spotkałem się z tym, że hunter do ustawiania geometrii miał wszystkie wartości ( kątów) podane w stopniach, a manual hondy podaje Kąt pochylenia koła, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w stopniach, a zbieżność w milimetrach. To powoduje lekkie zamieszanie, bo mogło by to być podawane już w tych samych jednostkach a nie mieszać część tak część tak. A na urządzeniu hunter można było wybrać albo wszystkie wartości w stopniach albo wszystkie w metrycznych ( milimetrach). Ale to nie problem w ustawieniu, to po prostu inne jednostki przeliczone.
Jak podaje ESM Hondy ( dla VII gen sedan) zbieżność przód to 0 +/- 2mm. Czyli zakres tolerancji jest od -2mm do +2mm. hunter ten sam parametr podaje jako zakres tolerancji od -0 stopni 05minut do +0stopni 05minut.
Zbieżność tył ESM hondy podaje 2mm+/-2mm. Cyli zakres tolerancji od 0mm do 4mm. A hunter zakres tolerancji 0 stopni 00 minut do 0 stopni 12minut.
czyli tak na chłopski rozum można przyjąć, że 4 milimetry to jakby przeliczyć na 10 minut kątowych z przodu
A z tyłu 4 milimetry to jakby 12 minut kątowych. Takie przeliczanie jednostek jest oczywiście nieprawidłowe tylko podaje to dla zobrazowania sytuacji.
Była też różnica (niewielka) przy kącie wyprzedzenia sworznia zwrotnicy między tym co podaje Honda w ESM a tym co było w urządzeniu Hunter. Ale rozbieżność była tylko 0 stopni 03`` czyli 3 minuty kątowe gdzie zakres tolerancji jest 1 stopień 30 ``