Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Koszt regulacji luzu zaworowego

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 gigi6

gigi6
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:Katalogowo - 201, realnie - ???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 10.11.2017

Cześć,

 

Jaki jest koszt - u dobrego/polecanego mechanika - ustawienia luzu zaworowego w silniku 2.4? Byłem u kolesia, którego polecacie na forum, ale mnie zabił - 350 zł z wymianą uszczelki!!! Wydaje mi się, że to cena jak z ASO!!! Podpowiedzcie proszę ile taka usługa kosztuje i kogo polecacie w Łodzi. Dzięki za pomoc.


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:39, 10.11.2017

100zl max 150pln.. To nie jazz gdzie regulacja jest upierdliwa
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:09, 10.11.2017

Napisz proszę u kogo byłeś.


  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:21, 10.11.2017

Cześć,

Jaki jest koszt - u dobrego/polecanego mechanika - ustawienia luzu zaworowego w silniku 2.4? Byłem u kolesia, którego polecacie na forum, ale mnie zabił - 350 zł z wymianą uszczelki!!! Wydaje mi się, że to cena jak z ASO!!! Podpowiedzcie proszę ile taka usługa kosztuje i kogo polecacie w Łodzi. Dzięki za pomoc.

Mogę Ci polecić swojego mechanika, wziął ode mnie chyba 100zł ale nową uszczelkę w ASO kupiłem sam za chyba 80zł i mu dałem. A w Parku z uszczelką chcieli 450zł !! To już taniej w Wwie w Plazie chcieli bo 350zł razem.

Kto poza ASO chciał w Łodzi 350zł ? Chyba nie VTEC - za 700 (sama robocizna bez planowania) wymienili mi UPG w VII-ce a ile to więcej pracy...

Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:26, 10.11.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:23, 10.11.2017

Z tą uszczelka to lekka przesada.. Zdarzyło mi się może 4-5 razy wymienić.. Uszczelka spokojnie wytrzymuje 8/10lat, nie trzeba jej za każdym razem wymieniać..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:25, 10.11.2017

Też mi się to wydaje przesada po 5 latach wymieniać ale skoro nawet mój własny zaufany mechanik to radził to wymieniłem.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:27, 10.11.2017

Poważnie, wielokrotnie sprawdzane... ASO zawsze zaleca wymianę uszczelki.. A to bezsensowny dodatkowy koszt..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 gigi6

gigi6
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:Katalogowo - 201, realnie - ???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 11.11.2017

Pozwolicie, że nie będę publicznie podawał u kogo byłem - aby nie zwaliła się na mnie fala krytyki, że publicznie kogoś oczerniam, ale odniosłem wrażenie, że potraktował mnie jak leszcza. Powiedziałem mu, że auto kupione niedawno i chcę je pod siebie dopieścić, to może pomyślał, że jestem naiwny i nie wiem od czego jest forum. 


  • 0

#9 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:17, 11.11.2017

Forum jest do tego żeby takie przypadki wykrywać. Nie może być tak, że jakiś mechanik jest polecany na forum a jeśli się nie wylegitymujesz że jesteś z forum to próbuje Cię naciągnąć. Ja chcąc wymienić UPG byłem u jednego niby tu polecanego (JR Garage czy coś takiego) i zaczął mnożyć trudności i koszty tak, że wyszło, że najlepiej to wymienić silnik albo lepiej samochód i w efekcie zrobiłem to bez problemu w VTECu choć musiałem poczekać w kolejce dwa czy trzy tygodnie. W obu warsztatach nie mówiłem skąd przychodzę.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 12:18, 11.11.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 11.11.2017

Dokładnie tak samo uważam że powinniśmy poznać warsztat który tak winduje ceny jak ASO, ku przestrodze dla innych i na pewno nikt za to Ciebie nie będzie krytykował.


  • 0

#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:58, 11.11.2017

350zł to sporo nawet jak na ASO.
Z drugiej strony zdarzyło mi się kilkukrotnie poprawiać po sztukmistrzach z ASO 😎

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:04, 11.11.2017

Nie tylko Ty Sacrum😈
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:19, 02.12.2017

A dlaczego nie powiesz u kogo byles.
Smialo wal bo to wazna informacja dla innych.

Po ASO i po mega specjalistach to ja wkolko poprawiam-kazdy z nich ma inny pomysl na reg7lacje i kazdy z nich ustawia inne luzy masakra....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 12.11.2019

Ja w ASO ustawiałem trzeci i ostatni raz. Zawsze pytają o nową uszczelkę - można dowieźć swoją ale chyba nie potrafią zamontować starej.

Dlaczego byłem ostatni raz a no dlatego, że jakiś miszcz nie założył ok 4 gumowych uszczelek na szpilkach pokrywy. Efektem było zalanie silnika olejem a jak podjechałem to ocenili że puszczają uszczelniacze i trzeba wymienić na nowe po 36 zł/szt w ASO.

Dobrze, że ich olałem i podjechałem do swojego mechanika. Odkręcił szpilki i patrzymy a tam brak wspomnianych uszczelniaczy w 4 na 6 miejsc. 

I najlepsze że za tak spier... robotę wzięli więcej niż do tej pory bo podnieśli z 200 na 250 zł za samą regulację bez uszczelki. 

 

Teraz machnąłem sam regulację w garażu i na starej (rocznej) uszczelce. Fakt zajęło mi prawie 4 godziny ale zrobiłem super dokładnie i wiem co mam pod maską a nie jakąś fuszerkę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq