XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:57, 06.10.2017
#2
Napisano 19:26, 06.10.2017
Uzyj na przyszłóść wyszukiwarki, było o tym pisane.
Kontrolka rezerwy w VI genie zapala się dopiero jak wskazówka leży prawie na zero.
#3
Napisano 19:28, 06.10.2017
Z autopsji (sytuacja z sierpnia 2016, ok 2 mc po zakupie auta):
"Ostatnio miałem okazję trochę potestować auto w tym zakresie: zalana Honda do pierwszego odbicia i w drogę. Większość to była trasa, ale nie powiem, by zabrakło terenów miejskich i typowej dla niej jazdy. Przytrafił się nawet 40 minutowy korek na S3, a wiadomo jak się w korku jedzie: 1, gaz, hamulec, 1 gaz hamulec. W drodze powrotnej do ZG wskazówka poziomu paliwa nie wróżyła nic dobrego. Zostały 2 kreseczki do tego, by się niemal położyła na płasko, a rezerwa dalej się nie pali. Naczytałem się wcześniej o Accordach, w których nie było nigdy kontrolki rezerwy, jak i o takich, w których czy to przez pływak czy inne *cenzura* kontrolna przestawała się palić.
#4
Napisano 20:05, 06.10.2017
#5
Napisano 20:40, 06.10.2017
Jeśli będziesz tankował za wcześnie, to co to za testy?
Pewnie da się to jakoś mądrze przetestować, czyt. jakaś sprzęt i sprawdzić, czy jakaś dioda/żaróweczka nie jest przepalona, ale można też od razu przejść do praktyki i jak zbliżasz się do limitu, to zrób sobie rundę po mieście 20-30 km i - o ile działa - to się na 99% zapali.
#6
Napisano 22:00, 06.10.2017
#7
Napisano 06:40, 23.10.2017
zawsze można zalać kanister 5L benzyną i jeździć, dopóki nie zgaśnie ^^
#8
Napisano 06:55, 23.10.2017
Na taki test szkoda pompy paliwowej. Praca na sucho raczej nie przedłuży jej żywotuzawsze można zalać kanister 5L benzyną i jeździć, dopóki nie zgaśnie ^^
#9
Napisano 11:08, 25.10.2017
Polecam film:
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych