Najlepsza odpowiedź JakeJay , 11:32, 29.09.2017
Padł procesor sterujący. Koszt 200 zł z wymianą. Używanych się boję, bo okaże się jeszcze, że jest wadliwe, a tak będę miał już spokój.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź JakeJay , 11:32, 29.09.2017
Padł procesor sterujący. Koszt 200 zł z wymianą. Używanych się boję, bo okaże się jeszcze, że jest wadliwe, a tak będę miał już spokój.
Przejdź do postuNapisano 19:23, 21.09.2017
Witam serdecznie.
Możliwe, że był już taki temat, może go przeoczyłem podczas przeszukiwania forum, natomiast problem jest następujący.
Podczas słuchania muzyki w samochodzie (z płyty, lub radia), w którymś momencie następuje głośny trzask w głośnikach i nie słychać muzyki, jednak audio dalej działa. Na panelu radia wszystko wyświetla się normalnie. RDS w porządku, płyta się kręci, jednak dźwięku brak.
Po ponownym uruchomieniu silnika wraca wszystko do normy. Jednak po pewnym czasie znów następuje wspomniany trzask i sytuacja się powtarza.
Trzaski następują w różnych odstępach czasowych od uruchomienia silnika. Zdarza się, że mimo wyłączonego radia też słychać w którymś momencie trzask. Ogólnie jest on dosyć głośny i za każdym razem aż podskakuję jak walnie
W ASO mówią, że albo jakiś głośnik robi zwarcie, albo końcówki mocy nawalają w radiu. Jednak zanim podejmę się dokładnych oględzin w warsztacie i wywalenia na to kupy hajsu, może ktoś miał podobny problem i okaże się, że to błahostka ?
Napisano 10:25, 22.09.2017
Masz PSS? może podmień wzmacniacz na próbę
Napisano 13:49, 23.09.2017
Mam standardowe audio. Dzisiaj odebrałem z ASO po konserwacji podwozia i wymianie wahaczy i problem zrobił się jeszcze bardziej męczący. Teraz jest cały czas szum w głośnikach przy wyłączonym radiu. Przy włączonym dziwne ciche trzaski. Mam wrażenie, że jest to też zależne od wilgotności powietrza.
A może zna ktoś dobrego elektryka w Bydgoszczy lub Toruniu ?
Użytkownik JakeJay edytował ten post 14:03, 23.09.2017
Napisano 09:36, 25.09.2017
Miałem to samo. Winą jest Same radio. Należy kupić używkę ( może być od anglika bo panel nie będzie nam potrzebny) i zamienić same napędy.
Należy tylko pamiętać że jeżeli macie benzynę to musi być od benzyny. Jeśli diesel to od diesla
No i jeśli nie macie PSS to te co kupujecie też nie może być od PSS.
Wymieniłem i wszystko działa ja należy.
Napisano 10:58, 25.09.2017
To końcówka mocy, wystarczy kupić w sklepie elektronicznym i wymienić. Koszt 20-40 zł w zależności od modelu. Nie ma sensu od razu kupować całego radia bo to koszt kilkuset zł. Gdy wymiana końcówki nic nie pomoże, to dopiero można myśleć o innym radiu. W razie czego strata pieniędzy będzie niewielka.
Napisano 11:36, 25.09.2017
Byłem dzisiaj u elektryka w Bydgoszczy i mówi, że doskonale znają problem i na pewno go rozwiążą. Ponoć przyczyn może być kilka i muszą dokładnie ustalić co robi zwarcie. Także dzięki bardzo za pomoc. Po odbiorze samochodu pochwalę się jeszcze co było przyczyną i temat do zamknięcia.
Napisano 12:39, 25.09.2017
To końcówka mocy, wystarczy kupić w sklepie elektronicznym i wymienić. Koszt 20-40 zł w zależności od modelu. Nie ma sensu od razu kupować całego radia bo to koszt kilkuset zł. Gdy wymiana końcówki nic nie pomoże, to dopiero można myśleć o innym radiu. W razie czego strata pieniędzy będzie niewielka.
Za używane od anglika zapłaciłem 100zł z przesyłką więc nie było to nie wiadomo jak drogie. Druga sprawa, że nie znam się na elektronice więc łatwiej było wymienić mi radio
Napisano 00:07, 26.09.2017
Nie każdy musi się na wszystkim znać, od tego jest chociażby to forum. Widać miałeś szczęście, że tak tanie znalazłeś, przeważnie kosztują znacznie więcej. Kiedyś nawet po 600 zł widziałem na Allegro.
Napisano 07:41, 26.09.2017
Nie każdy musi się na wszystkim znać, od tego jest chociażby to forum. Widać miałeś szczęście, że tak tanie znalazłeś, przeważnie kosztują znacznie więcej. Kiedyś nawet po 600 zł widziałem na Allegro.
Średnio po 200-250 były ale coś mnie tknęło. Wiem dla czego było tak tanie ale dowiedziałem się już jak je założyłem. Miało zablokowany mechanizm do wysuwania płyty z płytą w środku włącznie. Dobrze, że kumpla mam ogarniętego to przełożył mój stary napęd do tej używki co kupiłem. Próbował naprawić ale tak się pogubiliśmy o co kaman, że zdecydowaliśmy się przełożyć napędy. Przy okazji wyczyściliśmy soczewkę i teraz pięknie gra a wcześniej czasem przeskakiwało na płytach. Więc z jednego problemu znalazło się rozwiązanie drugiego. Tak czy siak składaliśmy to wszystko razem ze trzy razy do kupy, aż mnie palce bolały od wypinania tych wtyczek.
Napisano 11:32, 29.09.2017 Najlepsza odpowiedź
Padł procesor sterujący. Koszt 200 zł z wymianą. Używanych się boję, bo okaże się jeszcze, że jest wadliwe, a tak będę miał już spokój.
Napisano 20:02, 29.09.2017
heh jak to stwierdzili?
Napisano 11:34, 03.10.2017
On jest specjalistą, nie ja. Powiedział, zrobił i działa jak należy.
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych