Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

odkręcenie fitlra paliwa 2.2 i-dtec

VIII filtr paliwa filtr i-dtec 2.2

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:38, 09.11.2017

Panowie (i Panie),

 

pytanie do tych, którzy sami wymieniali filtr paliwa..

 

powiedzcie mi - jak go odkręcić? Zdradźcie swoje patenty.. On jest w ASO przykręcany przez słonia? Mam odpowiednią nasadkę, siedzi jak trzeba, ale przy próbie odkręcenia z przedłużki klucza zostało to:

 

przedluzka.jpg

po prostu się przekręciła... mam wrażenie, że zaraz przekręcę grzechotkę :) W instrukcjach ściągniętych z angielskich for, kolesie używają kluczy z krótkimi ramionami, po prostu podchodzą i jak gdyby nigdy nic odkręcają,choćby tak jak ten:

 

klucz.jpg

 

 - ja mam wrażenie, że bez klucza pneumatycznego chyba nie da rady... będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź...

 

pozdrawiam


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 19:53, 09.11.2017

  • -1

#2 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:18, 11.11.2017

Zdarza się faktycznie, że czasami jest ciężko odkręcić zwykłą grzechotką. Jednak wtedy zawsze z dłuższą lagą nie ma problemu. Podstawą są natomiast dobre klucze. Kardan przed nasadką pomaga prosto i mocno się zaprzeć.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, filtr paliwa, filtr, i-dtec, 2.2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq