Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Bierze olej

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:28, 19.01.2020

Różnie to bywa u kolegi brało 3-4l na 10 tys km w k24a3.
Zalewalismy cały dzień na tłoki naftę benzynę jakieś plukanki do egr. Potem plukanka do oleju i silnik chodził z 0/5 h na tym. Zlalismy to i zamiast oleju do silnika poszła ropa on. Auto na tym chodziło pol godziny.
ON wylalismy i tak 3 razy aż kolor byl w miarę czysty. Potem jakiś olej na 500km zlany był razem z plukanka. I zalany jakiś docelowy 5w40 chyba elf. Efektu zero jak olej bral silnik tak brał dalej. Jedyna różnica to czysty olej bardzo długo po wymianie. Ropa bardzo ładnie wyczyscila silnik w środku .
Podsumowanie takie ze jak ktoś ma pierścienie delikatnie chycone to plukanka może pomoc ale jeśli dość dobrze są zabite nagarem to cudów nie ma i żadne plukanki Nie pomogą.
Ostatnio jakiś gość mi mówił ze ropa czy benzyną jest za słabą . i ktoś robił ze na tłoki zalewal środek dimer potem jakiś czyscik egr wurrha i plukanki i ze silnik który brał 3l oliwy teraz mierze 0.5 na 5 tys autostrady . ciekawe czy to prawda

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#32 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 21.01.2020

Przejechane 1000 km trasa/miasto i brak oznak zużycia oleju wiec moim zdaniem jest super! Poprzednio już by na szabelce ociekło a jak było pod górna kropkę tak jest nadal i kolor praktycznie przezroczysty, czyściutki.

 


200 km miasto 800 trasa (trasa ciagle 160-180 ) na mieście nie jeżdżę jak dziadek.


  • 0

#33 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:43, 22.01.2020

Przypominam po raz kolejny o niepisaniu postu pod postem. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#34 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:54, 22.01.2020

Przejechane 1000 km trasa/miasto i brak oznak zużycia oleju wiec moim zdaniem jest super!  Poprzednio już by na szabelce ociekło  a jak było pod górna kropkę tak jest nadal i kolor praktycznie przezroczysty, czyściutki.

Też tak miałem po płukaniu itp. ale wystarczyło pojeździć więcej i potem ostro traktować silnik by wziął do max 0,5l/1000km

A daj mu po garach, tylko nie stała prędkość obrotowa, tylko ciągłe kręcenie silnikiem od niskich do wysokich obrotów pod czerwone pole połączone z długim hamowaniem silnikiem a się dopiero przekonasz, czy zabieg się udał.


  • 0

#35 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:58, 22.01.2020

Ale kontroluj cały czas, bo często jest tak że przez pierwsze 4-5 tys. dopóki olej świeży, trzyma właściwości to nie bierze, a potem nagle może zacząć trochę brać. Wtedy warto wziąć jakiegoś long-life z górnej półki, który długo nie zmienia parametrów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq