Witam. Dzisiaj rano chciałem uzupełnić poziom płynu chłodniczego. Odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i na tym wężu było trochę takiej gęstej mazi, nie wiem czy był to olej, po prostu była to taka tłusta maź. Korek chłodnicy mam czyściutki, korek wlewu oleju również czyściutki beż żadnego syfu, a sam płyn w chłodnicy również ma prawidłowe zabarwienie. Pomyślałem, aby nabyć drogą kupna taki tester, czy sądzicie, że pomiar tym testerem będzie prawidłowy czy to tylko naciąganie kasy. Robił ktoś z was taki test ? Macie tutaj link, http://allegro.pl/te...6439637967.html
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:41, 09.11.2017
#2
Napisano 17:44, 09.11.2017
Dobrze rozgrzać i przegonić auto z jak najwyższą prędkością. Pozniej test wg instrukcji.
Wysłane z Tapatalk
#3
Napisano 18:01, 09.11.2017
Właśnie zakupiłem ten tester, w poniedziałek dojdzie i od razu zrobię test. Chcę sprawdzić kilka rzeczy zanim założę LPG, trochę tego oleju mnie zmartwiło na tym wężyku. Ale ani nie mam poboru oleju, ani nie ubywa mi płyn chłodniczy. I robił ktoś ten test, bo w Hondzie mamy bezpośredni korek do chłodnicy, oraz korek do zbiorniczka wyrównawczego. Gdzie wkładać tester ?
#4
Napisano 20:59, 09.11.2017
Tester montujesz w zb.wyrównawczym. Robiłem taki test ale w Audi, wyszło ze jest Ok, po płukaniu, wymyciu zbiorniczka i zmianie płynu jest ok i nie ma już żadnych dziwnych osadów.Właśnie zakupiłem ten tester, w poniedziałek dojdzie i od razu zrobię test. Chcę sprawdzić kilka rzeczy zanim założę LPG, trochę tego oleju mnie zmartwiło na tym wężyku. Ale ani nie mam poboru oleju, ani nie ubywa mi płyn chłodniczy. I robił ktoś ten test, bo w Hondzie mamy bezpośredni korek do chłodnicy, oraz korek do zbiorniczka wyrównawczego. Gdzie wkładać tester ?
Pzd.
#5
Napisano 21:02, 09.11.2017
#6
Napisano 22:41, 09.11.2017
zrób i daj znac , jestem ciekawy co to warte za 20zl, może warto kupić?
Tak mnie zaciekawilo, u nas to na chłodnicy chyba trzeba?, bo przecież w wyrównaczym korek jest z chłodnicą połączony
Użytkownik toki edytował ten post 22:44, 09.11.2017
#7
Napisano 10:33, 10.11.2017
Wrzucę foty co to wyszło. Na wtorek postaram się wrzucić. Sam jestem ciekawy testów. I ja również uważam, że chyba powinno się dać to na korek od chłodnicy, ale już sam nie wiem. W VAG wiadomo, że dajemy na zb. wyrównawczy.
#8
Napisano 12:01, 10.11.2017
zrób i daj znac , jestem ciekawy co to warte za 20zl, może warto kupić?
Tak mnie zaciekawilo, u nas to na chłodnicy chyba trzeba?, bo przecież w wyrównaczym korek jest z chłodnicą połączony
No w niektórych H jest delikatny problem i trzeba na chłodnicy zapinać.
Używam tego typu testerów już długo i zawsze się sprawdzają.
Ale na chłodnicy jak zapniesz często wyrzyga Ci przez ten cały syfon do góry i nie zdążysz zobaczyć czy płyn zmienił kolor i trzeba powtarzać.
Tester działa na opary CO i płynu schodzi naprawdę niewiele na wykonanie testu. Ja mam litrową butle z płynem i myślę że przez najbliższe lata nie będę musiał dokupywać.
Trzeba pamiętać że tester nie wykaże pęknięcia uszczelki pomiędzy olejowym a tłokiem, i nieraz nie wykryje pęknięcia między olejowym a wodnym. On jest do tzw. przedmuchów z tłoka na wodę.
#9
Napisano 22:25, 10.11.2017
slawex9, nie da się u nas inaczej, przecież jak się podepnie do wyrównawczego to nic to nie da bo nic nie zmierzy:-). Ale w sumie w każdym chyba samochodzie jak zapniesz czy na zbiorniczku czy na chłodnicy to ciśnienie może wywalić płyn przez syfon.
Ps. Obejrzałem to sobie dokładnie teraz i to jest przecież zwykła rurka i korek do gąsiora, rurka i korek kosztuje może z 2 zł, kwestia tylko tego płynu.
#10
Napisano 22:50, 10.11.2017
slawex9, nie da się u nas inaczej, przecież jak się podepnie do wyrównawczego to nic to nie da bo nic nie zmierzy:-). Ale w sumie w każdym chyba samochodzie jak zapniesz czy na zbiorniczku czy na chłodnicy to ciśnienie może wywalić płyn przez syfon.
Ps. Obejrzałem to sobie dokładnie teraz i to jest przecież zwykła rurka i korek do gąsiora, rurka i korek kosztuje może z 2 zł, kwestia tylko tego płynu.
Na wyrównawczym rzadziej wywala, chyba że jest duży przedmuch. W naszych acco niestety trzeba na chłodnicy zapiać, przez co częściej wypluwa ten płyn.
Korki ja kupiłem różne rozmiary do balonów od wina i praktycznie do każdego auta pasują. Syfony z tworzywa sztucznego, a to tylko dlatego że się nie potłuką xD
Sam płyn to tania rzecz, nie pamiętam dokładnie ale chyba koło 30 zł dałem za litr.
#11
Napisano 13:24, 18.11.2017
Mam mieszane odczucia. Test wykonany, niby czynnik w testerze nie zmienił koloru, wszystko OK. Przez chwile juz mialem chwile zwatpienia, bo przygazowalem do 5tys. obrotow i nagle w testerze kolorek zielony, a okazało sie, ze to przedmuchało mi płyn chłodniczy . Zmierzam do tego, ze tester ktory kupilem nie nadaje sie do tego silnika jak i pewnie reszty Hanek. Korek nie pasuje do otworu chłodnicy, musiałem go przerabiac po swojemu i nie wiem czy test był wiarygodny. Po przerobce tego korka solidnie go zamocowałem, pojawiały sie czasami bąbelki powietrza w testerze, ale zabarwienia nie było, ogolnie problem byl z testem, bo przy mocniejszym gazowaniu zaczynało mi wssysac do testera płyn chłodniczy. Ogolnie jest problem u nas, bo jak chłopaki pisali, to trzeba tester włozyc bezpośrednio do chłodnicy a nie na zb. wyrownawczy, tak zrobiłem i wypluwało mi dużo płynu, musiałem podkladac jakies szmaty, zeby nie pozalewało silnika. Test robilem dwukrotnie, z tym, ze za pierwszym razem przedmuchało mi płyn chłodniczy do testera i musiałem robic od nowa. Wrzucam fotki, i nie polecam kupować tego testera z aukcji, ktora zamieściłem, ten korek nie pasuje i trzeba przerabiac. Ja przycinałem go, zeby pasował. Co o tym sadzicie ? Powtarzać test ? Chce założyć LPG, ale chce byc pewny co do uszczelki, najgorsze, ze auto na wyzszych obrotach kopci na biało (-2 st.), Ale tylko gdy silnik jest niedogrzany. Czy to normalne ? Pozdrawiam. ( Na jednym zdjeciu widac, jak zaczyna wsysac płyn).
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 13:28, 18.11.2017
#12
Napisano 08:49, 20.11.2017
Prawdopodobnie źle zapiąłeś tester. Przelew do wyrównawczego nie może być zatkany. Co do korka to nie kumam? To jest korek uniwersalny, nikt nie robi korków pod dany model. Idzie seria a ty kupując korek modyfikujesz pod swoje auto albo kupujesz inne od balonów do wina i starasz się dopasować. Podczas testu nie wrzucasz silnika na tak wysokie obroty.
Możesz na chwile jakieś 2k. ale nie 5k. To po pierwsze. Po drugie czy silnik przed wykonaniem testu był rozgrzany?. Czy to drugie zdjęcie to jest po zmianie koloru na zielony? bo jakoś tego zielonego koloru nie widzę tam. Dalej idąc czy w wyrównawczym poziom jest nieprzekraczający max? (przy teście powinien być bliżej min.).
No i jeszcze jedno, tak jak już wcześniej pisałem tester nie daje 100% pewności ! We wcześniejszym poście bardziej rozwinąłem myśl.
#13
Napisano 10:02, 20.11.2017
#14
Napisano 01:09, 21.11.2017
bo to korek i rurka od gąsiora, trudno oczekiwać żeby pasował idealnie:-)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych