Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z LPG

VI brak reakcji

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 17.11.2017

Witajcie, może w wiekszym gronie mi cos doradzicie bo sam juz osiwiałem :D otóż problem wygląda tak, 1 i najwiekszy to  cieżkie odpalanie z rana badz po dłuzszym postoju, poprostu kreci kreci i tak z 15s aż załapie, męczy mnie to juz i wine obstawiam ze lezy po stronie LPG otóż gdy w ten wtorek wpadłem na pomysł i zakreciłem gaz na butli czyli na głównym zaworze, Honda na drugi dzień zapaliła od strzała czy to rano czy po 10h stania na dworze, wsiadam pale i jade, wiec opcja jedna biore sie za parownik bo może membrany j=nie trzymają i go zalewa przy dłuzszym staniu, ok, membrany kupione, wymieniłem, poskłądałem do kupy wszystko dzisiaj i zobacze reakcje jutro rano jak wstane, ale tu sie pojawia drugi problem na tyle duzy by walnąć z bezsilnosci flaszke :(((  :(((  , pojawiło sie cos takiego iż po osiągnieciu odpowiedniej temp do przełączenia na gaz, tak on się przełącza  aczkolwiek przy pełbym stanie butli kontrolka miga tak jakbym jezdził na rezerwie gazu i co najwazniejsze słychac pykniecie w butli, działanie elektrozaworu ale Ona jedzie na PB, naprwade nie wiem w co juz pchac swoje mysli, gdzie szukac, jutro jestem umówiony do gazownika moze on cos poradzi ale wolałem podpytac tez i Was, Instalacja jest na podzespołach Tomasetto i STAGa 300, wszystkie ugestie przyjme na klate, Pozdrawiam ! :adios:

 


  • 0

#2 jaceklongi

jaceklongi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer , CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 17.11.2017

hey

 reduktor puszcza podciśnieniem, albo listwa wtryskowa, cyknij fotki to może pomogę


  • 0
LongiBRC Seuqent 32 = 12,5 lpg/Wrocław/miasto

#3 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 17.11.2017

hey

 reduktor puszcza podciśnieniem, albo listwa wtryskowa, cyknij fotki to może pomogę

 Ze zdjec reduktora mam tylko to zrobione wczoraj przed jego wyjeciem, wiecej moge podrzucic jutro i redu i wszystkiego innego co tylko trzeba :D Czyli jesli przepuszcza podciśnieniem to bedzie go zalewać pomimo ze listwa moze byc dobra?:D sorry za takie banalne pytania ale z gazem to jestem troche na bakier i łopatologiczne wytłumaczenie mi tu pomoże :D

Załączone pliki


  • 0

#4 ManiekPTR

ManiekPTR
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 17.11.2017

Ile kkm ma przejechania listwa wtryskowa?
Ja obstawiam że ciężkie odpalanie rano jest spowodowane nie szczelnymi wtryskami gazu.
Reduktor raczej nie ma tu znaczenia. Gaz do dolotu przedostaje się przez wtryskiwacze ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 08:25, 18.11.2017

Tak samo sie moze przedostawac przez podcisnienie w reduktorze.

Ogarniety gazownik zdiagnozuje to w 5 minut.

Jedz do jakiegos polecanego warsztatu,i na pewno Ci pomoga...
  • 0

#6 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 18.11.2017

Ile kkm ma przejechania listwa wtryskowa?
Ja obstawiam że ciężkie odpalanie rano jest spowodowane nie szczelnymi wtryskami gazu.
Reduktor raczej nie ma tu znaczenia. Gaz do dolotu przedostaje się przez wtryskiwacze ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Sam nie umie okreslić ale podejrzewam ze sporo zważając ze instalacja zakłądana byłą w 2006 roku i jak to stwierdził gazownik jest to stara instalacja wiec pewnie od nowosci jezdzi czyli jakies do 200 tys przejechała


Witajcie, moje obawy sie potwierdziły, dzis rano tez krecił i krecił az zauwazyłęm ze aku zaczał przysiadać. w sobote Gazownicy pozamykani ale przy okazji umawiania przekłądki kół spytałem goscia czy kogos jeszcze ma, dał mi kontakt jade, i facet wypytał sie co za instalacja kiedy zakłądana jakie objawy i odrazu padło najgorsze, do wymiany listwa, koszt okolo 400 złoty z robotą.

Załączone pliki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak reakcji

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq