Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Ciężko odpala na zimnym silniku 2.4 gen VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 19.11.2017

Witam mam mały problem auto mi odpala ciężko najgorzej z rana w sensie po długim nie używaniu akumulator jest sprawny w 100% kręci dosyć długo ,wygląda to tak jakby na chwile go przydusilo tracił napiecie i za chwilę jest ok,bądź go zdusi i nie odpali,to drugie rzadziej, zauważyłem ze jak zaczekam aż wskaźnik benzyny wstanie itp. To raczej odpalenie kończy się sukcesem ,raz zajechał na myjskw umylem autko i wsiadam a tu zdechł hehe...poczekam 20s i odpalił, auto jest zagazowane u Pana Rogowskiego i on sam nie ma pomysłu z czego to wynika.może ktoś ma jakieś sugestie?
  • 0

#2 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 19.11.2017


Dziś robiłem próbę trochę doczekałem i poszło nawet zgrabnie czasami jest ciezej
  • 0

#3 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:48, 20.11.2017

Wygląda to na słaby już akumulator, ewentualnie problem z rozrusznikiem. Stawiał bym na to pierwsze jednak.
Spróbuj podmienić akumulator z innego auta i przynajmniej wyeliminujesz jedna z potencjalnych przyczyn nie ponosząc żadnych kosztów.
  • 0

#4 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 20.11.2017

Ale akumulator sprawdzałem u gazownik jest nabity jak nowy
  • 0

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:24, 20.11.2017

A zawory regulowane były, ostatnio miałem podobny problem w R20a2.. Po regulacji całkiem inne auto i dużo lepszy start..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 20.11.2017

A zawory regulowane były, ostatnio miałem podobny problem w R20a2.. Po regulacji całkiem inne auto i dużo lepszy start..

Według aso duży serwis był w tym regulacja

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:46, 20.11.2017

Ale ile km temu?

Z tą regulacja w ASO to wiesz czasem jaka fuszerke odwalaja..

Ile km zrobione na lpg.?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 20.11.2017

Według aso duży serwis był w tym regulacja

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Dzisiaj było o wiele gorzej przygasly maksymalnie zegary prawie zdechł i zgrzyt i odpalił

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Na razie zrobiłem jakieś 5000 kilometrów w tej chwili a w serwisie to tak przy 120 tysiącach bodajże był ten serwis zrobiony z tego co pamiętam kolega mi sprawdzał

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:50, 20.11.2017

A ile masz teraz na liczniku?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 20.11.2017

A ile masz teraz na liczniku?

Dokładnie 141488

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:06, 20.11.2017

No to zawory do regulacji w pierwszej kolejności.

 

Po drugie mi to wygląda na słaby akumulator. Podmień na inny tak jak ci mówili i będzie wiadomo.

 

Po 3 -  rozrusznik też może potrzebuje interwencji.

 

W ostateczności zrewidować punkty masowe w co szczerze wątpię.


  • 0

#12 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 20.11.2017

No to zawory do regulacji w pierwszej kolejności.

Po drugie mi to wygląda na słaby akumulator. Podmień na inny tak jak ci mówili i będzie wiadomo.

Po 3 - rozrusznik też może potrzebuje interwencji.

W ostateczności zrewidować punkty masowe w co szczerze wątpię.

Zaraz mnie ktoś dojebie ale spytam jaki koszt regulacji zaworów?
Trochę się dziwię żeby w honda plaza źle wyregulowali co jak co największy dealer hondy w pl.
Idę podłączenia prostownik na noc zobaczymy co to da

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:12, 20.11.2017

Na lpg powinno regulować się co 15-20tys max. Cena regulacji to zazwyczaj 100-150zł. Jesteś z Lublina to odezwij się do kolegi Sacrum, on robi regulację.


  • 1

#14 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 20.11.2017

Póki co prostownik hector pokazał 10A wiec dosyć mocno rozladowany, jeśli po naładowaniu będzie od strzała to idę w nowy akumulator jak nic nie da to jadę regulować zawory
Czyli koszty nieduże dzięki za info kolego
  • 0

#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:32, 20.11.2017

Mimo wszystko obstawiam akumulator..
  • 1

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq