Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

wymiana glowicy w f18b2

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:23, 13.11.2017

nie :mrgreen: , najpierw na kluczu dynamometrycznym ustawiasz wartość 29 nm i dokręcasz wszystkie śruby takim momentem, następnie dokręcasz wszystkie śruby o 90 stopni, i następnie jeszcze raz  dokręcasz wszystkie sruby o 90 stopni.

ps. nie rób tego sam bo polegniesz :)

ps. może spróbować nasypać tego proszku uszczelniającego do układu chłodzenia i może samo się uszczelni.


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:39, 13.11.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#17 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 14.11.2017

nie mam nikogo kto by mi pomogl wiec sam to musze zrobic

a macie moze jakies sprawdzone sposoby domowe na sprawdzanie plaskosci plaszczyzny bloku silnika ?


  • 0

#18 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:28, 15.11.2017

Czyściłeś otwory w bloku przed założeniem głowicy? Smarowałeś gwinty śrub ?

Zaopatrz się w dobry klucz dynamometryczny tylko nie z marketu

Co do sprawdzenia bloku to liniał będzie potrzebny i szczelinomierz i wiedza


  • 0

#19 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 16.11.2017

Będę wymieniał w sobotę lub poniedziałek . Pytam o płaszczyznę bloku z tego względu iż stara uszczelka miała ślady tak jakby nie dochodziły jej miejsca do bloku i np laminat albo można to nazwać filmem koloru czarnego w miejscach przy otworach doprowadzajacych wode do chlodzenia po prostu sie porwaly i odleciały od reszty. A w miejscach styku cylindrów z głowicą np połowa okregu była nienaruszone . Moim okiem wyglądało albo na krzywy blok albo niedokrecone śruby :(
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq