Witam. Chyba coś nietypowego.... Ostatnio jak wkładałem tu mój wynik z hamowni było 166 koni prawie i 194 niutki momentu. Był zrobiony wtedy kompletny wydech w firmie MG Motorsport. Później wymieniłem jeszcze katalizator na sportowy, wyjąłem rezonator i pojechałem jeszcze raz na hamownie - tu chciałbym zaznaczyć że inną.... Wyniki wyszły 155 koni i 184 niutki. Ciekawe to.... Oczywiście w osiągach samochodu nie widziałem pogorszenia osiągów a nawet lekką poprawę bo wymianie katalizatora i wyjęciu rezonatora (nie wspominając już o dźwięku). Panowie znali moje wyniki i byli zdziwieni że wyszło mniej i postawili w wątpliwość jakość tamtej poprzedniej hamowni. Zastanawiam się wobec tego ile tak naprawdę fabrycznie Accord VIII gen ma koni bo jakoś nie wierzę że te 156 i 194 niutonometry deklarowane. Czy ktoś dysponuje np wykresem fabrycznego Accorda VIII? Trochę to nielogiczne że na papierze po spadku niby mocy auto lepiej się zbiera
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyniki z hamowni - odsłona II...
#1
Napisano 21:15, 06.11.2017
#2
Napisano 21:26, 06.11.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#3
Napisano 21:27, 06.11.2017
Wywalenie rezonatora działa jak placebo, inny dźwięk więc i wydaje się, że auto lepiej jedzie. A w rzeczywistości jedzie gorzej. Więc obstawiałbym, że drugi wynik jest poprawny albo bardzo do niego zbliżony.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#4
Napisano 21:57, 06.11.2017
No tyle że zegarek pokazuje że nie jedzie gorzej a lepiej i nie jest to efekt placebo...O ile od 0-100 może być opatrzone jakimś błędem o tyle od 100-200 już wyraźnie widać różnicę z rezonatorem a bez....na korzyść oczywiście jazdy bez rezonatora.
#5
Napisano 09:15, 07.11.2017
dobrze by było, jakbyś wkleił wykresy... bo to nie wynik jako taki jest najistotniejszy (bo pokazuje tylko efekty działań, jeśli byłoby to zrobione w takich samych warunkach i tej samej hamowni) ale przebieg krzywych. Sam fakt pomiarów na dwóch różnych hamowniach już jest marnym porównaniem niestety. Warunki musiałyby być zbliżone, żeby to miało sens. Za dużo czynników ma tu znaczenie.
#6
Napisano 09:58, 07.11.2017
Jeden jest z temperaturą otoczenia -1 a ten drugi mimo że napisane 0 st to było to robione wczoraj przy 8 st. JK Racing to test z wczoraj... Niestety ze ze względu na ograniczenia wielkości pliku który można tu wkleić na forum jakość jest jaka jest ale myślę że w miarę wszystko widać....
Załączone pliki
Użytkownik Tomasz77 edytował ten post 10:19, 07.11.2017
#7
Napisano 10:14, 07.11.2017
wstaw fotki np. na imgur albo postimages, ew fotosik - będzie zdecydowanie lepszy podgląd.
#8
Napisano 10:22, 07.11.2017
wg mnie juz samo porownywanie wynikow roznych setupow na dwoch roznych hamowniach mija sie z celem, hamownia hamowni nie rozna, jedne zawyzają drugie zanizaja, to sa tylko wartosci zblizone, sluzace tylko jako punkt orientacyjny do porownywania jakis tam modyfikacji i wyciagania wnioskow, wydaje mi sie ze eraz powinienes wrocic z tym setupem na pierwsza hamownie i bedzie wsyztsko jasne.
#9
Napisano 10:31, 07.11.2017
#10
Napisano 10:44, 07.11.2017
Jedź na jakaś porządną hamownie np MAHA, czy coś, na wykresie powinna byc:
moc wyliczona
moment
moc strat
i moc na kołach
porównuj moc na kołach czyli po odjęciu strat.
Bo te wyliczone to mozna pokazywać kolegom i sie chwalić
Takie wyniki z różnych hamowni to lipa.
Porównujesz wyniki na tej samej hamowni, i porównuj zawsze moc na kołach po odjęciu strat, auto zawsze stanie odrobine inaczej na rolkach rożni sie ciśnienie w kołach etc.
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 10:45, 07.11.2017
W poszukiwaniu mocy...
#11
Napisano 10:48, 07.11.2017
#13
Napisano 12:58, 07.11.2017
Dokładnie chyba że masz jakiś parametr który może być jakimś punktem odniesienia, np moc strat. U mnie jak robiłem pomiary porównawcze zawsze na tej samej hamowni, różnica w mocy strat wyniosła 2-3 konie, wiec pomiar na przestrzeni 2 lat można uznać za porównywalny
W poszukiwaniu mocy...
#14
Napisano 13:16, 07.11.2017
Dodam tylko że obie hamownie były podwoziowe
#15
Napisano 20:54, 11.03.2018
podłacze sie , accord viii 2.4 przebieg okolo 35tys. zastanawiam sie nad zrobieniem dolotu, sprawdzałem ze koszt to około 1500zł za injen . Jest sens inwestowac? troche boje sie ze moze zaciagnac wode(nisko umieszczony filtr). troche mi brakuje agresywniejszego dzwieku.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, hamownia, wydech, katalizator
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych