Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Instalacje Zavoli

VII lpg zavoli zavoli instalacje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:08, 26.09.2017

Cześć wszystkim. Mam pytanie czy jest ktoś z forum co ma zamontowaną instalację Zavoli ? Nie koniecznie musi być w Hani. Przydałaby mi się jakaś opinia na jej temat. 


  • 0

#2 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:14, 27.09.2017

No jeśli chodzi o moja opinie, mojego brata ciotecznego który posiadał ta instalkę i x2 kolegów instalatorów lpg. To zabrakło by tu miejsca na cenzurowane epitety! Nie wspominając już o ilości punktów w których można serwisować.
Powiem tylko tyle że brat nabył auto z tym szajsem(z roczną instal.). Nakazał się do serwisu, szczególnie z redkiem. Po upływie 2 lat "użytkowania" wyp…wszystko na złom.
Pzd
  • 0

#3 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:48, 27.09.2017

Nie spodziewałem się tak ostrej oceny. Z tego co ja się dowiedziałem to Zavoli jest na podzespołach BRC, więc myślałem że jest również wytrzymałe i daje radę. Bardziej spodziewałem się nieco tańszej alternatywy brc. 


  • 0

#4 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:41, 27.09.2017

Niestety tandetna budżetówka na bazie Brc, to samo jak 4gas II Sas na bazie Staga 300 a lipna chodź uważam ze lepsza wieloma względami od Zavoli bo praktycznie poza popapranym sterownikiem interfejsu reszta opiera się na komponentach Ac
Pzd.
  • 0

#5 Volt

Volt
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:07, 28.09.2017

Ja mam w VII instalację Zavoli Alisei zamontowaną w Niemczech w 2012. Wg dokumentów poprzedni właściciel przejechał 60 tys km, ja kolejne 70 tys km. Po 80 tys. km wymieniłem wtryskiwacze, a po 100 000 km reduktor. Poza tym instalacja działa bez problemów, pali 9-11.5 l. Małym problemem może być sieć serwisowa, ale w prawie każdym województwie jest zakład z autoryzacją.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:01, 03.12.2017

Dzięki za wszystkie sugestie. Jak wspomniałem wcześniej pytanie nie tyczyło się konkretnie o montaż do Hondy. Mam autko, którym poruszam się do pracy jest to corsa C. Autko na dobitkę, więc nie chciałem w nie za dużo pakować. Ostatecznie zamontowałem Zavoli Winner. Wydaje mi się, że powinna wystarczyć, gazownik zapewnił mnie, że montował już nie jedną i jest mi ją w stanie dobrze wystroić. Póki co jeździ i oby tak dalej. 


  • 0

#7 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:23, 04.12.2017

Dzięki za wszystkie sugestie. Jak wspomniałem wcześniej pytanie nie tyczyło się konkretnie o montaż do Hondy. Mam autko, którym poruszam się do pracy jest to corsa C. Autko na dobitkę, więc nie chciałem w nie za dużo pakować. Ostatecznie zamontowałem Zavoli Winner. Wydaje mi się, że powinna wystarczyć, gazownik zapewnił mnie, że montował już nie jedną i jest mi ją w stanie dobrze wystroić. Póki co jeździ i oby tak dalej.

Wsadziłeś co chciałeś…po okresie serw.gwar. Zmieniaj częściej filtr fazy ciekłej, co 5k. Lotnej co 10k. Gaz tankuj dobry nie u „Mietka” to polata sobie. I raczej pokusił bym się wstawić filtr Ultra360* lub inny tego typu.
Pzd.
P.s. Bez awaryjnego „dobijania” Corsiny
  • 0

#8 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:46, 17.12.2017

Filtry akurat do najdroższych nie należą, więc mógłbym je rzeczywiście wymieniać częściej. Tylko zastanawiam się czy to może w jakiś sposób wpłynąć na utratę gwarancji ? że sam sobie będę je zmieniał. Przegląd w okresie gwarancyjnym jest co 15k


  • 0

#9 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:34, 18.12.2017

Filtry akurat do najdroższych nie należą, więc mógłbym je rzeczywiście wymieniać częściej. Tylko zastanawiam się czy to może w jakiś sposób wpłynąć na utratę gwarancji ? że sam sobie będę je zmieniał. Przegląd w okresie gwarancyjnym jest co 15k


Spory odstęp i za duży !! Przegląd sam w sobie może być , w formie sprawdzenia parametrów i ew.koerkt. Natomiast wymiana filtrów przy dobrych komponentach instalki to co 10k., No na max 12k. I to już jest znaczne ze lotny jet już przytykamy chodź tankuje tylko dobry gaz!! Gwarancji nie stracisz przy prawidłowo wykonanej pracy. Zreszta co tu można spierdzielić? W lotnym przekręcić cybantów, w ciekłym zerwać gwint w obudowie? No ale tu to już trzeba było by dobrze przesadzić dokręcaniem ze hej…
Tak że spokojnie możesz to wykonywać częściej. Jak masz ustalone co 15k to fazy ciekłej koniecznie wywal po 7k. A zakup sobie filtr typu ultra360* i pare wkładów na zapas (n.p.w megapolu) i przy 1 przeglądzie niech Ci gazmen zmieni, żeby nie marudził ze tu był inny filtr…potem obsłużysz sobie sam.
Pzd.
  • 0

#10 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:18, 18.12.2017

 Super dzięki za porady. Skoro to nie będzie problem przy gwarancji to rzeczywiście warto zrobić tak jak piszesz. Zdarza się, że korzystam z różnych stacji więc w przypadku lpg też pewnie nie zawsze będę miał możliwości tankowania na sprawdzonej. Swoją drogą zajrzałem pod maskę i rzeczywiście, żeby spaprać coś przy wymianie filtrów trzeba by było mieć dwie lewe ręce. 


  • 0

#11 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:16, 19.12.2017

Dokładnie…sam przekonałeś się że przaktycznie to żaden problem jak ma sie prawą i lewą rękę ;-)
Tak wiec dbać o z mianę filtrów i zavoli będzie służyło dłuższy czas bezproblemowo zasilając Corsę.
Tym bardziej że jak piszesz nie zawsze tankujesz na sprawdzonych stacjach lpg. To tym bardziej kup fazy lotnej z odstojnikiem by spowolnic zaklejanie wtrysków i przy 1 przeglądzie daj gazmenowi niech Ci go oficjał zamontuje by potem nie zgrzytał przypadkiem zębami ;-) , a wkłady wymienisz sam.
Pzd.
  • 0

#12 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:50, 30.08.2018

Witam, przejeździłem już parę miesięcy Corsiną, więc pomyślałem że wrzucę jakieś info. Przejechałem na chwilę obecną 20 tys km. Na pierwszym przeglądzie instalacja nie wymagała żadnego dostrajania wszystko poprawnie pracuje. Spalanie mam 8l/100 km. Wydaje się to być dobrym wynikiem. Zastrzeżeń do instalacji żadnych nie mam, jak na tańszą instalację jestem pozytywnie zaskoczony. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, lpg zavoli, zavoli, instalacje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq