Witam! W moim Accordzie VI z silnikiem F18B2 z 2001 roku zauważyłem, że maglownica jest zaolejona a dokładnie te gumy, które się znajdują. Chciałbym zaznaczyć, że płynu do wspomagania mi nie ubywa, luzów na maglownicy nie mam, wspomaganie chodzi również cicho, chociaż przy skręcaniu do oporu czuje jakiś tam mały dźwięk. Nie mam żadnych plam oleju, gdy auto jest na postoju, jedynie ta maglownica jest zaolejona. Czy maglownica od razu nadaje się do regeneracji czy jeszcze można na tym pojeździć do końca miesiąca ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:14, 02.10.2017
#2
Napisano 19:15, 02.10.2017
O ile gumy całe
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 19:24, 02.10.2017
Gumy są całe, po prostu zaolejona jest ta maglownica i nic po za tym. Płynu nie ubywa i wspomaganie chodzi dobrze, jestem świadomy, że trzeba będzie regenerować, więc zbieram fundusze. U mnie w okolicy pełen serwis, czyli demontaz,regeneracja,montaz + zbieznosc + gwarancja kosztuje 800zł. Ale zrobię jak mówisz, będę jeździć i obserwować. Pozdrawiam serdecznie i dzieki !
#4
Napisano 20:15, 02.10.2017
poczytaj sobie gdzie oddać na regenerację, albo w regionalnym sprawdź czy nie ma tematu.
Czasem nie warto oddawać do mechanika który jest nie daleko, bo później można zostać jego stałym klientem.
#5
Napisano 20:06, 11.10.2017
#6
Napisano 20:22, 11.10.2017
dolne sworznie kiedy wymieniane?
Kiedy sprawdzane - nie mówię o sprawdzeniu na stacji kontroli ale brecha i tak jak należy sprawdzić a nie na odwal się?
#7
Napisano 19:14, 12.10.2017
#8
Napisano 19:17, 12.10.2017
Dobra rada, jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane sworznie i kierownica ciężko chodzi i nie odbija sama do końca to od razu wymieniaj sworznie.
Może się urwać bez ostrzeżenia.
#9
Napisano 13:09, 02.11.2017
Dobra, dolne sworznie wymienione, koncówki drążków również. Kierownica jak pracowała ciężko tak pracuje dalej, ogólnie nie ma tragedii, ale przysłowiowe "mydełko fa" nie wyjdzie. Jezdzilem wieloma samochodami, ale jeszcze z tak ciezko pracującą kierownicą się nie spotkałem. Z pompą wszystko jest OK. Więc co pozostaje ? Wymiana górnych sworzni ? Wymiana płynu do wspomagania ?
#10
Napisano 19:27, 02.11.2017
Wymiana sworzni górnych nic nie da.
Wysłane z Tapatalk
#11
Napisano 19:30, 02.11.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 00:15, 03.11.2017
chodzi trochę ciężej niż w innych autkach,ale bez przesady
#13
Napisano 05:22, 03.11.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 05:26, 03.11.2017
#14
Napisano 13:20, 03.11.2017
Opony też nie przyczyna a napewno nie rozmiar.
Przyjedź się identycznym modelem.
Bo tak to akademicka dyskusja.
Wysłane z Tapatalk
#15
Napisano 22:45, 03.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych