Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Ciężko odpala na zimnym silniku 2.4 gen VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:39, 20.11.2017

No jak kontrolki przygasają przy kręceniu to aku kończy żywot.
  • 0

#17 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 20.11.2017

Teraz już też obstawiam to,ale na obd2 ładowanie pokazywało ładnie ale widocznie najlepiej sprawdzać takie rzeczy najprostszym metodami

Teraz już też obstawiam to,ale na obd2 ładowanie pokazywało ładnie ale widocznie najlepiej sprawdzać takie rzeczy najprostszym metodami

Jeszcze się spytam w razie wu jaki akumulator polecacie? Bosch,exide?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:44, 21.11.2017

Sporo osób z forum zakłada Yuasa, ja też taki zakupiłem i jak każdy nowy jest OK. Są też na forum osoby sprzedające OEM. Każdy nowy powinien te 2-3 lata działać bezproblemowo, a każdy kolejny rok to już tylko na plus dla producenta. Niestety takie czasy 😎
  • 0

#19 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 21.11.2017

Dzięki właśnie czytałem o wymiarach itp. Czy wchodzą bez problemu niektórzy jakieś do D24 przeróbki robią
  • 0

#20 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 21.11.2017

niestety nawet po lądowaniu pali jakoś kiepsko nie widzę poprawy
  • 0

#21 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 21.11.2017

A ciśnienie paliwa sprawdzałeś? Zacząłbym od podmiany przekaźnika paliwa. Przekaźnik paliwa uruchamia pompę po włączeniu zapłonu jeszcze przed odpaleniem silnika, żeby w układzie było odpowiednie ciśnienie. Sama pompa też może się już zużyła, ale proponowałbym zacząć od przekaźnika.


  • 0

#22 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 21.11.2017

Tu może coś być mam założoną odcinkę pod pompę i nie wiem czy to nie tego wina
  • 0

#23 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 21.11.2017

Dodam że dziś auto parkowalem zgasilem dosłownie parę sekund mówię przestawienie trochę do przodu chce odpalić a on kręci i nie chce odpalić, aku. całą noc ładowane

Użytkownik szaki88 edytował ten post 21:15, 21.11.2017

  • 0

#24 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:35, 21.11.2017

Jeśli masz coś takiego, to w tym może tkwić problem. Pewnie nie działa, tak jak powinno i przez to są problemy. Odłącz to na jakiś czas i wtedy porównaj, czy o coś pomogło. Ewentualnie zmodyfikuj tak, aby uruchamiało pompę paliwa po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika. Poza tym, jeżeli to byłaby wina akumulatora, to rozrusznik by nie kręcił, a skoro go słychać i silnik nie odpala to nie jest kwestia ani akumulatora ani rozrusznika.


  • 0

#25 MinuzZz

MinuzZz
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Wrocaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 22.11.2017

Miałem identyczny problem tyle ze z VI ale może będzie przydatne: rozrusznik kręcił a auto nie odpalalo, aku ładowany codziennie aż kupiłem nowy i dalej ta sama "zabawa". Okazało się ze styki rozrusznika były mocno zasniedziale i szedł za "maly" prąd do niego. Po czyszczeniu styków odpalal z baterii od pilota...a był to czas kiedy w zimę było -20st.

Pozdro

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 22.11.2017

Miałem identyczny problem tyle ze z VI ale może będzie przydatne: rozrusznik kręcił a auto nie odpalalo, aku ładowany codziennie aż kupiłem nowy i dalej ta sama "zabawa". Okazało się ze styki rozrusznika były mocno zasniedziale i szedł za "maly" prąd do niego. Po czyszczeniu styków odpalal z baterii od pilota...a był to czas kiedy w zimę było -20st.

Pozdro

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Dzięki kolego właśnie chyba będzie trzeba wszystko eliminować pokolei, a tego najmniej chciałem

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:22, 23.11.2017

Takie py tanie ile obrotów wam robi przed odpaleniem?chodzi mi o rozrusznik?
  • 0

#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:37, 23.11.2017

szaki jeśli nigdy nie ruszany rozrusznik 15 letni to zimą będzie chechłał  bardzo wolno, wolno albo umiarkowanie wolno

jeśli masz czysty, nowy, zregenerowany (itp) rozrusznik to powinien kręcić bardzo szybko- nie jesteś w stanie wtedy powiedzieć ile zrobił obrotów bo kręci jak poje... :) Tak mam w jazzie teraz, tak miałem w 12 letnik civicu EP2

przy -25 st kręcił dosłownie może o włos wolniej niż latem i odpalał odrazu

za to accord kręciłtak jakby miał zaraz umrzeć, ale odpalał bez problemu tylko strasznie wolno mielił - aku nowe, zero przebicia itp itd - wina rozrusznika

 

Gościowi wyjmowałem rozrusznik z 7 bo ledwo kręcił , oddał do regeneracji , przyszedłj ak nowy, włożyłęm go i kręci jak pojeb... :) 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 23.11.2017

szaki jeśli nigdy nie ruszany rozrusznik 15 letni to zimą będzie chechłał bardzo wolno, wolno albo umiarkowanie wolno
jeśli masz czysty, nowy, zregenerowany (itp) rozrusznik to powinien kręcić bardzo szybko- nie jesteś w stanie wtedy powiedzieć ile zrobił obrotów bo kręci jak poje... :) Tak mam w jazzie teraz, tak miałem w 12 letnik civicu EP2
przy -25 st kręcił dosłownie może o włos wolniej niż latem i odpalał odrazu
za to accord kręciłtak jakby miał zaraz umrzeć, ale odpalał bez problemu tylko strasznie wolno mielił - aku nowe, zero przebicia itp itd - wina rozrusznika

Gościowi wyjmowałem rozrusznik z 7 bo ledwo kręcił , oddał do regeneracji , przyszedłj ak nowy, włożyłęm go i kręci jak pojeb... :)

Będę działał biorę pod lupe odcinkę i rozrusznik

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Będę działał biorę pod lupe odcinkę i rozrusznik

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Tylko ze ja mam 8 letniego accord a a nie 15 sto ale może takie te nowe auta są

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Będę działał biorę pod lupe odcinkę i rozrusznik

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Tylko ze ja mam 8 letniego accord a a nie 15 sto ale może takie te nowe auta są

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Ktoś się orientuję conowo ile naprawa wymiana rozrusznika?
Aku juz wymieniłem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#30 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:17, 23.11.2017

regeneracja zalezy gdzie

gościa ostatnio w Wawie skasowali 400 zł - ale wygląda i działa jak nowy


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq