Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprzeglo ciezko chodzi. Problem z wrzuceniem biegu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 bodzioaccord

bodzioaccord
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:39, 10.11.2017

Witajcie. Mam problem maly z moja Honda VII. Bardzo ciezko chodzi sprzeglo. Musze na sile wciskac pedal zeby zmienic bieg. Czasem nie moge wbic jedynki. Czy to oznacza ze sprzeglo sie skonczylo? Chce miec pewnosc zanim kupie nowe.
  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:15, 11.11.2017

Witajcie. Mam problem maly z moja Honda VII. Bardzo ciezko chodzi sprzeglo. Musze na sile wciskac pedal zeby zmienic bieg. Czasem nie moge wbic jedynki. Czy to oznacza ze sprzeglo sie skonczylo? Chce miec pewnosc zanim kupie nowe.

Tak . Sprzęgło do wymiany.
  • 0

#3 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:39, 11.11.2017

Miałem to samo w VII-ce, ciężko chodziło, nie rozłączało, zgrzyty przy zmianie biegów. Tarcza była starta do nitów. Po wymianie sprzęgła auto było jak nowe :-)
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 bodzioaccord

bodzioaccord
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 11.11.2017

A czy to musi byc wymieniowe razem z kolem zamachowym?
  • 0

#5 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:20, 11.11.2017

Nie, tylko komplet sprzęgła + zalecana od razu tulejka.


  • 0

#6 bodzioaccord

bodzioaccord
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 11.11.2017

OK dzieki. Czy moze byc sprzeglo firmy LUK?
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:58, 11.11.2017

OK dzieki. Czy moze byc sprzeglo firmy LUK?

tak


  • 0

#8 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:53, 11.11.2017

Nie, tylko komplet sprzęgła + zalecana od razu tulejka.

W gruźliku nie ma tulejki.
Można przy okazji olej w skrzyni, MTF Honda oem, najbezpieczniej.

DKZ wymienia się w razie potrzeby lub na zapas przy sporym przebiegu.

Wysłane z Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq