Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Silnik Y35A9 pytanie do ekspertów

all_gen y35 regulacja zaworów mieszanka za uboga

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:59, 06.10.2017

Pytanie jak w tytule , do ekspertów. Silnik 3,5l v6 Y35A9, po regulacji zaworów wywala błąd ubogiej mieszanki . Po skasowaniu zwykłym skanerem, odpaleniu jest ok . Można jeździć i nic się nie dzieje. Zgaszenie silnika i ponowne odpalenie owocuje (chyba po pierwszym odpuszczeniu pedału przyspieszania) powrotem błędu. Czy po regulacji zaworów konieczne jest wykonanie resetu (HDS) jakiegoś modułu tak jak w przypadku przepustnicy (tam się z kolei pojawia po czyszczeniu błąd lewego powietrza :)  ) ?

 

Załączone pliki


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 


#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:01, 06.10.2017

Zaworow nie ustawiles za lizno lub za ciasno? Wezyki wszystkie podpiete odpodcisnien?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:05, 06.10.2017

Wszystko jak w książce ... :/


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 


#4 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:28, 06.10.2017

Jakie korekty sa na obu bankach?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#5 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:04, 07.10.2017

A to muszę sprawdzić ..


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, y35, regulacja zaworów, mieszanka za uboga

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq