napisano 12:28, 17.03.2018

Sam regulowałes? Ja jeszcze nie spotkałem Hondy co po 20tkm na lpg ma zawory w tolerancji (grubo ponad 100 regulacji zrobiłem).

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq