Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 i-ctdi sprzegło od 2.2 Type - S 180Km

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 29.04.2020

http://www.accordklu...e-3#entry989295

 

Tu znajdziesz kilka informacji. 

Do tego na pewno docisk zamówiłeś prawidłowy? 

Co mi jeszcze przychodzi do głowy to "za gruba" tarcza sprzęgła która została obita. 

Docisk prawidłowy   22105-RL1-305 Mechanik podejrzewa też zbyt grubą tarczę.W firmie WITIZEN gdzie robiłem całą operację Twierdzą że wszystko zrobili prawidłowo.


  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:58, 29.04.2020

No to w sumie nie pozostaję Ci nic innego jak kupić tarczę sprzęgła jeszcze. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 29.04.2020

No to w sumie nie pozostaję Ci nic innego jak kupić tarczę sprzęgła jeszcze. 

Tarcza poszła do ponownego obicia  czyli tak jak w tym wątku .Docisk od Type -S   ACCORD VIII i-DTEC DIESEL N22B2. Tarcza na nowo obita z mojego starego zestawu.


  • 0

#19 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:16, 29.04.2020

widzę nieciekawie to u ciebie wygląda. masz jakieś oznaczenia okładzin jakie ci obili?

 

u mnie były takie:b-8090s 240x150x3,(8?)

 https://oi1293.photo...zpszixzmhxv.jpg

 

tylko ostatniej cyferki za bardzo nie widać ale bardziej wygląda mi to na 3,8 niż 3,5


  • 1

#20 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 29.04.2020

widzę nieciekawie to u ciebie wygląda. masz jakieś oznaczenia okładzin jakie ci obili?

 

u mnie były takie:b-8090s 240x150x3,(8?)

 https://oi1293.photo...zpszixzmhxv.jpg

 

tylko ostatniej cyferki za bardzo nie widać ale bardziej wygląda mi to na 3,8 niż 3,5

Dziękuję za informację.Niestety nie przyszło mi do głowy aby zrobić zdjęcie.Wiem tylko że okładziny kewlarowe LUKa.Sądziłem że pójdzie gładko.Jutro podjadę do mechanika.Miał dzisiaj składać na starym docisku.Jeśli złożył i dalej biegi nie wchodzą to na 100proc. za gruba tarcza sprzęgła.Nie dzwonił że auto gotowe więc chyba nadal jest problem.Czy mierzyłeś grubość tarczy po obiciu?


  • 0

#21 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 30.04.2020

Dzisiaj sprawdziłem grubość tarczy.Moja tarcza obita jest okładzinami o oznaczeniu 240x155x3,5  grubość tarczy 9mm .Czyli okładzina szersza o2,5 mm i cieńsza. w porównaniu z tarczą  kolegi "mefiu".Mimo to biegi nie wchodziły.Zawiozłem dzisiaj ponownie stary,i nowy docisk oraz tarczę sprzęgła do firmy która mi to dopasowywała.Do ponownego sprawdzenia.Panowie twierdzą że wszystko jest w porządku ,tylko mechanik coś żłe składa.Wiem że składa  z cofniętym mechanizmem samoregulacji,czyli podobno tak jak poinien.Zrezygnowałem z montażu starego docisku bo mechanik powiedział że będę musiał ponownie zapłacić za robotę.W poniedziałek mam się zgłosić po odbiór części i wtedy zobaczymy co dalej.Epopeja z wymianą na mocniejszy zestaw sprzęgła trwa już dwa tygodnie.Pieniądze wydane na nowy docisk od Type-S plus  przeróbki,kupa nerwów i jeżdżenia w tę i z powrotem ,a auto rozgrzebane na podnośniku i niesprawne.Ehhh....


  • 0

#22 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:19, 30.04.2020

Niestety nie mierzyłem grubości tarczy. Mam nadzieję że sprawę w końcu ogarniesz. Mi montowali zestaw w Largo.

Szkoda że nie masz oryginalnej tarczy żeby porównać czy czasami ta szerokość okładziny nie ma znaczenia.

Użytkownik mefiu edytował ten post 19:23, 30.04.2020

  • 1

#23 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:49, 01.05.2020

Niestety nie mierzyłem grubości tarczy. Mam nadzieję że sprawę w końcu ogarniesz. Mi montowali zestaw w Largo.

Szkoda że nie masz oryginalnej tarczy żeby porównać czy czasami ta szerokość okładziny nie ma znaczenia.

Pierścień w docisku ma wymiar  240x153 Ty maiałeś okładzinę  240x150 czyli była mniejsza o 1,5 mm ,moja jest większa o 2,5mm jeśli chodzi o wnętrze pierścienia docisku.Tam jest dużo miejsca i nie ma o co haczyć..Myślałem że to ze względu na grubość tarczy,ale moje okładziny i tak założono cieńsze 3,5 w porównaniu do twojej 3,8.Może to błąd stoczenia ?

Porównywano w WITIZEN wysokość i podobno była jednakowa.No nic muszę poczekać do poniedziałku niech tokarz sprawdzi ponownie.Dziwna sprawa.Szkoda że nie miałem wcześniej namiaru na warsztat gdzie to robiłeś.Pojechałem w miejsce gdzie wymieniałem komplet dwa lata temu.Nowy zestaw sprzęgłowy i koło dwumasowe.Niestety przy w miarę spokojnej  jezdzie starczyło na 40tyś km.Może mechanik coś robi nie tak,sam już nie wiem .


  • 0

#24 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:00, 01.05.2020

Jakiej firmy założyłeś zestaw sprzęgła że wytrzymało 40 tysięcy??:> Luka może? dwumasa także do ponownej wymiany po tym przebiegu?? 

 

http://www.accordklu...inki/?p=1003102

 

To samo powtarzał Robert z TuneUp przy jakimś projekcie N22 na mocy 200+  Aż w końcu zrobili hybrydę ze sprężynami w DKZ od 3.0tdi i problemy znikły. 

 

Ciekawe jaki masz przelot, u mnie sprzęgło z dwumasą dalej jest OEM, jeszcze nigdy niezmieniane, a od stycznia męczone jeszcze programem. 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 01.05.2020

Jakiej firmy założyłeś zestaw sprzęgła że wytrzymało 40 tysięcy??:> Luka może? dwumasa także do ponownej wymiany po tym przebiegu?? 

 

http://www.accordklu...inki/?p=1003102

 

To samo powtarzał Robert z TuneUp przy jakimś projekcie N22 na mocy 200+  Aż w końcu zrobili hybrydę ze sprężynami w DKZ od 3.0tdi i problemy znikły. 

 

Ciekawe jaki masz przelot, u mnie sprzęgło z dwumasą dalej jest OEM, jeszcze nigdy niezmieniane, a od stycznia męczone jeszcze programem. 

Cały komplet LUKa generalnie.Koło dwumasowe LUKa,a docisk tarcza sprzęgła i łożysko oporowe w kartoniku Hondy ale przecież też LUK :) .Do wymiany poszły śruby mocujące OEM ,olej w skrzyni biegów OEM i uszczelniacz na wale korbowym OEM.Do sprawy podszedłem kompleksowo.zakupiłem wszystko oprócz uszczelniacza w slepie: coxmotorparts.co.uk z przesyłką wyszło taniej niż w kraju.Uszczelniacz wału zamówiony w serwisie Hondy.Przelot przy wymianie to 277 tyś km.Przy 290 tyś zrobiłem program na 167 KM i 418 Nm .Docisk dawał radę do 330 tyś i zaczeły pojawiać się uślizgi na wyższych biegach.Tarcza tylko w minimalnie zużyta, koło dwumasowe jak nowe.Dlatego tym razem zdecydowałem się na docisk od Type-S aby starczyło na dłużej.Robię spore przebiegi roczne ze względu na pracę za granicą . Zrobienie auta ponownie ok.40 tyś  wydawało mi się półśrodkiem.


  • 0

#26 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:43, 01.05.2020

Hmmm to ciekawe że wytrzymało tylko 40 tyś... Może masz źle zrobiony program czy coś źle zostało zamontowane... Lub tak jak na powyższym filmie jakoś części jest tak fatalna.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#27 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 01.05.2020

Hmmm to ciekawe że wytrzymało tylko 40 tyś... Może masz źle zrobiony program czy coś źle zostało zamontowane... Lub tak jak na powyższym filmie jakoś części jest tak fatalna.

Czytałem na forum że seryjny docisk wytrzymuje do 400 Nm .Mogłem w sumie przewidzieć że decydując się na program docisk za długo nie pociągnie.Podobno nawet w Accordzie VIII na gwarancji zmieniali  ludziom sprzęgła na te z wersji 180 KM.Fakt że w VIII były wersje 150 i 180 KM ,a VII tylko 140 KM,chociaż moja na hamowni przed modyfikacjami miała 150 KM .Z za małym zapasem dobrano sprzęgło do słabszej wersji. 


  • 0

#28 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 06.05.2020

Dzięki pomocy kolegi " pxx1 " (który pisał do mnie na priv) auto dzisiaj odebrałem.

Winnę za brak możliwości wrzucenia jakiegokolwiek biegu ponosił brak regulacji skoku trzpienia pompy sprzęgłowej. Po zluzowaniu nakrętki kontrującej

07a2e0fdded017c2med.jpg

(Zdjęcie zapożyczyłem z forum CIVICa)

i wykręceniu trzpienia wychodzącego z grodzi  o ok 8 mm sprzęgło zaczeło wysprzęglać.Pedał sprzęgła jest teraz trochę wyżej niż hamulca.To nie problem.Nie będę się pastwił nad "mechanikiem" z warsztatu,ale gdybym jemu sam nie pokazał co ma zrobić to auto odjechało by na lawecie do innych fachmanów.

 

Podsumowanie kosztów:

 

Docisk Type-S  1221 zł 

tarcza sprzęgłowa i-ctdi  ponowne obicie okładziny ( LUK)  kewlarowe  199 zł

stoczenie docisku o 2 mm- 80 zł

Warsztat 600 zł

 

Więc całość wyniosła 2100 zł.

 

 

Nerwów i ganiania w tę i z powrotem  nie liczę,bo to wina warsztatu w którym mechanik nie ogarnął tematu.Nie mówiąc o straconym czasie.Gdyby nie forum i pomoc kolegów pewnie poniósł bym większe koszta bo i pompa się szykowała do wymiany i wysprzęglik a najlepiej to nowy komplet sprzęgłowy przy okazji.Szkoda słów.


Użytkownik Jacajacenty edytował ten post 11:18, 06.05.2020

  • 0

#29 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:46, 06.05.2020

Super że ogarnięte. Tak to niestety jest z niekompetentnymi warsztatami.

Czas do*cenzura* booostu 😜
  • 0

#30 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:20, 07.05.2020

Pomyślimy ;) W planach frontowy intercooler,bo fabryczny jest mało wydajny.Później nowy program.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq