Żadnych hidow, żadnych ledow.
Nie masz fabrycznie, to nie kombinuj, bo to ani legalne, ani lepsze i trąci odpustem. Lampa jest zaprojektowana pod tradycyjną żarówkę i tylko na taką ma całość homologację i tylko taka konfiguracja ma prawo świecić dobrze. LED jest tylko pozornie lepszy, bo kupa światła na środku przez co ludzkie oko pozornie odbiera że są lepsze od halogenów, ale tylko pozornie, oko się adaptuje do jasności kilka m przed autem i przestaje dostrzegać obiekty dalsze. Fabryczne ledy nie bez powodu mają kilkadziesiad diod a nie 4, dwie do góry i dwie do dołu w soczewce od żarówki halogenowej. Widziałem takie wynalazki jak świecą i dziwię się ludziom którzy to chwała, bo jak dla mnie to jazda tym zwłaszcza w deszczu w nocy to jest delikatnie mówiąc, niebezpieczna.
Xenon oryginalny fabryczny świeci szeroko i daleko jednostajnym światłem, bez żadnych jaśniejszych i ciemnych plam. A to dlatego, że optyka jest zaprojektowana typowo pod lampę wyładowczą. Wiele razy zwracałem uwagę na to, jak mnie takie asy na drodze wyprzedzały z tymi światełkami, gdzie ja jadę i mam doświetlone pobocza, że widzę co się na polu za rowem dzieje, a gość obok mnie z jasną plama przed samochodem i zero doświetlenia poboczy.
Wszelkie inne cuda w lampie halogenowej typu LED czy hid, to porażka.
Poza tym hidy z allegro są o wiele gorsze od oryginalnych d2s np OSRAMU i nigdy nie będą dorównywały jakością oświetlenia drogi oryginalnym lampom.
Zainwestuj w przyzwoita żarówkę halogenowa.
Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 10:50, 12.11.2017