Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Padł już 2 alternator

VII alternator

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:15, 30.09.2017

Witam problem dotyczy alternatora lub raczej czegoÅ› co je psuje

jakiś miesiąc temu stwierdziłem brak ładowania a raczej dużą liczbę błędów które nie były za sobą pozornie powiązane, po małych poszukiwania okazało się że nie ma ładowania. Kupiłem 2 alternator (używkę) i przez 3 tyg było ok.

wczoraj check i bÅ‚Ä™dy p0300, p0302, p0302, p0304 miss fire y znaczy dla pewnoÅ›ci sprawdzam Å‚adowanie i ... nie mam aku ma już 10,2v ledwo odpaliÅ‚ i napiÄ™cie nie wzrosÅ‚o  po odpaleniu. od jakiegoÅ› czasu zauważyÅ‚em obniżenie obrotów na wolnych lub przy hamowaniu do zera (automat)

tak w skrócie opis problemu, będę wdzięczny za sugestie może ktoś miał a co lepsze rozwiązał taki problem, dzieki


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:49, 30.09.2017

To że kupiłeś używkę i padła nie koniecznie oznacza że coś psuje alternatory.
Weź stary i jedź do elektryka.
I poczytaj sobie o module ELD.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 30.09.2017

na tapetÄ™ poszedÅ‚ akumulator rozkrÄ™ciÅ‚em go i w celach byÅ‚o maÅ‚o elektrolitu dolaÅ‚em Å‚adujÄ™ zobaczymy ( na forum jest pośćik dość podobny i winowajcÄ… okazaÅ‚ siÄ™ aku. 

bateryjka ma ponad 3 lata a podobno przy walniętym alternatorze dość mocno dostaje po dupie wiec moze juz jest szmelc. podładuje pomierze dam znac


  • 0

#4 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:46, 30.09.2017

Sprawdz dobrze ten akku, bo mało elektrolitu może spowodowac zasiarczenie akku. A wtedy straci pojemnosc i bedzie robil zwarcie.


  • 0

#5 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 01.10.2017

wiec tak aku Å‚adowaÅ‚em 12 h i na prostowniku pokazywaÅ‚o że jeszcze nie jest w peÅ‚ni naÅ‚adowany, ale musiaÅ‚em uzyć auta wiÄ™c go podÅ‚Ä…czyÅ‚em już. na obd pokazuje poziom naÅ‚adowania w granicach 11,8 po odpaleniu auta i wÅ‚Ä…czeniu wiekszych odbiorników prÄ…du Å‚adowanie jest 13,8  czyli alternator dziaÅ‚a wg mnie.

zaczeła migać kontrolka check i objawy jak wcześniej dławienie (wypadanie zapłonu), nie da się aute szybciej jeschać strasznie się dławi na lpg i benzynie

czy mozliwe, że to przez walniety akumulator czy problem poważniejszy?


  • 0

#6 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 01.10.2017

niestety podmieniłem akumulator od innego accorda i to samo słychac jak wypada zapłon ;/ czyli to nie wina aku


  • 0

#7 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 01.10.2017

niestety podmieniłem akumulator od innego accorda i to samo słychac jak wypada zapłon ;/ czyli to nie wina aku

po kombinacja piszÄ™ co nastÄ™puje 

na obd wywala bÅ‚edy p0302 p0303 p0304 p0300 czyli niby 3 cewki padniÄ™te nie wierzÄ…c w to zamieniÅ‚em cewkÄ™ z 1 cyl na 4 i po jeździe sÄ… bÅ‚Ä™dy p0301 p0302 p0303 p0300 jdealnie pokazaÅ‚o zamianÄ™ cewki. jakkolwiek dziwnie to wyglÄ…d wychodzi na to że padÅ‚y 3 cewki w tym samym czasie. może to Å›wiadczyć o jakoÅ›ci japonców  jak dziaÅ‚ajÄ… to dziaÅ‚ajÄ…  jak padajÄ… to po okreÅ›lonym czasie wszystkie razem  (..ujowo ale jednakowo) dam znać po wymianie cewek co wyszÅ‚o

może ktoÅ› z okolic  ma komplet cewek w dobrej cenie  ?:)


  • 0

#8 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 15.10.2017

Problem jak na razie rozwiÄ…zany  wymieniÅ‚em 1 cewkÄ™,  wszystkie Å›wiece i dziaÅ‚a,  nie wiem czemu pokazywaÅ‚o że 3 walniÄ™te chyba ta samodiagnostyka nie jest najwyzszych lotów.


  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:01, 15.10.2017

Także nieprawdziwa stała się opcja co do japońców ,że jak chodzą to chodzą ...Dziwne i niemożliwe by to było aby trzy cewki siadły.
Co do diagnostyki.
Czujnik obrotów wału (chyba) wyłapuje nagłe ,zmiany obrotowe.

Mogł źle to wyłapywać.Tak samo jak odłączysz wogóle dwie cewki(nie pamiętam już które) i silnik będzie chodził na dwóch garach to nie wyskoczy żaden check
Będzie se klepał na dwóch :-D ..
Sprawdzone

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:05, 15.10.2017

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, alternator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq