Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F23Z5, który lekko poszarpuje i słabo przyspiesza ...

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:58, 24.02.2018

Czyzby zamontowali Ci reduktor Alaska? ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#17 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:07, 24.02.2018

Tak chyba coś takiego zamontowali
Tak to jest jak kupisz juz zagazowane auto☺
  • 0

#18 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:09, 24.02.2018

w 1.8 juz nie dawał rady podkrecony.... a co dopiero w 2.3


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#19 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:15, 24.02.2018

Zapewne AC R01 czerwony zostanie niebawem wstawiony i będzie ok 👍

Użytkownik lysymlk edytował ten post 21:18, 24.02.2018

  • 0

#20 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:20, 24.02.2018

dokłądnie ten sam wpadł do mnie jeszce przy 1.8 i nie było problemów i teraz dalej daje rade na lekko dłubnietym 2.3

(ten niby do 150Km)


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#21 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:32, 24.02.2018

Ja myślę o tym do 250 KM
  • 0

#22 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:42, 24.02.2018

bedzie zapas znaczny :) jeśli masz w planie modzenie to napewno nie zaszkodzi.


Użytkownik 93karol edytował ten post 21:42, 24.02.2018

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#23 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:58, 24.02.2018

Planów modzenia brak wiec może faktycznie ten do 150 km wystarczy?
Chociaż różnicy cenowej wielkiej nie ma więc zapas się przyda - niech Hania ma 😊
  • 0

#24 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 00:51, 25.02.2018

Pod zadnym pozorem nie bierz do 150. Reduktor musi miec zapas i tyle. A jak nie ma roznicy za duzej to tylko lepiej.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#25 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:33, 25.02.2018

U mnie jezdzi ta wersja 150km. Ale jak masz zmieniac to laduj odrazu wieksza. Roznica w cenie nie duza
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq