Dzięki pomocy kolegi " pxx1 " (który pisał do mnie na priv) auto dzisiaj odebrałem.
Winnę za brak możliwości wrzucenia jakiegokolwiek biegu ponosił brak regulacji skoku trzpienia pompy sprzęgłowej. Po zluzowaniu nakrętki kontrującej
(Zdjęcie zapożyczyłem z forum CIVICa)
i wykręceniu trzpienia wychodzącego z grodzi o ok 8 mm sprzęgło zaczeło wysprzęglać.Pedał sprzęgła jest teraz trochę wyżej niż hamulca.To nie problem.Nie będę się pastwił nad "mechanikiem" z warsztatu,ale gdybym jemu sam nie pokazał co ma zrobić to auto odjechało by na lawecie do innych fachmanów.
Podsumowanie kosztów:
Docisk Type-S 1221 zł
tarcza sprzęgłowa i-ctdi ponowne obicie okładziny ( LUK) kewlarowe 199 zł
stoczenie docisku o 2 mm- 80 zł
Warsztat 600 zł
Więc całość wyniosła 2100 zł.
Nerwów i ganiania w tę i z powrotem nie liczę,bo to wina warsztatu w którym mechanik nie ogarnął tematu.Nie mówiąc o straconym czasie.Gdyby nie forum i pomoc kolegów pewnie poniósł bym większe koszta bo i pompa się szykowała do wymiany i wysprzęglik a najlepiej to nowy komplet sprzęgłowy przy okazji.Szkoda słów.
Użytkownik Jacajacenty edytował ten post 11:18, 06.05.2020