Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dławienie się silnika przy 4 tyś/obr, telepanie silnikiem na luzie po rozgrzaniu się silnika

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rumcajs240249555

Rumcajs240249555
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 19.11.2017

Witam.

Po półrocznej walce i odwiedzeniu 20 mechaników zwracam się z prośbą o pomoc do was. Z tego co przeczytałem wynika, że wielu z was miało podobne problemy ze swoimi Hankami jednak mój jest jeszcze bardziej "nietypowy". Problemów z Hanią jest kilka:

-spadek obrotów silnika do dolnej kreski obrotomierza (telepie silnikiem) po rozgrzaniu się silnika. Problem występuje po wciśnięciu sprzęgła lub wrzucenia na luz. Co ciekawe telepanie ustępuje po zrobieniu ok 100km i powraca po ponownym odpaleniu silnika. Objawy te są regularne i przebiegają zawsze tak samo. Problem nie występuje na PB o ile jadę na benzynie od samego początku.

-przydławienie silnika przy ok 4 tyś obr/min na każdym biegu niezależnie od rodzaju paliwa. Podczas przyśpieszania samochód po prostu na ułamek sekundy traci moc. Problem jest mniej odczuwalny na PB jednak nadal występuje. Można też odczuć ogólny spadek mocy. Co ciekawe na luzie obroty wchodzą bez żadnych problemów. 

-jakieś 2 miesiące temu pokazało błąd nr 1 (sonda lambda). Kupiłem 2 używki ale podmiana nie przyniosła rezultatów. Na każdej z sond objawy były takie same. Po podpięciu komputera, pokazało błąd "zbyt niskie napięcie''.

-szarpanie przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu (zwłaszcza przy niskich obrotach) na 1 i 2. 

 

Seryjnie auto wyjechało z silnikiem F18B2 jednak został on zmieniony na F20B6. Osprzęt i wydech pozostał z silnika 1.8.

Do tej pory zrobione były: cewka, przewody (Bosch) oraz świece (NGK) oraz ustawianie zaworów. Tak jak napisałem wyżej wymieniane były także sondy ale bez rezultatów. 

Diagnozy mechaników:

-sonda lambda

-grzałka sondy lambda

-parownik LPG

-zawory

-przepustnica

-map sensor

 

 


  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:02, 20.11.2017

Kontrola wtryskiwaczy lpg
  • 0

#3 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 01:11, 21.11.2017

jaką masz instalkę LPG? Kiedy była serwisowana?


  • 0

#4 Rumcajs240249555

Rumcajs240249555
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 22.11.2017

Instalacja "Diego". Wtryski i filtry niedawno były wymieniane. Stawiałem na parownik ale gazownik twierdzi, że jest w porządku. Planuję zajrzeć do przepustnicy. Co ciekawe od tygodnia nie ma telepania silnikiem. Zostało tylko dławienie przy 4 tyś obr/min i lekkie szarpanie po odjęciu i wciśnięciu gazu. Błąd sondy także nie świecił od dłuższego czasu. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq