Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Konserwacja podwozia ?

VI

Najlepsza odpowiedź NEO NFS , 13:15, 20.10.2017

A macie pomysl jak wyczyscic ten spod przed konserwacja i naniesieniem preparatu antykorozyjnego ? Zalatwilem sobie kanał, ale nie mam możliwości, zeby profesjonalnie to umyć i wysuszyc potem. Jakis sprawdzony sposob ? Myslalem nad takich spryskiwaczem pod ciśnieniem plus jakis preparat do mycia samochodu.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Mistrzu żadnych preparatów się nie używa, No chyba ze chcesz żeby potem lepiej się zakwaszalo podwozie i ruda maila co jeść .
Najlepszy sposób to agregat wysoko ciśnieniowy z gorąca wodą!! Poszukaj firmy bo świadczą takie usługi . Potem delikatnie na kanał, przeschnie z 24h i działaj ;-)
Pzd. Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 Lord 30

Lord 30
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 16.10.2017

ja kupiłem po 3 puszki plus dwie ml'a narazie zrobiłem nadkola oraz pas tylny i poszło po 1 szt podłogę będę robił na dniach to dam znać ile wyszło


  • 0

#17 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • SkÄ…d:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 17.10.2017

Dobra panowie, jeszcze mala aktualizacja tematu. Na dniach będę robić konserwacje. Boll juz zamowiony, 3 puchy. Teraz jeszcze pytanie. Otoz mam troche rdzy, ale to malo, planuje to wyczyscic, i co sądzicie na to, zeby zamalowac to jeszcze Hammeritem ? Bo mam na zbyciu wiadro 2.5l, myslalem, zeby wyczyszczone elememty pomalowac hammeritem, na to podklad epoksydowy i prysnac bollem wtedy. Co o tym myslicie?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:22, 18.10.2017

Wyczyścić rdzę

Odrdzewiacz np App r-stop

Opcjonalnie epkosyd

Konserwacja - jaki konkretnie boll kupiłeś?


  • 0

#19 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • SkÄ…d:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 18.10.2017

Czyli odpuscic Hammerite ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:53, 19.10.2017

Tak

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • SkÄ…d:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 19.10.2017

A macie pomysl jak wyczyscic ten spod przed konserwacja i naniesieniem preparatu antykorozyjnego ? Zalatwilem sobie kanał, ale nie mam możliwości, zeby profesjonalnie to umyć i wysuszyc potem. Jakis sprawdzony sposob ? Myslalem nad takich spryskiwaczem pod ciśnieniem plus jakis preparat do mycia samochodu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • SkÄ…d:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:15, 20.10.2017   Najlepsza odpowiedź

A macie pomysl jak wyczyscic ten spod przed konserwacja i naniesieniem preparatu antykorozyjnego ? Zalatwilem sobie kanał, ale nie mam możliwości, zeby profesjonalnie to umyć i wysuszyc potem. Jakis sprawdzony sposob ? Myslalem nad takich spryskiwaczem pod ciśnieniem plus jakis preparat do mycia samochodu.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Mistrzu żadnych preparatów się nie używa, No chyba ze chcesz żeby potem lepiej się zakwaszalo podwozie i ruda maila co jeść .
Najlepszy sposób to agregat wysoko ciśnieniowy z gorąca wodą!! Poszukaj firmy bo świadczą takie usługi . Potem delikatnie na kanał, przeschnie z 24h i działaj ;-)
Pzd.
  • 0

#23 Spięty

Spięty
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Górny ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 23.10.2017

W moim "zaprzyjazionym" warsztacie cięszącym się jak dotąd dobrą opinią używają do konserwacji preparatu APP U200 UBS i taką propozycję wstępnie otrzymałem.
Moje pytanie:
Czy ktoś "pracował" tym środkiem?

Wrażenia?
Jak wygląda temat trwałości powłoki zabezpieczającej? (oczywiście uwzględniając solidne czyszczenie i przygotowanie)

Sugestie...?
Z góry dziękuję. :)

 

 

 


  • 0

#24 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:52, 23.10.2017

Ja robiłem B100 ten jest do podwozia. Robiłem też Bodysafe i ten troche mniej spływał jak sie go wiecej prysnęło.

U200 to nie jest przypadkiem baranek do karoserii?

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#25 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • SkÄ…d:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 23.10.2017

Panowie, mi nawalil kompresor. Moge kupic tego baranka z Boll'a na pędzel ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 20:01, 23.10.2017

  • 0

#26 Spięty

Spięty
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Górny ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 23.10.2017

U200 to nie jest przypadkiem baranek do karoserii?
 

Słuszna uwaga, bo tez mnie to zastanowiło...
Coś mi się widzi, że chyba majster się majgnął z nazwą używanego środka... i miał na myśli U210...
OsobiÅ›cie chyba bÄ™dÄ™ siÄ™ skÅ‚aniaÅ‚ ku Valvoline Tectylowi Bodysafe (5l powiedzmy) i Tectylowi ML ( lub APP: F410 PROFIL) na profile zamkniÄ™te (2l powiedzmy)...

 

Ja robiłem B100 ten jest do podwozia. Robiłem też Bodysafe i ten troche mniej spływał jak sie go wiecej prysnęło.

A prócz w/w aspektu jak oceniasz oba środki?


Użytkownik Spięty edytował ten post 22:23, 23.10.2017

  • 0

#27 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • SkÄ…d:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:18, 24.10.2017

5l w życiu nie zużyjesz na podwozie chyba ze robisz warstwę 2 cm:D z tego co pamiętam poszło mi chyba 4x spray one chyba po 650ml maja


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#28 Spięty

Spięty
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Górny ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 24.10.2017

5l w życiu nie zużyjesz na podwozie chyba ze robisz warstwę 2 cm:D z tego co pamiętam poszło mi chyba 4x spray one chyba po 650ml maja

Zawsze mile widziane cenne sugestie. ;)
Czytając tematy podobne do tego trafiłem na różne wersje co do ilości używanych środków, plus w owym warsztacie w odpowiedzi na moje potrzeby ( konserwacja podwozia + nadkola) "rzucono" mi właśnie takim litrażem.

 

Coś mi się widzi, że chyba majster się majgnął z nazwą używanego środka... i miał na myśli U210...

Dzwoniłem - potwierdzone, 5l przy zastosowaniu APP U210 - ktoś miał z tym do czynienia...?

Dlatego też skłaniałem się ku 5l Tectyla... no chyba że jest bardziej wydajny. :)


  • 0

#29 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:07, 24.10.2017



A prócz w/w aspektu jak oceniasz oba środki?

Trzeba by na jednym aucie położyć obok siebie te środki i za rok/dwa porównać.
Pewnie rzetelnie nikt na to nie odpowie.


Wysłane z Tapatalk
  • 0

#30 Spięty

Spięty
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Górny ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 09.11.2017

Robota już skończona więc pozwolę sobie dopowiedzieć dwa słowa na koniec.
Panowie fachmani byli  troszkÄ™ nie kontent, że zamiast ich APP U210 (którym dotychczas robili) zażyczyÅ‚em sobie wÅ‚aÅ›nie Tectyla Bodysafe... aczkolwiek po skoÅ„czonej robocie okazaÅ‚o siÄ™ że ich zdaniem wÅ‚aÅ›nie Tectyl Bodysafe jest lepszym preparatem - a przynajmniej takie info usÅ‚yszaÅ‚em.
Prognozowane zużycie było 5l -wyszło max 4 l (podwozie +nadkola) i 2l na profile zamknięte.
Ze swojej strony szerzej opiszÄ™ (cennik i Å‚Ä…czny zakres prac) jak siÄ™ pozbieram do kupy i stworzÄ™ oddzielny wÄ…tek w odpowiednim dziale.

Cała (TYLKO) robocizna obejmująca:
- demontaż/montaż nadkoli

- czyszczenie podwozia + nadkoli 

- konserwacja podwozia + nadkoli + profili zamkniętych

Wyszła na 450 zł.


Użytkownik Spięty edytował ten post 10:37, 09.11.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq