Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Silnik przestał odpalać

VI vi

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 03.11.2017

Panowie dziś pojawił się dziwny problem. chcąc zmienić żarówkę z przodu, odpaliłem auto i wjechałem na plac przed dom. Wymieniłem żarówkę, trwało to z 10 minut i następnie chciałem znów wycofać autem na poprzednie miejsce, jednak silnik nie chciał odpalić. Acco 1.8 z 2001 roku bez gazu.

Włączają się normalnie kontrolki tak jak powinno być po przekręceniu kluczyka, rozrusznik kręci ale silnik nie może zaskoczyć. Po lekkim dodaniu gazu silnik zapala bez problemu, jednak jak tylko puszczę gaz to znów gaśnie. Auto kupiłem 2 tyg temu, nic przy nim nie kręciłem, jedynie wymieniłem akumulator na nowy.

Tu zamieszczam filmik z odpalania, głos słabo się skompresował więc można podgłośnić.


Szukałem już na forum i z tego co udało mi się znaleźć to może to być za niskie ciśnienie na pompie paliwa? czyli pompa do wymiany ?

Jakieś pomysły?

PS. Check engin świeci przez błąd 63, nie mam katalizatora. Innych błędów nie pokazuje.


Użytkownik Goral1001 edytował ten post 17:51, 03.11.2017

  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:09, 03.11.2017

Trzeba by było na początek sprawdzić regulator biegu jałowego.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Piecho1991

Piecho1991
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:09, 03.11.2017

Sprawdź krokowiec... Skoro pali z gazem, a bez gazu nie pali to wygląda to tak jak by prak powietrza nie pozwalal na odpalenie.

 

Nic innego nie przychodzi mi do głowy.


  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#4 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 03.11.2017

Niestety nie znam się za bardzo na mechanice. Jest jakiś patent jak go sprawdzić? czy trzeba rozbierać?


  • 0

#5 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • SkÄ…d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:20, 03.11.2017

I to tak nagle się stało? Zero innych objawów?

Użytkownik skubiszek edytował ten post 21:21, 03.11.2017

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#6 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 03.11.2017

Tak nagle, wcześniej czasami mi falowały wolne obroty jak miałem włączoną klimatyzację tak między 700 a 1500. Po wyłączeniu klimy się uspokajało.

Dziś odpalił, przejechałem ze 20 metrów, wymieniłem żarówki mijania i już nie odpalił. wystarczy że lekko dodam gazu i odpala od razu ale bez gazu jak by zaskoczył, ale nie mógł podtrzymać obrotów i gaśnie.


Użytkownik Goral1001 edytował ten post 21:42, 03.11.2017

  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:44, 03.11.2017

Próbowałeś utrzymać go na wolnych dłużej? Będzie pracował jak się rozgrzeje?

 

Co do checka - spinacz w dłoń i do roboty z diagnostyką


  • 0

#8 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 03.11.2017

Tak, trzymałem go z minutę na ok 3 tyś obrotów ale jak puściłem to gaśnie. Check pokazuje tylko błąd 63 od drugiej sondy lambda, bo nie mam katalizatora. Nic innego nie mruga.

Tak jak by nie mógÅ‚ utrzymać wolnych obrotów. 

Jak sprawdzić krokowy czy jest sprawny?


Użytkownik Goral1001 edytował ten post 22:00, 03.11.2017

  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:02, 03.11.2017

zdejmowałeś aku albo dolot?

Spróbuj dogrzać silnik chociaż troszkę dłużej i daj mu w piz...e

 

Już był taki jeden co miał problemy po wymianie postojówek że nie chciał zaskoczyć. Dobrze przewietrzenie dolotu mu pomogło :D


  • 0

#10 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 03.11.2017

Aku nie zdejmowałem. Zdjąłem tylko tą rurę w kształcie kolanka do dolotu, ale przed odpaleniem była założona jak wcześniej. Jutro spróbuję go dogrzać i dać mu w palnik, albo się przejechać po ekspresie. Ale to po 14 jak z pracy wrócę:)


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:23, 03.11.2017

zdejmij rurę dolotu z przepustnicy i sprawdź czy nic nie zassało przez przypadek.


  • 0

#12 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 04.11.2017

SprawdzÄ™ to dziÅ›
  • 0

#13 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 04.11.2017

Prześcigałem go trochę po ekspresie i problem zniknął, znaczy się już nie gaśnie, odpala i jak jest rozgrzany to utrzymuje obroty ok 500.

Za to czasem pojawia się problem falowania obrotów od ok 700 do 1500 po włączeniu klimatyzacji
  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:44, 04.11.2017

IACV jako trop falowania
Zawory kiedy regulowane?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 Goral1001

Goral1001
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Pietrzykowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 04.11.2017

Czyszczenie przepustnicy przy 161 tyÅ› km, zawory nie mam pojÄ™cia kiedy. WyregulujÄ™ je w pierwszej kolejnoÅ›ci. ZrobiÅ‚em jeszcze dziÅ› adaptacjÄ™ wolnych obrotów,  zobaczymy jak bÄ™dzie jeździÅ‚.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, vi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq