XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co byś zmienił w Accordzie za 6 tys. zł ?
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:15, 01.05.2010
#32
Napisano 22:36, 01.05.2010
tu nie zaprzeczęWiem to chodzi o cenę/do mocy kompresor nie ma sobie równych w tym przedziale ... Zaprzeczysz ?
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:57, 02.05.2010
Powodzenia
Ani turbo ani kompresora z 6k zł się nie zrobi. Chyba, że ma się trochę silników na wymianę... zrobi się wsio samemu.
#34
Napisano 19:16, 04.05.2010
To dlaczego producenci tak rzadko je stosują? Bo efekty są słabe przy słabych silnikach a te w Accordach są bez wątpienia słabeWiem to chodzi o cenę/do mocy kompresor nie ma sobie równych w tym przedziale ... Zaprzeczysz ?
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:46, 04.05.2010
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:00, 05.05.2010
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:28, 15.05.2010
#38
Napisano 18:38, 15.05.2010
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:58, 15.05.2010
chyba go sprzedam i kupię VI-gena Typer-R ponieważ do tego części od groma .
#40
Napisano 19:51, 15.05.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:54, 15.05.2010
Jeśli tak jak mu się sprawuje ?
Widziałem auta po 500KM na LPG ciekawe jak jest z Type-R na LPG
#42
Napisano 19:56, 15.05.2010
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:58, 15.05.2010
tylko autka które mam na dłuższą trasę, dlatego tak pytam z zaciekawieniem ^^
#44 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:57, 15.05.2010
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:06, 22.05.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych