Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jednorazowe zadławienie silnika brak reakcji na pedał gazu

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 blama3

blama3
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:NakÅ‚o nad NoteciÄ…
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 19.10.2017

Witam forumowiczów,

jak do tej pory z wszystkimi problemami z moją hondą uporałem się znajdując odpowiedź na forum. Niestety nie znalazłem tematu który mógłby pomóc mi w obecnym problemie ( być może słabo szukam ). A więc proszę o pomoc bądź odnośnik do odpowiedniego tematu.

A wiÄ™c tak; z problemem borykam siÄ™ już dosyć dÅ‚ugo gdyż nie jest "aż tak" uciążliwy z tego wzglÄ™du iż wystÄ™puje on jednorazowo i tylko  zaraz po odpaleniu silnika gdy dojeżdżam do pierwszego skrzyżowana, chcÄ™ ruszyć a honda nie reaguje na gaz, dÅ‚awi siÄ™ czasami zdarza siÄ™ że zgaÅ›nie.Po jednorazowym incydencie dalej jest już wszystko w porzÄ…dku. Gdybym daÅ‚ pochodzić hondzinie z 3-4 min zanim ruszÄ™ bÄ…dź zaraz po ruszeniu przejechaÅ‚ jakiÅ› dÅ‚uższy odcinek bez zatrzymywania siÄ™ problem by nie wystÄ…piÅ‚. Honda jest zagazowana jednakże wszystko dzieje siÄ™ jeszcze na benzynie po dÅ‚uższym postoju czyli np po nocy bÄ…dź 8 godzinach pracy.Podstawy takie jak wymiana kabli, Å›wiec ,palucha, cewki, termostatu, termowÅ‚Ä…cznika, sondy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i krokowca zostaÅ‚y wykonane, zaÅ›lepiony jest również egr. Co to może być??


  • 0

#2 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:11, 19.10.2017

Mam podobnie, zawory wyregulowane świece nowe. Dzieje się to tylko z rana jak jak jest zimno itp. Przez całe lato spokój byl
  • 0

#3 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:00, 19.10.2017

Witam forumowiczów,
jak do tej pory z wszystkimi problemami z moją hondą uporałem się znajdując odpowiedź na forum. Niestety nie znalazłem tematu który mógłby pomóc mi w obecnym problemie ( być może słabo szukam ). A więc proszę o pomoc bądź odnośnik do odpowiedniego tematu.
A więc tak; z problemem borykam się już dosyć długo gdyż nie jest "aż tak" uciążliwy z tego względu iż występuje on jednorazowo i tylko zaraz po odpaleniu silnika gdy dojeżdżam do pierwszego skrzyżowana, chcę ruszyć a honda nie reaguje na gaz, dławi się czasami zdarza się że zgaśnie.Po jednorazowym incydencie dalej jest już wszystko w porządku. Gdybym dał pochodzić hondzinie z 3-4 min zanim ruszę bądź zaraz po ruszeniu przejechał jakiś dłuższy odcinek bez zatrzymywania się problem by nie wystąpił. Honda jest zagazowana jednakże wszystko dzieje się jeszcze na benzynie po dłuższym postoju czyli np po nocy bądź 8 godzinach pracy.Podstawy takie jak wymiana kabli, świec ,palucha, cewki, termostatu, termowłącznika, sondy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i krokowca zostały wykonane, zaślepiony jest również egr. Co to może być??

A jaka sondę zalozyłeś? Bo ja miałem identycznie. Po wymianie sondy jak ręką odją. Juz ponad rok czasu, koło 30tys przejechane i się nie powtórzyło. Więc jestem przekonany że to wina sondy na 99%

Użytkownik vova777 edytował ten post 18:01, 19.10.2017

  • 0

#4 blama3

blama3
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:NakÅ‚o nad NoteciÄ…
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 19.10.2017

Mam podobnie, zawory wyregulowane świece nowe. Dzieje się to tylko z rana jak jak jest zimno itp. Przez całe lato spokój byl

U mnie właśnie w lato objawy narastają.


  • 0

#5 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 19.10.2017

Sonda lambda, miałem to samo. I po 4 latach wróciło. Wymieniłem na ngk dedykowana. Po tym ustąpiło na długo i dlawienie i szarpanie. Ostatnio znow wrocilo wiec Jeździłem z laptopem podpiętym i wyszło mi ze grzalka potrafi sie na chwile wyłączać w trakcie jazdy. Napięcie mi potrafili wejść na nawet 1.56v. Aktualnie kupiłem uniwersalna sonde i jutro ja wymienian

Użytkownik wojti edytował ten post 20:51, 19.10.2017

  • 0

#6 blama3

blama3
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:NakÅ‚o nad NoteciÄ…
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 19.10.2017

A jaka sondę zalozyłeś? Bo ja miałem identycznie. Po wymianie sondy jak ręką odją. Juz ponad rok czasu, koło 30tys przejechane i się nie powtórzyło. Więc jestem przekonany że to wina sondy na 99%

Sonda NGK uniwersalna. Być może już wysiadła, różne rzeczy się zdarzają. Kable boscha miesiąc u mnie pociągnęły... vova777 a Ty jaką sondę założyłeś?


  • 0

#7 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:54, 19.10.2017

Ja tez mam NGK uniwersalną. Na razie działa. . .
  • 0

#8 blama3

blama3
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:NakÅ‚o nad NoteciÄ…
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 21.10.2017

Dziękuję wszystkim za pomoc. A zatem wymienię jeszcze raz sondę, mam nadzieję że to rozwiąże problem. Pozdrawiam.


  • 0

#9 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 21.10.2017

Ja dzis u siebie założyłem sonde, jutro zapewne bede jechal z rana wiec od razu bede widzial efekt. Dam znać, założyłem ta uniwersalna.


No i po zmianie czuć od razu różnice. Nie szarpie i plynnie wchodzi na obroty na zimnym silniku. Niestety sonda to bolaczka tych modeli. Moja padła po 3 4 latach od wymiany a byla to ngk nie oem ale dedykowany zamiennik.

Użytkownik wojti edytował ten post 18:41, 22.10.2017

  • 0

#10 Koniu97

Koniu97
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:JasÅ‚o
  • Silnik:2.0
  • Wersja:vii
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 02.11.2021

Mial ktos podobny, lecz troche inny problem w acco vii polift? Przy pierwszym ruszeniu i wbiciu 2 biegu oraz dodaniu gazu jest takie jakby sekundowe zadlawienie, potem wbicie 3 i w gore juz jest ok. Przy zatrzymaniu sie i znow ponownym wbiciu 1 i 2 auto juz normalnie przyspiesza.

To norma w tym modelu czy cos nie dziala poprawnie?


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:59, 03.11.2021

zobaczyl bym na korekty sondy lambda

 

Mial ktos podobny, lecz troche inny problem w acco vii polift? Przy pierwszym ruszeniu i wbiciu 2 biegu oraz dodaniu gazu jest takie jakby sekundowe zadlawienie, potem wbicie 3 i w gore juz jest ok. Przy zatrzymaniu sie i znow ponownym wbiciu 1 i 2 auto juz normalnie przyspiesza.

To norma w tym modelu czy cos nie dziala poprawnie?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq