Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przewod od wspomagania- problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#61 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:30, 06.08.2021

Cześć, mam nieszczelność w przewodzie wspomagania tam gdzie jest ta metalowa tulejka, niestety przewód przyjdzie mi w przyszłym tygodniu, mechanika też mam na przyszły tydzień, czy znacie może jakąś prowizoryczna możliwość zatamowania tego wycieku tylko na jutro na przejazd tak ok w dwie strony, żeby wytrzymało tylko 200km?.

Tak, samowulkanizująca taśma

https://archiwum.all...7828837176.html

lub inna odporna na ciśnienia


  • 0

#62 Fazi

Fazi
  • Klubowicz
  • 2 postów
  • Skąd:Radlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 27.08.2021

Ja osobiście wymieniłem na taki o to zamiennik https://allegro.pl/o...nia-10824872843 od razu 2 szt na zapas, zobaczymy jak się będzie sprawował :), mam również mały problem z wyciekiem przy śrubie do kasowania luzu na maglu. jest tam jakiś o-ring? cd0d029f829a29e1med.jpg


Użytkownik Fazi edytował ten post 04:10, 31.08.2021

  • 0

#63 Remeklodz.

Remeklodz.
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Momentum
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 27.09.2021

Cześć wszystkim, mam wyciek wspomagania u siebie w Hance i próbuję znaleźć o który wąż się rozchodzi.

U mnie cieknie od spodu, prawy przód, zatem chodzi o ten wąż?

 

https://allegro.pl/o...003-10969607684


  • 0

#64 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:43, 27.09.2021

raczej nie - prędzej o chłodniczkę oleju. O tym jak ją zrobić z miedzianego przewodu jest napisane na forum


  • 0

#65 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:25, 08.10.2021

Szanowni, chciałbym podzielić się odczuciami po zakuciu górnego węża zasilającego, od pompy do maglownicy.


Dlaczego w ogóle to zostało zrobione?


Zaczęło się od mikro-dziurki zaraz za pierwszym DRUGIM oryginalnym zakuciu, przez którą zaczął trochę wyciekać płyn, gdybym nie zauważył wycieku, nie zorientowałbym się, że cokolwiek jest nie tak. Oddałem pojazd do serwisu w stanie: wyciek z przewodu, stan płynu między minimum a maksimum (jeżdżę na oem psf, dwa lata wstecz cały układ został zalany również psf honda podczas wymiany), brak jakichkolwiek innych niepokojących objawów z układu wspomagania.


Rozpisałem się apropo stanu pojazdu, gdyż:


po zakuciu przewodu i wymiany dwóch oringów oem honda (czujnik, pompa), zalaniu płynem honda psf, skręceniu wszystkiego i odebraniu pojazdu z warsztatu wyczuwalne są delikatne wibracje na kierownicy podczas jazdy "parkingowej" (niskie prędkości), dzisiaj przy odpaleniu pojazdu po odbiorze z serwisu, przy około 2 stopniach celciusza, po odpaleniu usłyszałem delikatny "jęk" z pompy, słyszalny przy uchylonej szybie i podniesionej masce, później ruszyłem do pracy (10 km), na miejscu w pracy przy próbie "słuchowej" nie słyszałem nic niepokojącego.


po sprawdzeniu zbiorniczka płynu zdjąłem korek i zauważyłem nito bąble, nito delikatną pianę - pomyślałem - układ jest zapowietrzony, zacząłem odpowietrzać - lewo, prawo, lewo prawo itd. nie do końca (nie do odbicia kierownicy), prób było kilka, po kilkanaście ruchów w lewo i prawo, cały czas bąble, zostawiłem odpalone auto na 30 min. ale niestety jak były bąble, tak są.


Nie wiem czy mam się obawiać, że układ jest nieodpowiednio odpowietrzony, czyli jest jakaś nieszczelność której wcześniej po prostu nie było (został zdjęty wąż, zakuty, sprawdzona szczelność i montaż w pojeździe), która w konsekwencji doprowadzi pompę do zatarcia a w dalszej konsekwencje w kierunku zepsucia maglownicy.


Film bąbli:

 

Jak Waszym zdaniem, czy to jest normalne i co ewentualnie jeszcze mogę sprawdzić?


Użytkownik Wojtomir edytował ten post 13:51, 08.10.2021

  • 0

#66 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:35, 08.10.2021

Napisz proszę więcej co oznaczają wibracje.

Co do płynu postaram się zaglądnąć u siebie bo już kilka ładnych lat jeżdzę na zakutym wężu. Pompa pracuje głośniej ale to z powodu usuniętego dławika u mnie,.


  • 0

#67 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 08.10.2021

Ciężko to opisać, wcześniej po prostu tego nie było, to coś takiego jakbyś miał nie wyważone do końca koła, delikatna wibracja podczas kręcenia, nie dyskwalifikująca, ale jednak wcześniej tego nie było.


  • 0

#68 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:49, 08.10.2021

Jeśli nie masz dławika to może tak być. 


  • 0

#69 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 08.10.2021

Jeśli nie masz dławika to może tak być. 

Rzekomo zostawili wszystko co było, tylko węże są inne oraz oczywiście zakucie.


  • 0

#70 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:26, 08.10.2021

U mnie pompa słuchać że chodzi inaczej ale drgań nie zauważyłem. Ale jeśli się nie zapowietrza to jeździć i się nie przejmować.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#71 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 15.10.2021

Update, delikatny wyciek/zapocenie spod pierwszego nowego zakucia (czyżby ta nieszczelność powodowała bąble z filmu, który przesłałem kilka postów wcześniej?!), zauważyłem też zapocenie na samej pompie - czyżby ciśnienie było na tyle wysokie, że pompa nie wyrabia?!

 

Tak dużo pytań, tak mało odpowiedzi.. Trzeba było kupić wąż za 1,5k i mieć spokojną głowę..


  • 0

#72 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:46, 15.10.2021

na pompie zapocenie w jakim miejscu?
Co do węża to jedź z reklamacją niech poprawiają. Tutaj nie ma nic kosmicznego - po prostu skopali zakucie.

 

A jak już chcesz to wolek w wawie ci ogarnie wąż z wymianą za dużo taniej niz w ASO


  • 0

#73 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:19, 15.10.2021

ewentualnie chińczyka kupuj, nie wiadomo tylko jak z jakością, od niedawna jest to na rynku i z tego powodu trudno cokolwiek wyrokować


  • 0

#74 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 15.10.2021

na pompie zapocenie w jakim miejscu?
Co do węża to jedź z reklamacją niech poprawiają. Tutaj nie ma nic kosmicznego - po prostu skopali zakucie.

 

A jak już chcesz to wolek w wawie ci ogarnie wąż z wymianą za dużo taniej niz w ASO

Zapocenie u dołu, delikatny tłusty osad tuż nad alternatorem, będę obserwował, wcześniej oczywiście wymyję to miejsce.

 

Wąż - będą poprawiać, ale szczerze - te drgania na kierownicy, ich nie było, pompa też nie jęczała..

 

Dzięki, zobaczymy jak będzie po poprawie węża, pewnie nic się nie zmieni oprócz szczelności.


  • 0

#75 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:08, 15.10.2021

Możliwe że to zbieg okoliczności. Pompa miała dość i tylko ja dobiło. Trzeba zrobić regenerację i tyle. Łożysko, uszczelki i do roboty.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq