Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak abs'u brak kontrolek

VI abs pompa kontrolka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzempaa

rzempaa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 09.10.2017

Witam, zakładam post ponieważ już drugi dzień nie moge znaleźć podobnego tematu a mianowicie pacjentem jest accord rocznik 99 auto powinno być wyposażone w abs i teoretycznie tak jest ponieważ pod maską znajduje się "pompa" emulator abs jednak przy odpalaniu auta na desce nie zaświeca się kontrolka abs podczas jazdy również nie a przy gwałtownym hamowanie nie działą system i koła po prostu się blokują jestem umówiony do mechanika na środę na wymianę oleju i od razu zapytam co on o tym sądzi i jaka może być tego przyczyna jednak ta sprawa nie daje mi spokoju i ciągle sie nad tym zastanawiam proszę o pomoc jeżeli ktoś się z takim problemem spotkał lub wie czym to może być spowodowane :) z góry dziękuje i pozdrawiam :D 

 


  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:45, 09.10.2017

Miałem coś takiego w VII gen. Czujniki ABS miały zwarcie i to 2 lub 3 na raz. Wymiana uszkodzonych pomogła.


  • 0

#3 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:53, 25.10.2017

Pod kompa musisz się podpiąć i zobaczyć czy są błędy. Do tego trzeba by było sprawdzić czy sterownik widzi prędkość każdego koła z osobna. No i podświetlenie kontrolki. Bo jak się nie zapala przy odpalaniu to może być z nią problem. Zobacz jeszcze też czy bezpieczniki od ABSu są ok.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, abs, pompa, kontrolka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0