Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Co byś zmienił w Accordzie za 6 tys. zł ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:45, 28.04.2010

Pewnie bym przeszczep robił na 5 szpilek i felgi od ATRa.


sporo by jeszcze zostało na dopieszczenie wozu :D
  • 0

#17 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 29.04.2010

A ile taka impreza może wynieść ? Kiedyś coś liczyliśmy i wychodziło sporo.
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:42, 29.04.2010

tak teraz sobie liczę...i w sumie jakby liczyć heble z ATR + nowe tarcze i klocki, felgi + zakup kompletu nowych opon...to można rzeczywiście pod 6tyś PLN dojść....tak więc sorki za poprzedni koment :-P po prostu ja mam sporo taniej heble...a ostatnio i felgi z ATR na allegro poszły za niecałe 600 zł i ktoś mnie kurna przelicytował w ostatniej chwili :k tak więc wychodziłoby sporo mniej...ale trzeba to jakoś uśrednić...więc można spokojnie do 6tysi dojść...
  • 0

#19 agniecha631

agniecha631
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Połczyn, Białogard
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 29.04.2010

Ja za taką kwotę bym kupiła ładne felgi sportowe gumy do nich i szybki ciemne.Ewentualnie jeszcze nacinane tarcze i klocki dobre ;-)
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:09, 30.04.2010

Zastanawiam się nad Felgami '17 + amorki i springi :-P
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:51, 30.04.2010

Ja definitywnie kupiłbym, będąc na Twoim miejscu, H22A+niezbędne części eksploatacyjne do niego. A jeśli by coś zostało(co bardzo prawdopodobne), kupiłbym springi obniżające, a potem poszukał jakieś fajne, używane koło(nawet do renowacji) 16/17" :mrgreen:
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:55, 30.04.2010

Właśnie się zastanawiam czy nie sprzedać Passata i tego Accorda i kupić jakiś najmocniejszy model .
Może po wakacjach się zdecyduję :P
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:59, 30.04.2010

Czekaj, czekaj...To masz 3kGT TT, i jeszcze Ci mało wrażeń?? :-P
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:06, 30.04.2010

Tak, ale to autko jest tylko for FUN, jakbym nim jeździł na co dzień to byłoby naprawdę nieopłacalne,
wyjeżdżam nim 1-2 na tydzień aby poszaleć i to tyle, przy codziennej jeździe chciałbym
mocne niezawodne auto ze spalaniem poniżej 20L .
Jakbym 3000-tkę używał tak jak Passata lub Accorda eksploatacja wyniosła by tyle co to auto jest warte :-P
  • 0

#25 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:52, 01.05.2010

przeznacz 6 tys na paliwo :))
  • 0

#26 Pudzian

Pudzian
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Kaliska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 01.05.2010

Ja bym doprowadził Accorda do porządku bo trochę mu brakuje pierdółek...
A to co by mi zostało zainwestował bym w kompresor dla " Jasmin" he he he
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 01.05.2010

Pudzian, Masz może jakieś linki z parametrami silnika po dodaniu kompresora ?
  • 0

#28 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:53, 01.05.2010

NOMERCY chodzi raczej o kompresor do jego dmuchanej laleczki :r
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:57, 01.05.2010

Trojan, A to Sorry "zwracam Honor" :r

A co do tematu to kompresor jest bardzo dobrym rozwiązaniem (nawet lepszym niż turbo) w silnikach wolnossących :-P
  • 0

#30 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:12, 01.05.2010

A co do tematu to kompresor jest bardzo dobrym rozwiązaniem (nawet lepszym niż turbo) w silnikach wolnossących :-P


Obydwa rozwiązania - zarówno turbo, jak i kompresor - mają swoje wady i zalety ;-) stwierdzenie, że kompresor jest "lepszy" do silników wolnossących jest dość ryzykowne, bo na rzeczywiste efekty ma wpływ wiele czynników ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq