Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przeróbka wstecznych, przeciwmgielnych

VII lampy przeciwmgielne wsteczne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarutis

Jarutis
  • Forumowicz
  • 195 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 26.10.2017

Jak w temacie chce wrzucić lampe w klape z anglika od strony kierowcy i zrobić wsteczne x2 w klapie (z jakimś ledem ) a w miejsce odblasków wrzucić p/mgielne, jak to widzicie ? jest ktoś kto byłby to w stanie ogarnąć? nie jestem elektrykiem i nie znam sie na tym, jeśli będzie trzeba to przejade sie kawałek jeśli taki mus, nie dam byle komu grzebać w takich sprawach przy aucie bo potem przy włączaniu kierunkowskazu będzie mi sie zapalał stop a lampy będą gasły czy coś... Proszę o porady sugestie itd


  • 0

#2 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:08, 26.10.2017

Odnajdź temat dot tej przeróbki. Było to na forum dokładnie opisane. 


  • 0

#3 TO-MASS

TO-MASS
  • Klubowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 26.10.2017

Samo wrzucenie lampy z anglika i podłączenie drugiego wstecznego to banalna sprawa, ale przeciwmgielne to już zabawa zręcznościowa z ledami. Też będe to robił bo lubię symetrię no i więcej białego przyda się przy kamerze cofania.
Użyj szukajki bo ten temat już się przewinął.
  • 0

#4 Jarutis

Jarutis
  • Forumowicz
  • 195 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 26.10.2017