XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:28, 19.01.2020
Zalewalismy cały dzień na tłoki naftę benzynę jakieś plukanki do egr. Potem plukanka do oleju i silnik chodził z 0/5 h na tym. Zlalismy to i zamiast oleju do silnika poszła ropa on. Auto na tym chodziło pol godziny.
ON wylalismy i tak 3 razy aż kolor byl w miarę czysty. Potem jakiś olej na 500km zlany był razem z plukanka. I zalany jakiś docelowy 5w40 chyba elf. Efektu zero jak olej bral silnik tak brał dalej. Jedyna różnica to czysty olej bardzo długo po wymianie. Ropa bardzo ładnie wyczyscila silnik w środku .
Podsumowanie takie ze jak ktoś ma pierścienie delikatnie chycone to plukanka może pomoc ale jeśli dość dobrze są zabite nagarem to cudów nie ma i żadne plukanki Nie pomogą.
Ostatnio jakiś gość mi mówił ze ropa czy benzyną jest za słabą . i ktoś robił ze na tłoki zalewal środek dimer potem jakiś czyscik egr wurrha i plukanki i ze silnik który brał 3l oliwy teraz mierze 0.5 na 5 tys autostrady . ciekawe czy to prawda
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#32
Napisano 11:57, 21.01.2020
Przejechane 1000 km trasa/miasto i brak oznak zużycia oleju wiec moim zdaniem jest super! Poprzednio już by na szabelce ociekło a jak było pod górna kropkę tak jest nadal i kolor praktycznie przezroczysty, czyściutki.
200 km miasto 800 trasa (trasa ciagle 160-180 ) na mieście nie jeżdżę jak dziadek.
#33
Napisano 14:43, 22.01.2020
Przypominam po raz kolejny o niepisaniu postu pod postem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#34
Napisano 14:54, 22.01.2020
Przejechane 1000 km trasa/miasto i brak oznak zużycia oleju wiec moim zdaniem jest super! Poprzednio już by na szabelce ociekło a jak było pod górna kropkę tak jest nadal i kolor praktycznie przezroczysty, czyściutki.
Też tak miałem po płukaniu itp. ale wystarczyło pojeździć więcej i potem ostro traktować silnik by wziął do max 0,5l/1000km
A daj mu po garach, tylko nie stała prędkość obrotowa, tylko ciągłe kręcenie silnikiem od niskich do wysokich obrotów pod czerwone pole połączone z długim hamowaniem silnikiem a się dopiero przekonasz, czy zabieg się udał.
#35
Napisano 22:58, 22.01.2020
Ale kontroluj cały czas, bo często jest tak że przez pierwsze 4-5 tys. dopóki olej świeży, trzyma właściwości to nie bierze, a potem nagle może zacząć trochę brać. Wtedy warto wziąć jakiegoś long-life z górnej półki, który długo nie zmienia parametrów.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych