Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Stan oleju w skrzyni automatycznej, silnik 2.4

VIII Stan oleju; Kolor oleju Automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 28.10.2017

Jesli chodzi o wymiane dynamiczna - pytalem kiedys w serwisie ktory zajmuje sie wylacznie automatami, odpowiedz ponizej:

Wymiany dynamicznej nie polecamy i wykonujemy ją wyłącznie na
odpowiedzialność klienta za jego pisemnym potwierdzeniem.
Koszt takiej wymiany to około 1500zł

  • 0

#17 pacio41

pacio41
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 28.10.2017

Hmm ciekawe, ciekawi mnie też czemu serwis nie wymienia tak elementarnej rzeczy jak filtr oleju w skrzyni, przy wymianie oleju w silniku jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić:)


  • 0

#18 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:41, 28.10.2017

Silnik to nie skrzynia.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#19 pacio41

pacio41
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 29.10.2017

Silnik to nie skrzynia.

Wysłane z Tapatalk

 To jest jasne, ale jaki filtr wytrzymuje całe życie auta??

 

Wracając do tematu żeby nie robić OFFtopa, Ktoś orientuje się jakie są koszta tej wymiany w ASO? 


  • 0

#20 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 30.10.2017

Czolem,

 

ja wymienialem rok temu, olej do skrzyni kupowalem sam, ASO policzylo mi:

 

-robocizne wymiany 75 zl

-filtr oleju do skrzyni (ozn. 25430PLR003) 140 zl

 

Na fakturze jest wpisany rabat z gory na dol 10 %, podalem ceny po rabacie

 

Pzdr


  • 0

#21 schamrock28

schamrock28
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Ireland
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Salon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:06, 06.01.2019

Mam pytanie. Czy w automacie 2.2 I dtec w skrzyni jest mozliwosc wyczyszczenia elektrozaworu. Widzialem gdzies filmik Na necie jak gosciu wykrecal elektrozawor i tam w srodku znajdowaly sie takie siateczki ktore mozna przeczyscic. Orientuje sie ktos?
  • 0
schamrock28

#22 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:43, 10.01.2019

Panowie, a co powiecie na to, że poziom oleju na bagnecie pokazuje mi  taki sam czyli zarówno po pomiarze prawidłowym tzn. zaraz po zgaszeniu jak i po nocy stania na zimnej skrzyni. Czyli pod górną kropką?


Użytkownik Dacc edytował ten post 13:44, 10.01.2019

  • 0

#23 schamrock28

schamrock28
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Ireland
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Salon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:18, 10.01.2019

Bardzo dziwne. Ja Na zimnym mam mniejszy poziom Na miarce. A Na goracym wyzej... Ja rozgrzewam Na maksa. Gasze, I w ciagu minuty sprawdzam. Dam wam dobra rade, jak wyciagacie bagnet to Trzeba to zrobic szybko Bo inaczej olej splywa w dol bagnetu I pokazuje zle.
  • 0
schamrock28

#24 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:13, 10.01.2019

Sprawdzane tak jak trzeba w ciągu pół minuty. Też się zdziwiłem i dzisiaj sprawdziłem 2 raz dla pewności.


  • 0

#25 Brewiarz

Brewiarz
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport/Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 10.01.2019

Ostatnio sam też zmieniałem olej w skrzyni automatycznej tyle że w VII. W całym Krakowie nie znalazłem zakładu który powiedział że może wymienić metodą dynamiczną. Skrzynia przed wymiana trochę dziwnie chodziła (delikatnie szarpało podczas stania na D) poza tym 160tyś przebiegu i nikt wcześniej nie pomyślał o wymianie. Robocizna w zakładach gdzie serwisują skrzynie 100-200zł w zależności od skrzyni i oni nie widzą ile tego oleju im tam zleci więc nie potrafili podać ceny. Ostatecznie umówiłem się na wymianę do Adama którego pewnie większość z okolic Krakowa kojarzy, od razu powiedział ile oleju i jaki będzie dokładny koszt wymiany jako że 1 raz 50zł(normalnie chyba 70zł mówił) +3,5l oleju. Przy odbieraniu auta dostałem informacje że brakowało 0,5l oleju co swoja drogą jest trochę dziwne przynajmniej dla mnie gdyż wcześniej nie miałem styczności z automatami a do tego przez pierwsze kilkanaście kilometrów objawy się znacznie pogorszyły lecz po przejechaniu tych 200-300km wszystko ustało, nic nie szarpie, nie ma żadnych drgań itd. Co do filtra oleju w skrzyni to prawdopodobnie jest gdzieś w środku więc trzeba by ją rozebrać, ale nie mam pewności. 
Następne wymiana pewnie dopiero za 20tyś km aby było zgodnie z książką (120tyś bez a później wymiany co 40tyś) i kolejne co 40tyś km :) 
  


Użytkownik Brewiarz edytował ten post 23:33, 10.01.2019

  • 0

#26 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:20, 11.01.2019

Filtr oleju w VII jest pod maską.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 11:19, 02.10.2020

Sluchajcie, odkopie troche temat.

 

Jako ze to moj pierwszy automat do tego ma bagnet do sprawdzenia stanu oleju w skrzyni. Dzis tak z ciekawosci wyciagnalem bagnet i stan oleju byl tak z 5mm powyzej gornej dziurki. Wiem ze nalezy sprawdzac na goracym silniku, ale nieco wyzej zostalo napisane ze na zimnym bywa nizej niz na goracym. Kolor wydaje sie ladny, tak jak opisany, przejrzysty lekko wpadajacy w roz.

 

Z gory dziekuje za wszelkie tipsy :)


  • 0

#28 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:44, 02.10.2020

Test na ciepłym? 

 

Jeśli tak to na moje nie ma się co przejmować. 

 

A dla świętego spokoju możesz odlać 200ml. 

 

Zawsze możesz zarzucić zdjęciem. 


  • 1

#29 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 21:36, 02.10.2020

Na zimnym jest właśnie ponad górną kropkę. Ogarnę jutro jakieś foto i sprawdze na gorącym jeszcze.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#30 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 17:01, 13.10.2020

Trochę pospamuje. Bo u mnie chyba nie ma różnicy między gorącym A zimnym. Dziś po przejechaniu około 8km zgasilem auto w garażu i sprawdziłem stan.

Widać na foto.... wciąż ponad stan...

Pytanie... odciagac??? 39c9ba73ddf7c2255db44dee530fa646.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Stan oleju;, Kolor oleju, Automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq