XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sportowe sprężyny + seryjne amortyzatory
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:02, 24.04.2010
Jak Wam się sprawdza taka kombinacja w Accordzie, ja niestety mam niemiłe doświadczenia
z Passatem, odkąd założyłem niższe sportowe sprężyny + seryjne amorki które bardzo szybko
się zużywały .
#2
Napisano 16:19, 24.04.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:33, 24.04.2010
#4
Napisano 16:35, 25.04.2010
najlepszy sklep najlepsze ceny ja tu kupowalem B8 po okazyjnej cenie pogadaj z facetem powiedz ze znajomy a nawet dwoch ( ja i Blade ) kupowalo od niego amorki B8 do VI napewno bedzie pamietal to moze da ci jeszcze jakas znizke:)
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:42, 25.04.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:31, 27.04.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:55, 27.04.2010
Kilka stówek nie zrobi mi różnicy w portfelu, a jakość będzie o wiele lepsza ^^
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 27.04.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:22, 27.04.2010
chodzi tylko w miarę dobre części, wiadomo nie od dziś że ile byś nie wpakował w auto
nigdy nie odzyskasz tej kasy więc w zależności od modelu trzeba dospawać się
#10
Napisano 22:37, 27.04.2010
Do seryjnych mozesz śmiało założyć sprężyny -35, nie poczujesz żadnej różnicy w pracy amortyzatora. Przy tak krótkich sprężynach nie ma opcji żeby odbijał
Bzdura...35 mm to wbrew pozorom sporo...i zawsze będzie to negatywnie wpływało na amortyzatory o zwyczajnym skoku. Sprawdzone...nowe amorki dostały po dupie po 6-7 miesiącach na springach -30/-35mm progresywnych...więc proszę Cię kolego - nie mów, że -35mm nie ma wpływu...
Co innego jak masz jeszcze w miarę amortyzatory swoje i chcesz za jakiś czas je dopiero wymienić, jak się skończą - wtedy można się bawić w standard + niższe springi, bo i tak amorki skazujesz na wymianą w niedalekiej przyszłości...i jak się skończą - zainwestować w lepszy amorek, np. Bilstein...Ale jak masz świeże zwykłe amortyzatory i dokładasz do nich springi -30/-35mm to IMHO jest to wywalania kasy w błoto...i niedbanie o bezpieczeństwo swoje i innych użytkowników drogi, tudzież Twoich pasażerów...
Mówię tu oczywiście o normalnej codziennej jeździe po naszych drogach....być może na gładkim asfalcie w USA takie problemy nie są specjalnie odczuwalne...ale u nas niestety mamy drogi jakie mamy...i zawieszenie bardzo na nich cierpi...
#11
Napisano 23:00, 27.04.2010
Założenie krótszych sprężyn to jest zmiana końcowego tłumika na sportowy przy reszcie seryjnej. Zyska sie tylko dźwięk i nic pozatym. Z zawiechą jest tak samo zakładając krótkie sprężyny do normalnych amorów nie będziemy mieli dobrego tłumienia ani trakcji na zakrętach. Jedyne co sie przez to zyska to mniejszy komfort i prześwit. To jest taka zabawa w półśrodki
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:35, 27.04.2010
#13
Napisano 00:47, 28.04.2010
#14
Napisano 19:19, 28.04.2010
Mądrze powiedziane
Do krótszych sprężyn nie powinno (a nawet nie można) stosować krótszych sprężyn
#15
Napisano 19:49, 28.04.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych