Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przewod od wspomagania- problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#76 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:46, 19.10.2021

zapraszam jak cos mam oem wąż i ogarne zeby nic nie stękało 


  • 0

#77 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:55, 27.11.2021

Dziękuje za odpowiedź, mały update, wymieniłem pompę wspomagania, wyje trochę mniej niż moja, wniosek? chyba przewód jednak, mam na szczęście takowy, ale wymiana przewodu już chyba nie będzie tak łatwa jak pompy..

EDIT: poprawiłem uszczelniacz w dolnym króćcu i jest zdecydowanie lepiej, yay! ;)

EDIT 2: jednak cały czas przy mocnym skręcie i prędkościach do 5 km/h słychać dziwny dźwięk, taki sam jak przy mojej pompie przed wymianą. Ogólnie, jest trochę lepiej ale nie tak jak być powinno.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik Wojtomir edytował ten post 11:19, 29.11.2021

  • 0

#78 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:41, 26.05.2022

Montował ktoś przewód firmy NTY? Jak z głośnością pompy czy wibracjami jak u niektórych?
  • 0

#79 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:55, 27.05.2022

Montowałem u siebie tego typu zamiennik i po miesiącu było zapocenie na tym zarobieniu przy pompie ale podjechałem do zakładu z hydraulika i zagnietli mi to jeszcze raz i teraz jest ok 

U mnie głośność byla bez zmian


Użytkownik kazik2_h9w3 edytował ten post 05:56, 27.05.2022

  • 0

#80 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:05, 27.05.2022

To chyba zaryzykuje i kupię. Szkoda mi trochę kasy na używkę która za miesiąc może to samo zrobić co moja. A w między czasie będę szukał zakładu żeby swój zrobić.

Użytkownik emil6 edytował ten post 08:06, 27.05.2022

  • 0

#81 Kames

Kames
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:205
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Mugen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:12, 08.08.2022


To chyba zaryzykuje i kupię. Szkoda mi trochę kasy na używkę która za miesiąc może to samo zrobić co moja. A w między czasie będę szukał zakładu żeby swój zrobić.

Siemka u mnie jest podobny problem nieszczelność widać przy skręceniu kierą na maxa na wężu przy łączeniu i teraz dylemat co robić. Może wystarczy trochę zgnieść te łączenie? mimo że luzu tam nie widać


Użytkownik Kames edytował ten post 00:12, 08.08.2022

  • 0

#82 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 04:41, 12.08.2022

Nie wiem czy powtórne zacisniecie coś da radę ale to też tylko na prasie bo próbowałem opaska ale nic nie dało.
  • 0

#83 johnybboy

johnybboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:JHMCL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 07.06.2023

Dzień dobry. Podepnę się pod temat cieknącego węża. Chce podjąć próbe jego wymiany na zamiennik z allegro. Pytnie tylko czy da się to zrobić od góry? I czy jest to bardzo skomplikowane? z góry dzięki za odp


  • 0

#84 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:44, 11.06.2023

Tak da się to zrobić od góry choć trzeba mieć zwinne ręce 


  • 0

#85 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:34, 12.06.2023

ostatnio w niecałą godzinkę obskoczyłem wymiane od góry takiego węża. i dzis tez bede zmieniał u kolegi 


  • 0

#86 johnybboy

johnybboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:JHMCL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 12.06.2023

ostatnio w niecałą godzinkę obskoczyłem wymiane od góry takiego węża. i dzis tez bede zmieniał u kolegi 

Dziękuje za odp. Będę więc działał.


Tak da się to zrobić od góry choć trzeba mieć zwinne ręce 

Dziękuje:)


  • 0

#87 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:07, 02.08.2023

Moglibyście napisać jakim kluczem należy odkręcić przewód od maglownicy, z tego co obejrzałem to jest tam tyle miejsca co nic a jeszcze gdzieś czytałem że muszę mieć specjalny klucz, chciałbym ogarnąć ten przewód (mam już zakupiony NTY) i odrazu zregenerować pompę za jednym zamachem
  • 0

#88 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:05, 03.08.2023

Jak do przewodów hamulcowych 


  • 0

#89 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:23, 31.08.2023

Czy ktoś montował już ten wąż z LCC? 5808985351c5559200a8d2d64d5ab62b.jpg

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#90 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:52, 11.01.2024

Dla potomnych: wąż LCC na razie nie cieknie chociaż majster mówił, że może miesiąc wytrzyma.

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka

A tak na marginesie to zrobiłem regenerację pompy wspomagania (wymiana wszystkich uszczelek z zestawu z jarusnet). Cała operacja potrwała około 2 godzin. Bez większych problemów.de1e46cc3ef9583c383a4ff87e066202.jpg18d7f5b529bf96df0768bdbae73bc1e2.jpg

Użytkownik Ciapatyz edytował ten post 17:57, 11.01.2024

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq