Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 i-ctdi sprzegło od 2.2 Type - S 180Km

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:19, 06.11.2017

Witam,

Nigdzie nie znalazłem dokładnej informacji co trzeba zrobić (krok po kroku + dokładne wymiary przeróbek) aby umieścić sprzęgło od Accorda VIII Type - S 2.2 180 KM do 2.2 i-ctdi 140KM

Bardzo proszę o pomoc 

Co powinienem kupić z Type-Sa (czy sam docisk czy całe sprzęgło), a co z mojego modelu żeby zrobić mocniejsze sprzęgło i co trzeba dokładnie przerobić ?

Z góry dziękuje za pomoc planuje kolejny stage i wiem ze seryjne sprzęgło raczej tego nie pociągnie ;-)


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 14:21, 06.11.2017

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#2 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:03, 06.11.2017

Potrzebujesz zakupić:

  1. Docisk sprzęgła do Type S 180km - musisz je potem splanować około 2mm
  2. Tarcze sprzegła i-ctdi
  3. Łożysko i-ctdi

Problem w tym że sam ori docisk od mocniejszej wersji - nie do kupienia osobno...


  • 0

#3 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:33, 14.11.2017

A nie można użyć docisku łącznie z tarczą sprzęgła od Type-Sa ?


Masz u siebie coś takiego zamontowane, albo wiesz czy ktoś tak zamontował ?


  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#4 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:55, 14.11.2017

Potrzebujesz zakupić:

  1. Docisk sprzęgła do Type S 180km - musisz je potem splanować około 2mm

 

Co dokładnie muszę splanować jaką cześć, element ?


  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#5 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:39, 14.11.2017

Do splanowania jest tylko docisk. Po za tym inne elementy nie pasują.


  • 0

#6 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:50, 23.11.2017

A gdyby tak obić okładziny cierne Kevlarem z Maklandu z Włocławka? W benzynach się to sprawdza i przenoszą większy moment sprzęgła. Tylko ktoś by musiał za króliczka porobić :D


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:41, 26.11.2017

Może i wtedy tarcza więcej przeniesie mocy czy Nm, a następnie dwumas się rozleci. 

Jak coś robić to od a do z, przy wzmocnionym/innym sprzęgle to od razu zmiana dwumasa na sztywne koło. Inaczej tego nie widzę.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:22, 15.06.2018

Mogę poprosić o dokładną informacje co powinienem zamontować i co dokładnie i ile zmodyfikować.

Sprzegło będzie montowane w poniedziałek.

Sprzegło zakupiłem Hondy Accord Type-S.

Jak ktoś może pomóc dokładnymi informacjami, podzielić się doświadczeniami to będę bardzo wdzieczny.

Mam zaufanego mechanika ale nie przerabiał takiego tematu jeszcze.


Sprzęgło szykuję pod stage 2 wraz z FMIC ;-)


Może ktoś mogłby przygotować takiego manuala dla potomnych ?


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 10:22, 15.06.2018

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#9 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:05, 19.06.2018

Nie sadzę, żeby dwumas miał nie przenieść tych dodatkowych 20-30% mocy. No chyba ze masz na myśli uderzanie w 200+ KM


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#10 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:39, 04.07.2018

Temat przerobiłem zobaczymy jak się sprawdzi w mojej CR-V wraz z FMIC ;-)

 

Z mojego doświadczenia:

- Docisk Type S jest grubszy o 2mm trzeba to stoczyć (oczywiście trzeba kupić całe sprzęgło z Hondy Accord Type S o numerze - 22105-RL1-305) - warto poszukać na zagranicznych portalach bo jest taniej z przesyłka niż u Nas ! szok !

- Tarcza sprzegła z Type S nie pasuje  bo ma inny wieloklin (została mi)

- Łożysko pasowało według mechanika jest identyczne.

 

Żeby nie robić dodatkowych kosztów zakupem nowej tarczy sprzęgła (sprzedają komplet z dociskiem) stara została na nowo obita wytrzymałymi okładzinami.

 

informacyjnie znalazłem na docisku oznaczenie najprawdopodobniej siły docisku 7500 (Type S),  a na starym jest 6602 (i-CTDI) - czyli 13,6 % mocniejszy.


  • 2

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#11 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:49, 04.07.2018

Nie sadzę, żeby dwumas miał nie przenieść tych dodatkowych 20-30% mocy. No chyba ze masz na myśli uderzanie w 200+ KM

 

Dwumasa jeżeli jest traktowana poprawnie to  spokojnie zniesie większą moc. To docisk musi przenieść większą moc ! 


  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#12 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 28.04.2020

Witam.

Zwracam się z pytaniem do osób które przerabiały temat z przeróbką docisku .

Opiszę mój przypadek.

Mechanik zdemontował stare sprzęgło i z nowym zestawem od typ S i starym dociskiem i tarczą podjechałem w Gdyni do firmy WITIZEN która zajmuje się regeneracją sprzęgieł.

Cała operacja zajeła mi jeden dzień.Stoczono o 2mm pierścien docisku i starą tarczę obito okładziną kewlarową. Przwewiozłem to wszystko do mechanika.Na następny dzień mechanik dzwoni że coś jest nie tak.Zamontował wszystko i niestety sprzęgło nie wysprzęgla.Nie można wrzucić żadnego biego po uruchomieniu silnika.Ponownie zdemontował sprzęgło a ja z częściami jadę do firmy która przerabiała docisk na sprawdzenie.Wszystko jest O.K.Docisk cofnięty i wszystko powinno pasować.Mechanik ponownie montuje .To samo.Auto na podnośniku mechanik podobno już dwa razy ponownie demontował i montował.Bez efektów.TArcza sprzęgłowa poprawnie zamontowana.Docisk cofnięty do montarzu i nic.Miał ktoś z was koledzy taki przypadek? Mechanik teraz podejrzewa wysprzęglik sam nie wiem .Przyjechałem i wszystko działało....

Wdzięczny będę za wszelkie sugestie.


Użytkownik Jacajacenty edytował ten post 08:10, 28.04.2020

  • 0

#13 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:20, 28.04.2020

Na ckpl twierdzą, że trzeba wydłużyć pręt wysprzęglika, przynajmniej w civicu. Może w 7gen też...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 1

#14 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 29.04.2020

Na ckpl twierdzą, że trzeba wydłużyć pręt wysprzęglika, przynajmniej w civicu. Może w 7gen też...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Dziękuję za sugestię kolego.Mój mechanik podkładał nakrętkę aby wydłużyć skok niestety bez efektu.W postach które czytałem na naszym forum nikt nie pisał o takich problemach .Dzisiaj ponownie będzie demontowane sprzęgło.Zostanie zamontowany stary docisk.Przynajmniej będzie wiadomo czy to wina nowego  docisku czy zbyt grubej tarczy sprzęgła.Chyba że jeszcze coś innego .


Użytkownik Jacajacenty edytował ten post 10:33, 29.04.2020

  • 0

#15 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:46, 29.04.2020

http://www.accordklu...e-3#entry989295

 

Tu znajdziesz kilka informacji. 

Do tego na pewno docisk zamówiłeś prawidłowy? 

Co mi jeszcze przychodzi do głowy to "za gruba" tarcza sprzęgła która została obita. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq