Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Maglownica w VI gen.

VI Maglownica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 02.10.2017

Witam! W moim Accordzie VI z silnikiem F18B2 z 2001 roku zauważyłem, że maglownica jest zaolejona a dokładnie te gumy, które się znajdują. Chciałbym zaznaczyć, że płynu do wspomagania mi nie ubywa, luzów na maglownicy nie mam, wspomaganie chodzi również cicho, chociaż przy skręcaniu do oporu czuje jakiś tam mały dźwięk. Nie mam żadnych plam oleju, gdy auto jest na postoju, jedynie ta maglownica jest zaolejona. Czy maglownica od razu nadaje się do regeneracji czy jeszcze można na tym pojeździć do końca miesiąca ? 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:15, 02.10.2017

Jeździć i obserwować.
O ile gumy całe

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 02.10.2017

Gumy są całe, po prostu zaolejona jest ta maglownica i nic po za tym. Płynu nie ubywa i wspomaganie chodzi dobrze, jestem świadomy, że trzeba będzie regenerować, więc zbieram fundusze. U mnie w okolicy pełen serwis, czyli demontaz,regeneracja,montaz + zbieznosc + gwarancja kosztuje 800zł. Ale zrobię jak mówisz, będę jeździć i obserwować. Pozdrawiam serdecznie i dzieki ! :) 


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:15, 02.10.2017

poczytaj sobie gdzie oddać na regenerację, albo w regionalnym sprawdź czy nie ma tematu.

Czasem nie warto oddawać do mechanika który jest nie daleko, bo później można zostać jego stałym klientem.


  • 0

#5 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 11.10.2017

Chlopaki mam pytanie, czy uszkodzona maglownica objawia sie również problemami z kierowaniem ? A dokladnie mi chodzi o skrecaniu w miejscu i takie przykladowe "mydelko fa, nie ma szans na kierowanie jedna reka jak w moim poprzednim samochodzie. Moja maglownica juz sie poci, ale plynu mi nie ubywa i nie dochodza zadne dzwieki. Chce sie tylko dowiedziec czy to ciezkie kierowanie to przez magiel ? Czy po prostu w VI gen wspomaganie ciezko chodzi ?
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:22, 11.10.2017

dolne sworznie kiedy wymieniane?

Kiedy sprawdzane - nie mówię o sprawdzeniu na stacji kontroli ale brecha i tak jak należy sprawdzić a nie na odwal się?


  • 0

#7 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 12.10.2017

Nie mam pojęcia jak sytuacja ze sworzniami. Mam auto dopiero drugi tydzien i ogarniam powolutku wszystko. Wiem tyle, ze mam luzy juz na drazkach kierowniczych i sa one do wymiany. Czy drazki maja jakis wplyw na krecenie kierownia ? Czy to wina sworzni ? Postaram sie sprawdzic te sworznie.
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:17, 12.10.2017

Dobra rada, jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane sworznie i kierownica ciężko chodzi i nie odbija sama do końca to od razu wymieniaj sworznie.

Może się urwać bez ostrzeżenia.


  • 0

#9 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 02.11.2017

Dobra, dolne sworznie wymienione, koncówki drążków również. Kierownica jak pracowała ciężko tak pracuje dalej, ogólnie nie ma tragedii, ale przysłowiowe "mydełko fa" nie wyjdzie. Jezdzilem wieloma samochodami, ale jeszcze z tak ciezko pracującą kierownicą się nie spotkałem. Z pompą wszystko jest OK. Więc co pozostaje ? Wymiana górnych sworzni ? Wymiana płynu do wspomagania ? 


  • 0

#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:27, 02.11.2017

Przejedz się inna 6g. Fajera nie chodzi lekko to nie Fiat z city.

Wymiana sworzni górnych nic nie da.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#11 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 02.11.2017

Mialem golfa mk4 chodziła kierownica lzej, w rodzinie Honda Civic VII, kiera rowniez pracuje lzej. Ale znowu komfortu na zakretach i pewność prowadzenia duza lepsza w mojej Hance. Wiec może nie bede wydziwial, moze po prostu uklad kierowniczy chodzi ciężej, ale za to jest bardziej precyzyjny.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:15, 03.11.2017

chodzi trochę ciężej niż w innych autkach,ale bez przesady


  • 0

#13 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:22, 03.11.2017

Przykładowo wykonuje skret do posesji o 180 stopni. Manewr jednak reka mozliwy, ale z trudem. Ostatnio jechalem Honda CRV i kierownica pracowała troche lzej jak u mnie. Wiec skoro wymiana górnych sworzni nic nie da to juz nie wiem. Magiel mi sie zaczyna lekko pocic, wiec jak oddam do regeneracji to zobaczymy czy bedzie jakas zmiana, bo i tak trzeba bedzie zalac nowym plynem. Rozumiem jedynym polecanym jest psf hondowski ? Chyba, ze rozmiar opon ma na to wpływ, kupilem auto i juz byly zalozone 205/55/16, a wynika z tego, ze w instrukcji auta nie ma tego rozmiaru, wiec moze to jest przyczyna ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 05:26, 03.11.2017

  • 0

#14 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 13:20, 03.11.2017

Skręt o 180stopni to zawracanie 😁
Opony też nie przyczyna a napewno nie rozmiar.
Przyjedź się identycznym modelem.
Bo tak to akademicka dyskusja.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:45, 03.11.2017

A właśnie że szerokość opony ma znaczenie. Im szersza guma tym ciężej skręca. Oczywiście na postoju. Ale przy wolnym toczeniu też.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq